Kunne godt tænke mig en fil der var endnu tættere på org. filen "AC Milan f.eks." Bare med lidt stærkere forsvar og målmand. Men eller er vers. 4 det bedste indtil videre
Er ikke bange for at vi vil se for store målscorer, mener det er ikke fordi man sidder og vinder 10-0 inde på EASO hvis man møder jævnbyrdige modstandere, så ender kampen med at vinderholdet scorer 2-3 mål. "Ved godt det som regl er 4. min. kampe", og bliver målmanden, samt forsvarrene bare en tand bedre så burde den sku være der.
Kan godt lide at spille med de store hold, fordi det giver fart og tempo osv... i spillet!
Jeg spilte min DMT open kamp mot Bror, og da brukte jeg v4 for første gang. Tror jeg sikkert bomma 4-5 ganger alene med keeper så spissene er ikke for gode ihvertfall.. ved innlegg headet jeg ballen stort sett 3-4 meter over mål så jeg kunne godt sett for meg litt bedre spisser
v4 er god.. i originalen er det alt for let at score, målmanden fatter stage. v4 er en blanding af lidt af hvert og jeg mener at det er en spillefil vi kan være bekendt.
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007