Author |
Topic |
Molsing
Klubmester og topscorer
677 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 23:27:11
|
Fair play listen for i år er til at råbe og trutte i, på pænt dansk!
Idet man hverken har haft skader eller karantæner, kommer man ikke på, så det at Jesper ligger nummer 1, er simpelt hen bare ikke rigtigt, da der er masser der ikke engang har fået point for skader!
Så den liste er til at åbne og ***** i!
I Torino råber de:
Vi vil have Juve på listen, Vi vil have juve på listen!
Somsagt er det jo det eneste klubben ser ud til at kunne vinde i år, så derfor vil de ikke have at Barceboso raver noget der ikke tilhører dem til sig! (Ligesom alt andet, Barceboso kommer i nærheden af) |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 03 Nov 2004 : 23:39:34
|
Ok Molsing.. Ved godt der er nogen der ikke er på. Ser på det! |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 11:12:18
|
Så har jeg også fået testet spilfil v.3, og den virker væsentlig bedre end den første! Thumbs up til Claus m.fl., der har knoklet med filerne. En enkelt ting jeg undrer mig over er, at man kun har to angribere i truppen. Hvordan skal man nogensinde komme igennem en sæson med kun to angribere, når nu der er relativt mange skader i 2005, og da jeg forudser glidende tacklinger vil blive et must for at stoppe modstanderen? Jeg håber, at der kommer flere angribere i truppen i den endelige fil.
Endvidere håber jeg at reservespillernes niveau blive noget mere realistisk og afbalanceret - altså at de har et lidt højere niveau, end i den nuværende fil, hvor de har 1½ stjerne. Med bare et par skader er holdet jo svækket til det ukendelige, og det er ikke realistisk, at et holdts reserver har et niveau som serie 5-spillere. Selvfølgelig skal en skade kunne mærkes, men det er de færreste hold, der ikke har en substitut, der er næsten lige så god som førstevalget.
- Just my opinion |
- Anders Thorsen/ICQ 91917551/msn: anders_thorsen@hotmail.com |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 12:57:23
|
skadeshyppigheden bliver sat ned i ini.big filen. Så langt er vi bare ikke kommet endnu...
målet er at straffe de spillere der saver folk konsekvent (Inter, AGF ). |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 13:16:22
|
Jeg syntes også at V3 er en god fil... Men savner stadig at mine forsvare haler ind på modstanderens angribere... De ligger stadig bare og halser efter..... Det tvinger angriberne til at spille bolden eller drible lidt mere, end bare at løbe til baglinien og smække den ind over. |
|
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 14:18:54
|
quote: skadeshyppigheden bliver sat ned i ini.big filen. Så langt er vi bare ikke kommet endnu...
Det lyder godt, men hvorom alting er, så bør man altså have en bænk, der er stærkere end nørre snedes lilleput hold, og man bør som minimum have en eller to angribere på bænken efter min mening. |
Edited by - Anders Thorsen on 04 Nov 2004 14:19:41 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 14:21:58
|
som udgangspunkt bliver reserverne lavet efter samme system som i 2004. Det vil sige 1 rimelig god reserve, 1 ok reserve og 3 knapt så ok reserver. samt en målmand der er som den målmand der er på banen.... |
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 14:38:27
|
quote: som udgangspunkt bliver reserverne lavet efter samme system som i 2004. Det vil sige 1 rimelig god reserve, 1 ok reserve og 3 knapt så ok reserver. samt en målmand der er som den målmand der er på banen....
Hmmm det synes jeg stadig er for ringe og for smal en bænk - også selvom det var det man kørte med i sidste spillefil. Jeg kan godt se pointen med at balnancere spillernes evner, men er der nogen grund til, at lave bænken så utrolig smal som tilfældet er?
Det kan godt være det bare er mig, der undrer mig over, at man kun har 1 rimelig god reserve til et helt hold. Men hvis der er generel enighed om, at det er en fornuftig bænk, så fred være med det...jeg synes bare det er for restriktivt, og kunne godt ønske mig en debat omkring det.
- Just my opinion |
Edited by - Anders Thorsen on 04 Nov 2004 14:39:28 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 14:57:32
|
debatten vil være fin nok, og jeg tror der er delte meninger om spørgsmålet...
som sagt vil antallet af skader være begrænset, selvom de stadig forekommer ... kan man også se denne sæson ...
baggrunden for at lave spillerne som dette, er at visse spillere til tider, har spillet fifa for at slagte modstanderen i højere grad end for at vinde kampe... det er fuldstændig deres eget valg
men jeg mener i hvert fald at man skal straffes for denne tilgang til spillet. Hvis man gør reserverne for gode, har karantænerne således ingen anden effekt, end almindelig irritation for modstanderen pga. den tid det tager at skifte ud... |
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 15:35:12
|
Tjah resultatet bliver så bare, at man ofrer en del realisme for at straffe de her mennesker, og det synes jeg er ærgerligt. Jeg mener at man bør kunne finde andre måder at straffe syndere på end ved at reducere bænken til et lilleputhold, og jeg synes i det hele taget, at jo flere ændringer, restriktioner og begrænsninger man laver, jo mere af gameplayed ødelægger man.
- Just my opinion |
Edited by - Anders Thorsen on 04 Nov 2004 15:35:38 |
|
|
Dalle La Coruna
Stribemaskinefører
196 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 15:37:53
|
Hey. Jeg vil lige starte med at sige at jeg aldrig har været den helt store tilhænger omkring det der med at lave spillet om . (da jeg selv spiller meget easo, hvor vi spiller med org, spille filer. men hvis det er folks meninng at man skal lave spillet om er det helt fair.
Men nu til sagen : Syntes filen er okay men indlæg fra fløjen er blevet alt får dårlige det er næsten umuligt at score fra indlæg nu, Målmanden er blevet alt for god, havde svært nok ved at score hos kepperen inden så.. Det er min mening efter at have tekstet filen. |
|
Edited by - Dalle La Coruna on 04 Nov 2004 15:39:18 |
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 16:07:18
|
synes efter at ha testet filerne klart bedst om v3. men synes dog at keeperen er lige ekstrem nok det er jo faktisk kun muligt (efter hvad jeg har erfaret) at score i totalt frispillede mand mod mand konfrontationer med keeperen..... tror det blir for kedeligt hvis det er eneste scoringsmulighed |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
|
|
Molsing
Klubmester og topscorer
677 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 17:06:04
|
version 3 filen, er på rette vej helt klart, men der hvor den fejler grusomt er målmanden!
Han er simpelthen for god!
Selvfølgelig er det fedt at han ikke er fuldstændig handlingslammet!
Men når man kamp efter kamp, oplever at man spiller sig til store chancer og i store dele af kampene spiller ens modstander ud, så er det meget meget frustrerene at kampene generelt kun kan afgøres på klump spil inden foran mål! Det vil efter min mening sige at denne fil som den er nu til gode ser knolde sparker bold, frem for det gennemspillde og flotte bbold som man virkelig kan praktisere i dette spil!
Det jeg mener man bør gører for at denne fil bliver perfect er at sætte målmandens skill ned til en af de europæiske topklubbers målmænds standard (Buffon, casilias m.m! så bliver det mere realistisk, da han stadig tager meget men ikke alt, og man kan pludselig blive belønnet for godt og flot angrebspil, fremfor som nu, at være total tilfældigt hvem der scorer!
Som jeg ser det nu, så tilgodeser denne fil, kick and rush fodbold meget, da man ikke kan vide sig sikker på klump spil mål!
|
|
|
|
Jac Li
Klubmester og topscorer
948 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 20:12:39
|
ku man ikke give angriberne lidt mere præcision i støvlerne - som filen(fil 3) er lavet nu kan man jo ikke ramme målet hvis man skyder længere udefra end pletten..... og nej jeg ber ikke om at de skal laves så de kan sparke den ind fra 30-35 meter hvergang...... men det kunne sgu være rart hvis det bare engang imellem lykkedes at fyre et skud afsted der var bare tilnærmelsesvis i nærheden af målet.... det skal jo ikke gå op i trilleri det hele |
Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina |
Edited by - Jac Li on 04 Nov 2004 20:13:57 |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 04 Nov 2004 : 20:21:24
|
Det er muligt at spille sig igennem til gode chancer, også til skud omkring feltet. Men i modsætning til Molsing føler jeg ikke at målmanden nødvendigvis er for god.
Jeg savner mere præcision hos angriberne. Alt for ofte ser man et skud fise 5-10 meter ved siden af mål, selvom man selv synes man har gjort alt rigtigt.
Claus-the-man: Kunne du modificere ver. 3 filen således at angriberne får 75 i shotaccuracy, i stedet for 65 ? |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
Topic |
|