FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - lukning af 2005
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 lukning af 2005
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Oct 2004 :  14:44:21  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis det er systemet der bliver for varmt kan det primært være tre forskellige ting

1 - blæser på grafikkort virker ikke / er stoppet (du kan evt. prøve at rense den)

2 - blæser på cpu virker ikke / er stoppet (som ovenfor)

3 - blæsere på dit bundkort virker ikke / er stoppet (som ovenfor)

er dit system overclocket?

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 30 Oct 2004 :  15:05:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hent et program (søg på google) der hedder "Motherboard Monitor 5". Så kan du se om din computer bliver for varm. Med et program som "Prime 95" kan du teste CPU'en og du kan teste RAM'ene også som beskrevet tidligere i tråden.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 Oct 2004 :  16:16:04  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Originally posted by Bror Larsen[/i]gentager lige mig selv;-)

det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)

Go to Top of Page

Johl
Grusbane fejeknægt

14 Posts

Posted - 30 Oct 2004 :  22:58:11  Show Profile  Click to see Johl's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

det vigtigste er at du fortæller precist hvordan det går ned og hvad xp evt sir ;-)

diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.

Jonas (johl) Krogh
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 Oct 2004 :  00:41:34  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Johl

quote:
Originally posted by Bror Larsen

diverse spil kører godt og lige pludselig går den bare ud af det... bare ligesom hvis man skriver "quit". I fifa skriver den at den har fundet en fejl og derfor afluttede. I cs siger den ikke nogen fejl.

hmm- jeg ville sætte fsb manuelt til 166mhz- og se om det hjælper -ligesom jeg ville lege lidt med csa inden jeg begyndte med strømmen..... det er svært at sige hvad det er udfra de 2forskellige reaktioner - kunne jo også godt være dx9 relateret , men jeg ville lige prøve det med fsb/cas hvis jeg var dig- der jo nemt at stille det tilbage til default

Go to Top of Page

Johl
Grusbane fejeknægt

14 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  16:21:30  Show Profile  Click to see Johl's MSN Messenger address  Reply with Quote
Warcraft 3 kræver det ikke mere end cs og fifa ? jo, men der kører computeren sku godt, uden at den går ud af det.. hmm : /

Jonas (johl) Krogh
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.223.195.30