FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Fifa 2005 DB fil v3-v4-v5
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT Fifa 2005 DB fil v3-v4-v5
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Nov 2004 :  00:04:43  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
For at gøre det lettere at finde testfil-link, så starter vi en ny tråd til det. Fortsæt endelig debatten

Vi har en ny fil klar til test - v4 :-)

spillefil v3 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v3.zip
stats oversigt v3 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV3.htm

spillefil v4 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v4.zip
stats oversigt v4 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV4.htm
De blå felter er øget fra fil3, de gule er sænket. Subs er ændret helt, keeper-sub er tæt på alm keeper, de øvrige subs er sat til hhv 85%, 75%, 65%, 65% af en midtbanespiller.

spillefil v5 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v5.zip
stats oversigt v5 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV5.htm
Denne fil er sammensat som gennemsnit af spillere fra Real M, Barcelona, Inter, Juventus, Milan, Man U & Arsenal. Subs er lavet omtrent som i fil4. De 2 strikers på hvert hold er sat til at være "starplayer". Vi kan kalde den for FIFA G7

I fil 5 er der tilføjet en ny fil: locale.ini, som tilføjer dommer og linjedommer i spillet. Læs readme.txt for instruktion.

Prøv dem, og kom med input - det ser ud til at vi er ved at være der

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 07 Nov 2004 :  12:23:48  Show Profile  Reply with Quote
efter at ha testet denne fil her til formiddag, må jeg sige at den ligger meget tæt på det jeg kunne se som den endelige spillefil.... nu kan alle spillerne noget, ikke for meget, men nok til at det vil give variationer i spillet, så vi kan få en sjov T1.....

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Nov 2004 :  21:30:22  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Godt at høre, jeg synes også den er helt fin.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 07 Nov 2004 :  22:36:36  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan ikke lige kommentere sagligt på filen, da jeg ikke lige kunne tage mig sammen til at spille seriøst. Om det så var pga filen, nye controls eller nederlag i bmt finalen skal jeg lade være usagt.

Men en ting er irriterende. Spillerne har så dårlig teknik at de fumler når man prøver at lave det der regnbue trick (flipper den over hovedet med hælen bagfra)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 07 Nov 2004 22:36:53
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  08:42:51  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Hvilket naturligvis ville være en fast del af dit spillekoncept?

Jeg synes det er en glimrende fil der efterhånden er lavet!.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  18:58:19  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tænkte lig på om vi ikke skulle have den patch med, så liniedommerne kommer med.. Det gør det jo lidt mere real

Det er kun 3 filer der skal ligge samme sted som fifa.db skal, altså i ..\data\cmn\

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 Nov 2004 :  20:14:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
åbn notepad, skriv:

FEATURE_INGAME_REFEREE_ENABLED=1
FEATURE_INGAME_LINESMEN_ENABLED=1

gem filen som

C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 2005\LOCALE.INI

- så er der dommer og linjedommer

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Nov 2004 :  00:30:08  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
fil 5 tilføjet, se ovenfor.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Nov 2004 :  01:11:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
og til v.5 må vi pænt takke nej...

alt for nemt at score på indlæg...alt alt alt for nemt....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  14:22:01  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan også kun sige at v4 er det bedste bud på en spillefil. Det lægger op til nogle dejlige, lige kampe.

v5 synes jeg også gør indlæg for nemt.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  14:29:52  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
ser frem til fil6 hvor angriberne forhåbentligt er blevet lidt bedre til at skyde

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  14:32:41  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

ser frem til fil6 hvor angriberne forhåbentligt er blevet lidt bedre til at skyde

Synes faktisk de er okay til det i v4, hvis de blir bedre kan man jo score langt ude fra hver gang.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  15:36:09  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

quote:
Originally posted by Bror Larsen

Synes faktisk de er okay til det i v4, hvis de blir bedre kan man jo score langt ude fra hver gang.

altså - jeg mener generalt at alle skal være bedre til at skyde lige fra keeper til angriber- i fil4 er keeper jo lavet dårligere - så jeg mener at keeper skal gøres bedre i takt med at alle blir bedre til at skyde. mener også at teknikken er for dårlig fra keeper til midfield.

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  15:52:49  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Hvorfor skal alle spillere være lig skill 100 ? Så gælder det kun om at begrænse antal mål til modstanderen.

Så ser vi kampe der ender 15-0 og 7-7.

Synes ver 4 er en god fil, det er rimelig svært at score - men du kan sagtens spille dig igennem, både til åbne skud og langskud. Men det kræver træning!

Så i starten tror jeg vi vil se en del 1-0 og 0-0 kampe.! Men senere vil der blive ændret på det.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  18:19:37  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan også bedst lide 4'eren. Den ligger mest op ad originalen, som jeg godt kan lide spille med. Indtil videre er det helt klart ver. 4 jeg synes bedst om.

Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 10 Nov 2004 :  18:21:41  Show Profile  Reply with Quote
foretrækker også helt klart 4eren der er tilpas sværhedsgrad på når man ikke har spillet mere end vi pt har

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.17.181.112