Author |
Topic |
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 18:56:38
|
Deadline for T3 var 7/11 !
Playoff for 1. div. sættes tidligst igang d. 22/11 altså 2 uger senere. Det må formodes at man giver deltagerne minimum en uge til at få afviklet det.
Dvs. d. 29/11 "sammedag som T1 starter", kan der afvikles de afsluttende playoff kampe mellem superliga'en og 1. division., dvs. at de 2 hold fra superliga'en skal vente 3 uger fra T3 sluttede til de skal spille playoff, 3 uger uden kamptræning, for hvem gider at spille Fifa2004 ? "NO ONE", samtidig får 1. div. holdende lige et par kampe i benene.
Det er sku ikke godt nok venner !
Playoff burde sættes igang med det samme eller afvikles i fifa2005.
Er det bare mig der er sur gammel støder
Eller er der nogen som ikke har tænkt sig ordenligt om ?
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:00:58
|
Kan godt se problemet JJ.
Er bare glad for at jeg ikke skal i playoff. Reelt hører playoff jo til T3 2004, men det fornuftigste ville nok være at afvikle dem i 2005 imo. Alt hvad der foregår i 2004 er 100% tilfældigt til den tid og fortæller derfor ikke noget om hvor god man har været i løbet af de foregående 12 måneder. Samtidig fortæller éns skills i 2004 jo heller intet om hvor god man er i 2005. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Natteulven
Fast mand på førsteholdet
307 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:04:42
|
Kan kun give JJ ret ..
det burde være muligt at afvikle de playoff kampe hurtigt.. så vi har alt på det rene.. det vil jo også lette arbejdet i div indelingen i sidste ende |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:10:12
|
ja du er en sur gammel støder
men udover det, så har jeg svært ved at se hvordan tingene skulle kunne være anderledes, og synes beskyldningerne om uigennemtænkt makværk er noget overdrevet pladder...her følger de almindelige overvejelser
1. før man kan spille playoff må man vide hvormange der skal deltage i den kommende sæson...vi er nødt til at give folk tid til dette....
2. før man kan vide hvormange der skal deltage i den kommende sæson, er man nødt til at have afsluttet den foregående sæson, for at finde ud af, hvem der ikke kan deltage / potentielt skal i playoff.
3. da sæsonen er blevet spillet med fifa 2004 er det rimeligt at playoff spilles med 2004 .... thus it has always been this way, and so it will always be ... eller noget ... er klart det mest fair!
4. din tidsplan holder ikke ... men potentielt kan T1 stark skydes til 6/12...også derfor vi har bedt om at melde tilbage a.s.a.p. så vi kan komme videre...
5. EA sports er nogle aber, der udgiver spillet 1 måned før de plejer
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:18:24
|
Ole> hvordan vil du spille playoff kampe, når du ikke ved hvilke hold der rykker op/ned? ligger på de pladser der er berørt af playoff? ...det vides først når de hold, der ikke deltager t1 er trukket væk fra stillingen jo |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:29:07
|
1. Er noget sludder, selvfølgelig kan man det !
3. Korrekt, burde bare være sat igang med det samme !
4. Ifølge dig, holder min tidsplan, for det er dig som har givet mig den. Jeg fik en brev med tilmelding, der stod deadline for tilmelding er 22/11, men gerne ASAP. I en topic her på forumet hvor der bliver spurgt om holdbytte, fortæller du at det ikke bliver før de sidste hold har meldt sig "7 stk" men at de har sagt at de først ved besked omkring deadline "altså 21/11".
Det kan godt være at der ikke skal være playoff, eller kun måske lidt playoff, men det er der ingen der ved noget som helst om før deadline, så det kan man jo ikke bruge som udgangspunkt, som udgangspunkt må man gå ud fra at der skal spilles fuldt playoff, og et sådant tager minimum ... MINIMUM 1 uge, og så holder min tidsplan helt perfekt ..... DESVÆRRE
Det mest naturlige ville være at afvikle playoff umiddelbart efter afslutningen på turneringen, skulle der så senere være hold som meldte sig ud, så måtte man bare rykke taberne fra playoff op, sværer er det ikke ................
5. Korrekt, men det har vi jo vidst i noget tid, og derfor har de rette folk jo haft tid nok til at gennemtænke hele situationen !
Og ja, jeg har været der, og jeg ved godt at der ikke er tid til det hele ..... men når man først har lavet en fejl "og det må værre en fejl, for så dumme er i sku heller ikke, aaah Claus er sku ikke helt normal ;-), men ellers, hehe ), så råber man JEG ER EN IDIOT, og så fixer man fejlen bedste muligt for alle parter, sværer er det ikke
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:31:03
|
quote: Originally posted by birthek
Ole> hvordan vil du spille playoff kampe, når du ikke ved hvilke hold der rykker op/ned? ligger på de pladser der er berørt af playoff? ...det vides først når de hold, der ikke deltager t1 er trukket væk fra stillingen jo
DVS. de hold som deltog i T3, og men ikke i T1, de har faktisk ikke været med i T3, betyder det så at alle der kampe fra T3 slettes....
Kunne ikke lade være ... sorry Skal nok opfører mig ordenligt, men kan du ikke selv hører det |
|
|
|
Natteulven
307 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:37:33
|
Man kunen jo finde ud af om de hold som skulle ud i playoff havde tilmeldt sig!!?
Så ville sagen være afgjort og playoff kunne spilles så fremt de har tilmeldt sig..
Da jeg ved at de to hold som ligger under mig og norwich bliver trukket fra skal vi jo i playoff, og så kan du gå ind og se de hold fra div 1 som skal i playoff om de har tilmeldt sig og vupti! ? |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:41:40
|
1. ??? ... det kan man jo ikke ... medmindre man vil afvikle playoff kampe, der potentielt bliver ligegyldige...
3. jf. 1, altså ikke muligt
4. nej, tidsplanen er ikke endeligt fastlagt...derfor jeg skriver som jeg gør...hvis 7 hold melder tilbage imorgen, starter playoff imorgen... osv. seneste startdato for playoff er 22/11...
mht. at rykke taberne op ... så er baggrunden for vores beslutning netop at vi ikke vil sætte folk til at spille kampe der er uden betydning....derfor må vi vente....
5. det vidste vi jo så ikke da vi startede t3 i august...så var sæsonene såvidt muligt blevet planlagt herefter....
...og normalt har jeg intet mod at indrømme fejl...men eftersom der ikke foreligger en her, har jeg sq lidt svært ved at indrømme den |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 19:43:15
|
quote: Originally posted by Natteulven
Man kunen jo finde ud af om de hold som skulle ud i playoff havde tilmeldt sig!!?
Så ville sagen være afgjort og playoff kunne spilles så fremt de har tilmeldt sig..
Da jeg ved at de to hold som ligger under mig og norwich bliver trukket fra skal vi jo i playoff, og så kan du gå ind og se de hold fra div 1 som skal i playoff om de har tilmeldt sig og vupti! ?
gør vi også ... og lige så snart der er meldt klar oppefra ... går vi igang ... men når der er hold fra suppen der mangler tilmelding ... forskubber problemerne sig jo hele vejen ned igennem systemet ... desværre
JJ> din sidste kommentar er uforståelig for mig ... prøv igen [rettelse]: i anden omgang fangede jeg din betydning ... og du er i virkeligheden bare ude i ordkløveri ... vi prøver igen: hold, der ikke deltager i t1, men som deltog i t3 frigiver en plads i en division til et andet hold. Hvis dette hold er placeret højere end 3. division får det indvirken på oprykning og playoffspil. |
|
|
Natteulven
307 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 20:05:11
|
Så håber jeg at playoff bliver spillet i 2005 og ikk i 04.! såfremt det bliver sådan.! |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 20:56:05
|
Er det ikke bedre at afvikle "måske" ligegyldige kampe frem for at skulle afvikle kampe op til 3 uger efter deadline.
1. HVILKEN skade gør det at spille ligegyldige kampe ??? Mit svar: INGEN !
2. HVILKEN skade gør det at spille 3 uger efter sidste deadline ? Mit svar: Hvis man vælger at spille fifa2005 i de 3 uger, så er man så godt som sikker på at man spiller fifa2004 like crap, har vi allerede set flere eksemplar på, vælger man ikke at spille fifa2005, men bare venter 3 uger, så spiller man 2004 halvskidt "skal her tages i betragtning, at de fleste har spillet 2005 i en måned efterhånden"
Jeg vil til enhver tid vælge nr. 1, at nogen vil vælge option nr. 2 er for mig komplet uforståeligt !
Så jo Jesper, det er en fejl, du har bare ikke taget dine briller af så du kan se den, men vi skal nok prøve at banke noget fornuft ind i dig. Men prøv at tage en rundspørge mellem de potienelle playoff deltagere, og hør hvad de mener. |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 11 Nov 2004 20:59:50 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:09:18
|
og playoff bliver (desværre)i 2004 ikke 2005!
kan tilføje efter at have modtaget dagens bekræftelser ... at vi mangler at modtage tilmelding fra 1 superliga hold...
... og så er vi formodentlig langt nok til at sætte playoff igang ... |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:17:23
|
Kan godt forstå du ikke svarer .....
Meeeen så'n er det, hvem bekrymre sig også om deltagerne ! |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 11 Nov 2004 21:18:14 |
|
|
Natteulven
307 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:18:45
|
det er vel egentlig ikke optimalt at lægge det med fifa 2004 ?
det er ikke lige fordi det er mest fair for nogen parter.!
Det er jo op til en ny sæson med 2005 som er det nye spil.. alle sidder og spiller det.! ingen bruger tid på snotspillet mere.! ?
så hvorfor fortsætte med det !? imens alle andre sidder og spiller 2005 er man som playoff spiller TVUNGET til at træne i de gamle spil, selvom det ikke er det man skal bruge.. men hvis man gerne vil blive.. så mister man træning i 2005 .. det holder ikke.. det holder overhovedet ikke.! Og kan slet ikke følge ideen.!
|
|
|
|
Lasse
Kegle-bold dreng
79 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:22:33
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Er det ikke bedre at afvikle "måske" ligegyldige kampe frem for at skulle afvikle kampe op til 3 uger efter deadline.
1. HVILKEN skade gør det at spille ligegyldige kampe ??? Mit svar: INGEN !
Ja, jeg skulle lige til at skrive noget i samme stil. Jeg er enig med JJ i, at det ville være det bedste, at afvikle kampene lige efter den sidste T og ikke op til den nye - da formen i det enkelte spil er klart bedst der... Og jeg kan heller ikke se noget problem i, at spille en playoff-kamp der senere viser sig at være ligegyldig. Jeg tror de fleste vil kæmpe det samme i en potentiel playoff kamp, som i en fastlagt. Og ville taberen ikke bare være ekstra glad, hvis det senere viser sig at man alligevel rykker op? Desuden burde det ikke være et problem at spille 2 kampe ekstra (som evt. senere viser sig at være ligegyldige) - vi deltager jo alle i DMT for at spille fifa med andre.
|
|
|
|
Topic |
|