Author |
Topic |
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:27:38
|
Ole !
Der er ingen der kan følge det ... !
Men det er vigtigere ikke at tabe ansigt end at følge deltagernes interesse !
Man holder sig til at der måske slet ikke skal være noget playoff, det er måske også korrekt, men det er ikke noget man kan planlægge.
Man er vel nød til at gå ud fra at ingen holder op, og hvis man gør det så, er det noget gøje møj ledelsen har lavet, men igen ..... ledelsen ... fejl ... naaaaa, det hænger ikke sammen.
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:31:59
|
Lad mig lige slå det fast med 7 tommer søm !
Ledelsen gør et kanon stykke arbejde, det skal der ikke herske nogen tvivl om, og jeg vil til hver en tid stemme på at de skal fortsætte.
Men her har de sku lavet en fodfejl, som får selv Knud Erik Fisker til at virke retfærdig og som en anden Anja Andersen, vil de ikke indrømme det !
|
|
|
|
Totorules
Klubmester og topscorer
536 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:34:06
|
Som malurt i koppen kan jeg fortælle at nuværende ledelse (morten) gav/pålagde daværende everton og jeg liverpool at spille playoff med fifa 2004..... Vi havde dengang afsluttet t3 2003
Playoff lå langt efter T3 var afsluttet derfor var det emst naturligt at spille playoff i det dengang nye fifa 2004.
Hvorfor ikke bare gøre det valgfrit for playoff gutterne generelt. INGEN spiller 2004 mere.
Alle træner 2005 det er utopi at arrangere playoff med 2004. Fejl eller ikke fejl er underordnet i min bog men noget skal der ske...... |
René Hansen - Karantæneramt DMT gamer - Smid bjerregård klanen ad helvede til så storheden kan ramme vestegnen igen. |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:35:10
|
hold dog op med det lillepigefornærmede pis!
vi følger den praksis der altid har været ... sålænge jeg har været med...
desuden er problemet en udløber af at fifa 2005 udkom i oktober istedet for i mandags, som det har gjort de sidste 4-5 pår... så havde problemet ikke været der...
som sagt er vi næsten klar til at starte playoffs ... og mener vi gør hvad vi kan for at få folk til at melde hurtigt tilbage...så mon ikke playoff kampene er rundt om hjørnet ... det tror jeg nok de er
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:37:42
|
Man skal vide, ikke tro !
FCK tror de vinder DM, jeg ved at de ikke gør ! |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:39:05
|
Og stadigvæk er der 1 uge til superliga'en holdende skal i aktion, medmindre der er stort frafald mellem 1. div. deltagerne "i playoff positioner" |
|
|
|
timm
Stribemaskinefører
160 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:39:23
|
Jeg synes at vi skal spille med fifa 2005... |
DMT - Roma i T2 2004 - Hull city i T3 2004 - Roma i T1 2005 (Udsmidt til T1 2006) |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:41:44
|
quote: Originally posted by birthek
hold dog op med det lillepigefornærmede pis!
vi følger den praksis der altid har været ... sålænge jeg har været med...
desuden er problemet en udløber af at fifa 2005 udkom i oktober istedet for i mandags, som det har gjort de sidste 4-5 pår... så havde problemet ikke været der...
som sagt er vi næsten klar til at starte playoffs ... og mener vi gør hvad vi kan for at få folk til at melde hurtigt tilbage...så mon ikke playoff kampene er rundt om hjørnet ... det tror jeg nok de er
Lyder mere som om at det er dig der er fornærmet... !
Ved godt at fifa kom tidligere, har jeg ligesom bemærket, det ændre ikke ved det fakta at playoff kunne sættes igang straks efter afslutningen på T3.
Og ja ved at ledelsen gør en KANON stykke arbejde for at få folk til at melde sig til, men det ændre intet !
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:43:47
|
4 ud af 6 mulige playoff deltagere i superliga vs. 1 div. vil spille med fifa2005, de 2 sidste har ikke givet svar.
Men ledelsen vælger at fastholde 2004 kravet, uforståligt ! |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:45:39
|
Mine indlæg skyldes kun at jeg er pizzed over denne sag, ellers må jeg gentage mig selv, jeg bakker 110% op om den hårdt arbejdende ledelse !
Og mine indlæg iaften slutter her, nu vil jeg øve mig i Fifa 2005, og så håber jeg at ledelsen efter en god nats søvn ændre sin mening ! |
|
Edited by - Keyboardcowboy on 11 Nov 2004 21:46:44 |
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:46:58
|
For fuck sake...
Magen til brok over ingenting skal man da lede længe efter. Jeg er en af dem der risikerer at spille playoff, det afhænger af antal tilmeldte til T1.
Flertallet herinde har spillet 2005 sideløbende med de sidste 8-10 kampe i fifa2004. Fifa2004 har hængt alle ud af halsen og de sidste kampe skulle bare spilles. Jeg har fandme sat mange point til på at spille 2005 som jeg synes er sjovere, i stedet for at koncentrere mig om 2004.
Der var deadline for sidste spillerunde mandag morgen, og hvis playoffkampene går i luften i løbet af imorgen eller lørdag, så er det min overbevisning at man ikke har glemt at spille Fifa2004 på 4-5 dage!
Vel er Fifa2005 et sjovere spil end 2004, ingen tvivl om det! - men det er sgu mest fair at spille playoffkampe i det gamle. Jeg er fx hardcore til Fifa2005 - og det ville være meget unfair for en given modstander at skulle bekæmpe mig i det, fremfor i 2004 hvor det givetvis vil være en meget lige kamp!. Hvis man skulle spille i det nye - hvilken spillefil skulle så bruges ?
Jeg vil helst spille med ver. 4 - og min modstander vil kun spille med org. filen - Hvad så ???
Så opråbet må være - at de sidste medlemmer skal give besked så kampene kan komme igang - og vi ALLE kan komme til at spille Fifa2005!
Game on! |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:50:29
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Mine indlæg skyldes kun at jeg er pizzed over denne sag, ellers må jeg gentage mig selv, jeg bakker 110% op om den hårdt arbejdende ledelse !
Og mine indlæg iaften slutter her, nu vil jeg øve mig i Fifa 2005, og så håber jeg at ledelsen efter en god nats søvn ændre sin mening !
nu vil jeg så sige at ledelsen jo kan ændre mening idet jeg er en ud af 3... men min egen holdning, og hvordan jeg vil "stemme" i ledelsen fremgår vist rimelig klart |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:50:36
|
Yeah lets go. Forhåbentlig kommer der aldrig et sådant overlap mellem spillene igen. T3 sluttede mandag - det er torsdag i dag og playoff er lige op over. Så lang ventetid har der heller ikke været. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Anders Thorsen
Grusbane fejeknægt
30 Posts |
Posted - 11 Nov 2004 : 23:04:27
|
Damn guys gå lige amok! Synes dette er lidt af en storm i et glas vand.
Det virker efter min opfattelse logisk, at playoff-kampene først kan planlægges, når man ved, om det overhovedet er nødvendigt at spille dem.
Endvidere synes jeg, at en turnering, der har været spillet med én version af spillet naturligvis også bør spilles færdig med denne samme version. Alt andet ville efter min opfattelse være unfair og inkonsekvent, og devaluere hele T3. Jeg må sige, at jeg er helt enig med Anders O i, at det ville være unfair for nogen at skulle spille playoff kampe i 2005. Eks.: Jeg var sgu ret skarp til 2004 sidst i T3, men har ikke rigtig fået taget på 2005 endnu - jeg ville sgu være led og ked af at skulle spille playoff-kamp i 2005, og ville også synes det var unfair.
Anyway, jeg kan sagtens se at der måske ikke er så meget tid til at få spillet playoff-kampene i, men det må kunne løses ved at udskyde T1 eller få dem spillet hurtigt. Desuden ved vi jo alle, at tingene er besværliggjort af at EA har sendt 05 på gaden for tidligt, og det bør man nok lige have i baghovedet inden man tænder af eller bliver pissed...i sidste ende er det en lille sag. |
- Anders Thorsen/ICQ 91917551/msn: anders_thorsen@hotmail.com |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 12 Nov 2004 : 00:05:11
|
quote: [i] Og mine indlæg iaften slutter her, nu vil jeg øve mig i Fifa 2005, og så håber jeg at ledelsen efter en god nats søvn ændre sin mening !
Aften er gået, og nu er det blevet nat !
Nej Anders, det er netop ulogisk at vente, den logiske konklussion må være at det er bedre at spille "måske" ligegyldige kampe end det er at vente 3 uger, det gavner INGEN af spillerne at vente 3 uger, ingen af playoff spillerne kommer i bedre form, ingen af playoff spillerne for en god start på det nye spil. Det eneste det gavner er lidt mindre adminstrativt arbejde for ledelsen "ca. 30 min."!
Problemet er ikke om vi kan nå at afvikle kampene inden T1 starter, for det er jo bare at udskyde T1, peace of cake !
Problemet er at det er useriøst at skulle spille op til 3-4 uger efter turneringen slutter !
Selvfølgelig burde playoff afvilkes i 2004, lige så selvfølgeligt det er at playoff burde være afviklet umiddelbart efter at T3 sluttede.
Nu ved jeg godt at Jesper dukker op og siger at vi måske kan spille allerede om 3 dage, jubiiii ... det ville da være cool nok. Men det er jo så kun rent held fra ledelsens side !
Ledelsen havde åbenbart inden T3 startede forstillet sig at tingene skulle forløbe nogenlune sådan her "correct me if im wrong"
7/11 T3 slutter 21/11 Tilmelding til T1 slutter 22/11 1. div. kval spil starter 28/11 1. div. kval spil slutter 29/11 superliga/1div. playoff starter 6/12 Superliga/1div. playoff slutter 7-12/12 T1 starter
Hvis man ser på dette skema, så kan man se at det fra start af ville være meningen at superliga holdene skulle spille minimum 3 uger efter at T3 slutter, det kan bare ikke være rigtigt, heller ikke selv om 2005 først kom 7/12, så skal der bare ikke gå 3 uger fra den sidst spillede turneringskamp inden de vigtige playoff kampe.
Nu dukker der nok en op og siger, hvor har du alle de dato'er fra, der vil jeg så sige, at det kan man jo pænt nemt regne sig frem til ved at kigge på de mails vi har fået, og de indlæg der har været skrevet. Jeg går naturligvis ud fra at ledelsen ville give 1 uge til afvikling af playoff kampe.
Skal nok gå i seng og sove nu, og imorgen er jeg måske mindre morgensur, men det virker sku stadigvæk ulogisk ....
|
|
Edited by - Keyboardcowboy on 12 Nov 2004 00:07:31 |
|
|
Topic |
|