FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Fifa 2005 DB fil / Ini.big TEST!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT Fifa 2005 DB fil / Ini.big TEST!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 31 Oct 2004 :  21:59:17  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der er mange her som foreslår at gøre forsvar/keeper endnu bedre, og så lade angribere/midtbane være blot rimelig gode - men det er jo nærmest det, som allerede er gjort. Som Jesper skriver, så kan forsvar/keeper nærmest ikke blive bedre, og så er der kun en ting at gøre for at gøre angreb/midtbane mindre gode, og det er at gøre dem dårlige.

Jonas, dit argument om at der skal være mindst mulig tilvænning ifht original filen, det kan jeg slet ikke se nogen fornuft i. Vi laver en fil for at DMT's kampe kan blive så fornuftige og adspredte som mulige, og ikke nødvendigvis for at ligne originalen.

Men det er dog positivt at folk engagerer sig og ytrer deres mening - lad os få noget mere af det!

Vi får et par nye filer op i løbet af i aften.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 31 Oct 2004 :  22:43:54  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Jonas, dit argument om at der skal være mindst mulig tilvænning ifht original filen, det kan jeg slet ikke se nogen fornuft i. Vi laver en fil for at DMT's kampe kan blive så fornuftige og adspredte som mulige, og ikke nødvendigvis for at ligne originalen.

Nå da... Men det mener jeg er vigtigt. Af flere årsager:

1: Fordi den originale er god på mange punkter, imo.
2: Nye medlemmer.
3: Folk der spiller andre steder, herunder landsholdet.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt

30 Posts

Posted - 31 Oct 2004 :  23:15:41  Show Profile  Send Anders Thorsen an ICQ Message  Click to see Anders Thorsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Der er mange her som foreslår at gøre forsvar/keeper endnu bedre, og så lade angribere/midtbane være blot rimelig gode - men det er jo nærmest det, som allerede er gjort. Som Jesper skriver, så kan forsvar/keeper nærmest ikke blive bedre, og så er der kun en ting at gøre for at gøre angreb/midtbane mindre gode, og det er at gøre dem dårlige.

Men spillet er altså bare ikke sjovt at spille, når midtbane og angribere er dårlige, som tilfældet er i filen.

quote:
Filen gør:
Målmanden meget god
Forsvaret godt
Midtbanen jævnt dårlig
Angribere jævnt dårlige

Kunne man ikke istedet gøre følgende:
Målamanden meget god
Forsvaret meget gode
Midbanen middelgode
Angriberne jævnt gode

Jeg synes desuden ikke, at indlægsmålene er så nemme, som de bliver gjort til, så det er efter min mening kun en lille smule, der bør justeres her. I det hele taget er en lille smule efter min opfattelse kodeordet ved en kommende spilfil. Jeg er derfor helt enig med Jacob L i, at vi for enhver pris skal undgå gammelmandsfodbold.

- Anders Thorsen/ICQ 91917551/msn: anders_thorsen@hotmail.com
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  00:18:46  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jep.. Lille smule er også kodeordet i min bog :-)

Ang de der indlægsmål, har du så set filmen mellem Jesper og jeg? Jeg kan ikke rigtig forsvare mod dem når de først er slået. Og det er nok derfor folk er lidt bange for at det bliver en ny korean, for hvis der er nogen der allerede nærmest mestrer dem nu, så er det givet at det vil dominere for meget om 2 måneder. Men det er ret svært at sige noget om... Men jeg er ret overbevist om at det er rigtigt at de er/bliver for nemme. Men på den anden side er det også cool at de er mulige! Ikke som i 2004 hvor jeg ikke tør køre ned ad fløjen længere af frygt for at komme til at lave en korean

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  00:57:50  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
så er der nye spillefiler til afprøvning bla folket:

spillefil v1 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v1.zip
stats oversigt v1 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV1.xls
stats oversigt v1 txt : http://www.fifa-forever.dk/data/dmtplayersv1.txt
- første forsøg, top keeper/forsvar, ret skidt midt/angreb

spillefil v2 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v2.zip
stats oversigt v2 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV2.xls
stats oversigt v2 txt : http://www.fifa-forever.dk/data/dmtplayersv2.txt
- let justering af v1, angreb/midt gjort lidt bedre

spillefil v3 : http://www.gotfred.dk/dmt/fifaT1v3.zip
stats oversigt v3 : http://www.gotfred.dk/dmt/DMTplayersV3.xls
stats oversigt v3 txt : http://www.fifa-forever.dk/data/dmtplayersv3.txt
- Ret tæt på original-filen, iflg Jesper er dette udfra Anders' ideer her i tråden.

spil løs!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  11:28:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
og de ark du linker til, er stort set de samme, som jeg allerede linkede til ovenfor

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 01 Nov 2004 :  23:57:32  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Der er desværre fejl i filerne, fil 1 og 3 er faktisk tæt på at være ens...sorry, jeg spænder lige hjelmen og takker Anders O for at være opmærksom og nysgerrig, så han opdagede at noget var galt i den fil.

Go to Top of Page

Molsing
Klubmester og topscorer

677 Posts

Posted - 02 Nov 2004 :  00:02:45  Show Profile  Send Molsing an ICQ Message  Click to see Molsing's MSN Messenger address  Reply with Quote
Og ja du må fandme spænde Hjelmen,
nu har mit blodtryk været helt oppe at ringe over den værste fil i mands minde!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 02 Nov 2004 :  00:15:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
så er fejlen rettet, og fil 2 og 3 er nu korrekte - folk der har hentet før kl 00:45 2/11, skal hente filen igen fra ovenstående link.

- bemærk, extra detalje vedrørende positions rettet mellem 00:15 og 00:45.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 02 Nov 2004 :  18:06:53  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fil 3 ser ud til at være et godt bud - prøv den, og se om der er ting, som du synes skal ændres!

DMT NEEDS YOU!

Go to Top of Page

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 03 Nov 2004 :  16:51:44  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
quote:

1: Fordi den originale er god på mange punkter, imo.
2: Nye medlemmer.
3: Folk der spiller andre steder, herunder landsholdet.

Agree by far!

Jeg liker å spille mot folk andre steder enn bare i DMT så jeg mener den burde være relativt lik den originale spillefilen.
Eneste jeg syns er teit er at det er lett å score på innlegg (crosses/headers)

Winner of 2nd.B T1 2005

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Nov 2004 :  16:57:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg er lidt af den holdning at det er for nemt at holde bolden, og køre den rundt. Allerede på nuværende tidspunkt kan man køre den rimelig nemt rundt og holde bolden væk fra modstanderen...hvis man er foran er det dødens pølse for modstanderen. Ville jeg mene der skal gøres noget ved....

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 03 Nov 2004 :  17:33:22  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

jeg er lidt af den holdning at det er for nemt at holde bolden, og køre den rundt. Allerede på nuværende tidspunkt kan man køre den rimelig nemt rundt og holde bolden væk fra modstanderen...hvis man er foran er det dødens pølse for modstanderen. Ville jeg mene der skal gøres noget ved....

jamen så må du jo ind og bruge noget fysik jesper! kan jo se på bisselisten for i år at det er noget du har svært ved

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Nov 2004 :  18:33:01  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis bare man kunne komme til det i 2005...men man kan køre bolden så meget rundt at det er umuligt...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 03 Nov 2004 :  19:48:19  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Synes sgu egentlig den nye version 3 er ganske udmærket. Dejligt at angriberne ligger på ét niveau under forsvarerne - og ikke 3 niveau under.

Jesper: Det du nævner med at man kan spille den rundt uden problemer, tror jeg mere har noget at gøre med spillet og ikke spillefilen. Det at banen virker længere gør at det er nemmere at spille bolden rundt, uden at modstanderen får chancen.

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.15.26.184