FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Skiftende taktiker
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Skiftende taktiker
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Lasse
Kegle-bold dreng

79 Posts

Posted - 28 Nov 2004 :  12:55:04  Show Profile  Send Lasse an ICQ Message  Reply with Quote
I anledningen af topicet om formationer og taktikker til T1, vil jeg lige gøre jer opmærksomme på et problem, jeg har stødt på.

Når jeg joiner et direct ip spil og vælger min taktik inden kampen, er det ikke den samme taktik, jeg får i kampen. F.eks. i mit tilfælde når jeg vælger 3-4-3, så får jeg faktisk taktikken 3-5-2 inde i kampen. Jeg har ikke tjekket om dette også er et problem med andre taktikker eller om det f.eks. kun gælder for dem som joiner et direct ip spil.

Det er nu ikke det store problem for mig, da jeg også kan bruge den taktik (3-5-2), men der kunne jo være de tilfælde, hvor det vil irritere.

Desuden så kan man nemt få sin ønskede taktik igen, ved inde i kampen, at scrolle alle taktikerne igennem engang også vælge den samme taktik igen. Så skulle taktiken blive ændret til den normale igen.

Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.149.29.209