FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - VALG 2004: Ledervalg - diskussionstopic
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 VALG 2004: Ledervalg - diskussionstopic
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ledelsen
Bold-bestyrelsen

107 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  13:05:45  Show Profile  Visit Ledelsen's Homepage  Reply with Quote
I lighed med det topic vi havde til DMT udvalget, vil dette være et forsøg på at debattere og få kandidaterne til at fremsætte deres meninger om DMT, den retning DMT bør bevæge sig i, hvilket arbejde de vil kæmpe for i DMT, hvad deres generelle indstilling til dette arbejde er osv.

Der kan stilles relevante spørgsmål af alle her også.

De opstillede kandidater er:

Bror / Frem
Ole / Lazio
Anders N. / Brøndby
Anders H. / Hull
Kamil / Wisla

Debatten slutter d. 7/11 kl. 24!

DMT-Fifaforever ledelsen:
Anders Nørgaard, Claus G. Rasmussen & Jesper Gjerstrup

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  14:17:10  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Jamen så kan jeg da tage æren af at stille første spørgsmål.

For mig er en leder, en der er synlig i dagligdagen - en man kan kontakte hvis man har spørgsmål eller andre ting.

Hvor meget er I på icq - er I til at få fat på ? - eller vil det udelukkende være i ret begrænsede tidsintervaller som f.eks. Molsing.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  14:36:51  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
og endnu et... hvad er jeres syn på udvikling af DMT. Hvad skal DMT være for et sted? Skal vi være større/mindre - bredere ... anderledes?????

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 25 Oct 2004 :  18:40:15  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej

Min mening omkring DMT er at det er en turnering som kan udvikles, til noget større.

Det som DMT mangler er måske reklame udadtil. da jeg mener der er mange fifaspillere som er derude, men som kun spiller på EAONLINE, så måske EA ONline ville være et sted at reklamere.!

Jeg ved vi har en HEL del gode spillere faktisk rigtig mange og jeg syntes også at det initiativ med en landskamp imod england er kanont initiativ, måske man skulle tage sig i at kigge på om der findes andre lande som er friske på en landskamp!?
(der må da være andre FIFA turneringer derude)

og så ser jeg måske en slags KC imod englænderne kunne være en mulighed, samt ser gerne at KC bliver genindført i DMT.!

Har også nogle andre ideer som jeg lusker lidt rundt med lidt endnu .! men venter lige med at skrive dem ned, før jeg har sikret mig at der er en chance for at det kan lykkedes

Det var så lidt af mine egne meninger.!

Jeg er jo typen som ikke har ret meget liv *G* ej kan godt lide at rode med computer, derfor er jeg også tit online både på MSN og ICQ.

Jeg syntes så også at DMT hvis reklamering osv giver pote skulle udvide.! Vise et ansigt ud ad til som viser at det er nogle rare mennesker som spiller med her, så vi ikke bare er os selv, det har jeg prøvet lidt for mange gange. Måske snakke med nogle af de andre danske turneringer om at man samler sig under et flag !?

Det var lidt herfra.

TAK.!

Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 28 Oct 2004 :  19:22:21  Show Profile  Reply with Quote
Hej.

Min mening om DMT er at det arbejde som den nuværende ledelse har lavet er noget bras.

Nej, DMT har klart rykket sig meget. Der er kommet massere af nye tiltag og gode ider, og syntes bestemt at der er gjort en fantastisk indsats. Det går den helt rigtige vej. Næsten til hver ny turneringsstart er der en ny feature på vores site. Allerede en ny ting på vej til Fifa 2005 er den straming fra kampene som Jesper og Jonas har leget lidt med. At skabe fornyelse på den måde er klart noget der holder på deltagere og som også lokker nye deltager til. Derfor finder jeg det meget vigtigt at DMT bliver ved med at udvikle sig konstant.
Hvad DMT skal være.. Tjaa.. Skandinaviens største og bedste Fifa turnering. Vi har allerede haft et par "udenlands" gæster, så hvorfor ikke forsøge at lokke flere til. Hvordan det skal gøres og hvor jeg det er jo så noget der kommer, når den nye ledelse er på plads. Om vi skal være anderledes.. ja, det er så noget jeg syntes at det brede DMT folk skal beslutte. Lad os se hvad fremtiden bringer.

En ting som vi mangler i vores "lille" Fifa verdnen, var også noget jeg arbejdede på sidst jeg sad i ledelsen, og det var tæt på at lykkes, men blev kun til noget mindre.
Det jeg snakker om her er et OFFICIELT DM i Fifa. Der er en masse arbejde der skal gøres for at få sådan et projekt op og stå, og det er noget som jeg godt kunne tænke mig at bidrage med.

Med hensyn til Anders's spørgsmål til at være online.. Ja så er jeg stort set på ICQ/MSN hver eneste dag.

Med venlig hilsen

Anders Nørgaard
Brøndby IF

Tidl. DMT leder
Tidl. DIV leder
BMT vinder
Superliga vinder
VM vinder
KC vinder
Hall of fame
Medlem siden Fifa 99 T2

BUSH GO HOME!
Så kan jeg vidst ikke smøre mere på
Go to Top of Page

Kamil
Fast mand på førsteholdet

360 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  11:30:27  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej,

Hey hvem r jeg...

msn: dmt_kamil@hotmail.com
hold: Wisla Krakow

Har været med i DMT i meget lang tid nu og har en del erfaringer med mig hvad angår DMT.

DMT skal være større og det vil jeg da gå stærkt indenfor da jeg altid har villet udvikle DMT'en og altid har gået indenfor at den skulle udvides. Det kræver ideer, arbejde og lyst. Det har jeg for at gøre DMT til et større sted. Jegs kulle skrive måske bedre, men det r pisse godt og jeg støtter ledelsen 100& GREAT JOB gutter!

EN TING SKAL HUSKES!!

SIDDER MAN IKKE FORAN COMPEN I 24 TIMER R MAN IKKE EN DÅRLIG LEDER!!!DET R PERSONEN DER SIDDER BAG SKÆRMEN DER ER LEDEREN OG IKKE HANS STATUS FOR AT SIDDE PÅ MSN OG ICQ DAGEN LANG!

Jeg r altid klar på at svare og hjælpe andre mennesker når jeg r på nettet... Sidder faktisk kun på dmt og WL og spiller fifa når at jeg r på computeren. R ikke en CPU freak aner ikke en skid om computere hehe. Jeg har godt med tid til fifa dmt, selvom jeg spiller fodbold mandag/tirsdag/onsdag/torsdag og styker også de dage.

Jeg ser der kommer mange nye deltager til det r kun godt, men jeg føler at vi ligesom skal gøre lidt mere for at få flere deltager med. For jeg ved at der r mange der elsker fodbold og spiller fifa osv. men kender ikke til DMT overhovdet. Disse personer skal frem for oplysningen om, at der findes et www.fifa-forever.dk.

Jeg vil også støtte opgaver som Landsholdet. Her tænker jeg på vores DMT mog UK kamp og Jonaes Landshold! Super alternativ gutter! Vi skal ud i verdenen og være stor! Jeg mener at vi har været i DK længe nok nu :)

Edited by - Kamil on 01 Nov 2004 11:34:40
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  18:10:53  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg havde håbet at Anders H havde svaret inden og nu må vi stemme, men nu kan han være heldig og kun bruge 1 post (ikke spamme )

I 4 har allerede sagt at i vil hjælpe med at udvikle og gøre DMT større, men på hvilken måde vil i gøre det?
Skal DMT blive som det er og komme med nye idéer til hver sæson, eller som der har været på tale før, udvidelse med spil eller andet godter?

Jeg kan godt forstå at flere og flere folk skal vide at DMT findes og der er reklame en god ting, det er noget vi alle kan hjælpe til med, men hvad vil i gøre specielt ekstra for at trække flere medlemmer til DMT?

edit: bare lidt små fejl

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 08 Nov 2004 18:13:30
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  18:19:57  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Glimrende spørgsmål. Og jeg er også nysgerrig efter at vide om der er nogen af jer der er klar på at arbejde for at få en World Cyber Games kvalifikation i FIFA til Danmark?

Edit: Er ligeledes ked af hvis debattens deadline er overskredet...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 08 Nov 2004 23:24:14
Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  18:30:14  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vil faktisk gerne undskylde, havde ikke set at debatten lukkede igår, men havde håbet på at Anders H havde svaret på de forgående spørgsmål.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  16:39:01  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tillykke til Anders.

Vil dog lige indskyde at det er fantastisk skuffende at kun 14 har valgt at stemme. So much for democracy...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  16:47:40  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Viser bare af folk kun er her for en grund ..............

At have det sjovt og spille noget fodbold !

Ups... det var 2 grunde

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  16:49:33  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja Johnny, men det er da foruroligende at der ikke er flere der interesserer sig for DMT's fremtid.

Det skal jo også være sjovt at spille i Fifa i morgen. Og det sikrer man bl.a. ved at stemme den rigtige person ind i ledelsen.

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  17:04:55  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Vi er enige

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 22 Nov 2004 :  19:26:51  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

quote:
Originally posted by Uncle Istvan

Tillykke til Anders.

Vil dog lige indskyde at det er fantastisk skuffende at kun 14 har valgt at stemme. So much for democracy...

der er åbenbart flere der har stemt ,men ledelsen mente åbenbart ikke det var værd at nævne......

må det da være når der bliver nævnt 11 stemmer på anders, 2 på dig og 1 på ole (eller hvordan det nu endte.

Vil gerne også sige t-løk til Anders

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.129.253.21