Hent et program (søg på google) der hedder "Motherboard Monitor 5". Så kan du se om din computer bliver for varm. Med et program som "Prime 95" kan du teste CPU'en og du kan teste RAM'ene også som beskrevet tidligere i tråden.
Originally posted by Bror Larsen[/i]gentager lige mig selv;-)
det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)
diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.
Originally posted by Bror Larsen[/i]gentager lige mig selv;-)
det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)
diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.
hmm- jeg ville sætte fsb manuelt til 166mhz- og se om det hjælper -ligesom jeg ville lege lidt med csa inden jeg begyndte med strømmen..... det er svært at sige hvad det er udfra de 2forskellige reaktioner - kunne jo også godt være dx9 relateret , men jeg ville lige prøve det med fsb/cas hvis jeg var dig- der jo nemt at stille det tilbage til default