FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - searchweb2.com
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 searchweb2.com
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  22:27:23  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hvis man søger på google
"how to delete search2web" så der komme noget frem.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  22:54:12  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
husk at de her skod-spyware programmer ofte ligger sig selv 4-5 forskellige steder på PC'en, og mange af disse ekstra små-progs er sat til at blive afviklet ved windows boot, og så kan den lige få en chance for at smide den samme side ind som IE startside igen.

- et godt værktøj til at holde styr på hvad der starter op sammen med windows, er X-setup:
http://www.x-setup.net/

- den kan tweake det meste i windows, og herunder også hvilke programmer og services der starter sammen med windows. Man bør kende hver enkelt af disse start-up programmer og services og vide hvad de er der for.

Go to Top of Page

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 01 Feb 2005 :  22:50:56  Show Profile  Reply with Quote
Heisann!

Les min guide "hvordan fjerne searchweb 2" på [censur - virus link]
Denne vet jeg virker!

[Claus G: der linkes til nogle filer, som er virus - lad være med at følg anvisningen, dem af jer, som så linket før jeg slettede det!]
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 02 Feb 2005 :  19:18:59  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
virus!!!!

lad være med at gå ind på den der nordmands link..

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.172.24