Author |
Topic |
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 31 Oct 2004 : 21:59:17
|
Der er mange her som foreslår at gøre forsvar/keeper endnu bedre, og så lade angribere/midtbane være blot rimelig gode - men det er jo nærmest det, som allerede er gjort. Som Jesper skriver, så kan forsvar/keeper nærmest ikke blive bedre, og så er der kun en ting at gøre for at gøre angreb/midtbane mindre gode, og det er at gøre dem dårlige.
Jonas, dit argument om at der skal være mindst mulig tilvænning ifht original filen, det kan jeg slet ikke se nogen fornuft i. Vi laver en fil for at DMT's kampe kan blive så fornuftige og adspredte som mulige, og ikke nødvendigvis for at ligne originalen.
Men det er dog positivt at folk engagerer sig og ytrer deres mening - lad os få noget mere af det!
Vi får et par nye filer op i løbet af i aften. |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 31 Oct 2004 : 22:43:54
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Jonas, dit argument om at der skal være mindst mulig tilvænning ifht original filen, det kan jeg slet ikke se nogen fornuft i. Vi laver en fil for at DMT's kampe kan blive så fornuftige og adspredte som mulige, og ikke nødvendigvis for at ligne originalen.
Nå da... Men det mener jeg er vigtigt. Af flere årsager:
1: Fordi den originale er god på mange punkter, imo. 2: Nye medlemmer. 3: Folk der spiller andre steder, herunder landsholdet. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 31 Oct 2004 : 23:15:41
|
quote: Der er mange her som foreslår at gøre forsvar/keeper endnu bedre, og så lade angribere/midtbane være blot rimelig gode - men det er jo nærmest det, som allerede er gjort. Som Jesper skriver, så kan forsvar/keeper nærmest ikke blive bedre, og så er der kun en ting at gøre for at gøre angreb/midtbane mindre gode, og det er at gøre dem dårlige.
Men spillet er altså bare ikke sjovt at spille, når midtbane og angribere er så dårlige, som tilfældet er i filen.
quote: Filen gør: Målmanden meget god Forsvaret godt Midtbanen jævnt dårlig Angribere jævnt dårlige
Kunne man ikke istedet gøre følgende: Målamanden meget god Forsvaret meget gode Midbanen middelgode Angriberne jævnt gode
Jeg synes desuden ikke, at indlægsmålene er så nemme, som de bliver gjort til, så det er efter min mening kun en lille smule, der bør justeres her. I det hele taget er en lille smule efter min opfattelse kodeordet ved en kommende spilfil. Jeg er derfor helt enig med Jacob L i, at vi for enhver pris skal undgå gammelmandsfodbold. |
- Anders Thorsen/ICQ 91917551/msn: anders_thorsen@hotmail.com |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 01 Nov 2004 : 00:18:46
|
Jep.. Lille smule er også kodeordet i min bog :-)
Ang de der indlægsmål, har du så set filmen mellem Jesper og jeg? Jeg kan ikke rigtig forsvare mod dem når de først er slået. Og det er nok derfor folk er lidt bange for at det bliver en ny korean, for hvis der er nogen der allerede nærmest mestrer dem nu, så er det givet at det vil dominere for meget om 2 måneder. Men det er ret svært at sige noget om... Men jeg er ret overbevist om at det er rigtigt at de er/bliver for nemme. Men på den anden side er det også cool at de er mulige! Ikke som i 2004 hvor jeg ikke tør køre ned ad fløjen længere af frygt for at komme til at lave en korean |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Nov 2004 : 11:28:06
|
og de ark du linker til, er stort set de samme, som jeg allerede linkede til ovenfor
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 01 Nov 2004 : 23:57:32
|
Der er desværre fejl i filerne, fil 1 og 3 er faktisk tæt på at være ens...sorry, jeg spænder lige hjelmen og takker Anders O for at være opmærksom og nysgerrig, så han opdagede at noget var galt i den fil.
|
|
|
|
Molsing
Klubmester og topscorer
677 Posts |
Posted - 02 Nov 2004 : 00:02:45
|
Og ja du må fandme spænde Hjelmen, nu har mit blodtryk været helt oppe at ringe over den værste fil i mands minde!
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 02 Nov 2004 : 00:15:55
|
så er fejlen rettet, og fil 2 og 3 er nu korrekte - folk der har hentet før kl 00:45 2/11, skal hente filen igen fra ovenstående link.
- bemærk, extra detalje vedrørende positions rettet mellem 00:15 og 00:45.
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 02 Nov 2004 : 18:06:53
|
Fil 3 ser ud til at være et godt bud - prøv den, og se om der er ting, som du synes skal ændres!
DMT NEEDS YOU! |
|
|
|
unicus
Kegle-bold dreng
89 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 16:51:44
|
quote:
1: Fordi den originale er god på mange punkter, imo. 2: Nye medlemmer. 3: Folk der spiller andre steder, herunder landsholdet.
Agree by far!
Jeg liker å spille mot folk andre steder enn bare i DMT så jeg mener den burde være relativt lik den originale spillefilen. Eneste jeg syns er teit er at det er lett å score på innlegg (crosses/headers) |
Winner of 2nd.B T1 2005
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 16:57:50
|
jeg er lidt af den holdning at det er for nemt at holde bolden, og køre den rundt. Allerede på nuværende tidspunkt kan man køre den rimelig nemt rundt og holde bolden væk fra modstanderen...hvis man er foran er det dødens pølse for modstanderen. Ville jeg mene der skal gøres noget ved.... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 17:33:22
|
quote: Originally posted by birthek
jeg er lidt af den holdning at det er for nemt at holde bolden, og køre den rundt. Allerede på nuværende tidspunkt kan man køre den rimelig nemt rundt og holde bolden væk fra modstanderen...hvis man er foran er det dødens pølse for modstanderen. Ville jeg mene der skal gøres noget ved....
jamen så må du jo ind og bruge noget fysik jesper! kan jo se på bisselisten for i år at det er noget du har svært ved |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 18:33:01
|
hvis bare man kunne komme til det i 2005...men man kan køre bolden så meget rundt at det er umuligt... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 19:48:19
|
Synes sgu egentlig den nye version 3 er ganske udmærket. Dejligt at angriberne ligger på ét niveau under forsvarerne - og ikke 3 niveau under.
Jesper: Det du nævner med at man kan spille den rundt uden problemer, tror jeg mere har noget at gøre med spillet og ikke spillefilen. Det at banen virker længere gør at det er nemmere at spille bolden rundt, uden at modstanderen får chancen.
|
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
Topic |
|