FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - searchweb2.com
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 searchweb2.com
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 01 Jun 2004 :  14:39:58  Show Profile  Reply with Quote
Hver eneste gang jeg lukker internettet op, så kommer startsiden searchweb2.com frem. Når jeg så indtaster et nyt URL som startside, så kommer URL'et til at stå sådan her:
http://searchweb2.com/passthrough/index.html?http://www.google.dk/

Jeg har på fornemmelsen, at det er en spionfil, men mine anitspy programmer kan ikke fjerne den. Heller ikke CWShredder kan fjerne programmet. Efter man har lukket internettet op, så kommer der også en 'pop-up' frem hvor den refererer til siden mysearchbar.com
Møg irriterende... min forbindelse er også langsommere end før, og mine modstandere er også begyndt at kunne mærke det.

Anders Poulsen, Ipswich i 1. division.
Vinder af 3. division

Nicklas
Stribemaskinefører

238 Posts

Posted - 01 Jun 2004 :  14:41:51  Show Profile  Send Nicklas an ICQ Message  Click to see Nicklas's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg har den også, og ja mit er osse langsommere..! Jeg var hjemme hos en kammerat og han havde det også! Forstår det ikk?

Werder Bremen 1 div
Vinder af:
3 Div (T3)
2 Div (T1)
READY OR NOT, HERE WE COME!
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 01 Jun 2004 :  15:11:42  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
prøv adaware ... den rigtige version fra lavasoft ... ellers kan det være virus ... og få det fjernet, det er altså noget lort at have liggende ...

prøv evt. at søg på google ... kan være andre har haft samme problem

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

NorviG
Grusbane fejeknægt

16 Posts

Posted - 01 Jun 2004 :  18:45:05  Show Profile  Send NorviG an ICQ Message  Click to see NorviG's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey Polle

det er noget rigtigt skidt du har fået fat i der ... search/mysearch er addwarez der højest sandsynligt er kommet med et andet freeware program du har fået. Jeg har selv haft det og prøvet at bekæmpe det på flere måder, her følger nogle muligheder for at fjerne det.

(jeg bruger selv XP)

Den nemme (men knap så sikre): Lav en system gendannelse - dvs. Start/Programs/Accessories/Systemtools/SystemRestore

eller dansk version burde hedde noget med : Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systemgendanelse

Når du gør det kan du "skrue tiden tilbage" og sige dit sytsem skal være som det var for F.eks 2-3 uger siden.. du vælger selvfølgelig en dato fra før du fik skidtet

Eller .... Gå ind i din internet browser og vælg: Tools/Internet options/Programs - derinde ser du en knap der hedder "Reset Web Settings" tryk på den og sørg for at din start side i browseren sættes til Google, eller hvad du nu bruger.

Den besværlige (men mere sikker): du Henter et "Anti free/addon warez program" - vil selv anbefale "BPS Spyware and Adware Remover" -(der findes et hav af de programmer) det du skal prøve at finde er et der kan beskrive hvordan du fjerner det manuelt, Dvs. fjerner keys i regedit og boot sektioner...

Den kedelige (men mest sikker) Reinstall af dit styre program...

og så kan det ikke siges for tit.. sørg for at have orden i dine mapper/drevs .. jeg syntes selv det er smart at holde sit styre system på en HD (eller partition) - og spil og programmer på en anden - på den måde kan du som det første du gør efter en reinstall af styresystemmet brænde et "ghost" af dine indstillinger osv. ned på en CD så alt er gemt..

skulle man så være uheldig at rende ind i den slags Addon/Virus, kan man altid smide sit "ghost" i og vupti alt er som nyt

Husk på at detter er noget der har virket for mig i XP - skal ikke kunne sige om det virker i div. andre styresystemer..

Ps. en hurtig måde at checke om man har altmuligt addon warez kørende i baggrunden er at trykke: CTRL + RIGHTSHIFT + ESC ... derinde kan du se hvad der køre på din PC.

Held og lykke

Henrik Christensen - Newcastle - 3. Division
Go to Top of Page

BIF
Bold-bestyrelsen

336 Posts

Posted - 01 Jun 2004 :  19:58:20  Show Profile  Reply with Quote
Det er igen en virus.

Brug evt.
http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm

og husk at læs de ændringer der skal foretages i reg. basen efter viraen er fjernet

Edited by - BIF on 01 Jun 2004 20:02:09
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 05 Jun 2004 :  00:23:38  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Har også lige haft det...

Prøv først at slette midlertidigt internetindhold, cookies og brug adaware, AV og lignende. Hvis det ikke løser problemet så prøv at hent det her program:

http://www.lop.com/new_uninstall.exe

Det hjalp for mig... Ellers prøv at følge Norvigs råd eller Jespers altid kloge svar: Google er din ven

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 06 Jun 2004 :  20:47:10  Show Profile  Reply with Quote
Hvad er det for et program??? Det afinstallerer jo internettet!!!

Vinder af 3. division
Go to Top of Page

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 06 Jun 2004 :  21:52:57  Show Profile  Reply with Quote
jeg har døjet med samme lort, og har prøvet en del.
På deres egen hjemmeside kan du fjerne det!!! www.searchweb2.com
der er et download prgrm til både toolbaren og til siden. Der står i forbindelse med afinstallationen at det er kommet med et program.
Jeg fik det med Messenger Plus

-Mikkel
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 06 Jun 2004 :  22:31:49  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Mikkel, velkommen til DMT og forummet, du skal lige skrive dit fulde navn i din profil her på forummet, og også i din signatur, så vi kan se hvem der skriver

Go to Top of Page

polle
Kegle-bold dreng

142 Posts

Posted - 06 Jun 2004 :  22:34:18  Show Profile  Reply with Quote
Desværre kan jeg ikke finde det på deres hjemmeside, som du siger Mikkel. Hvor er det konkret du var henne? Hvilken side?

Vinder af 3. division
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 09 Jun 2004 :  16:41:50  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by polle

Hvad er det for et program??? Det afinstallerer jo internettet!!!

Hvad mener du? Det afinstallerer det der searchweb2. Det har hjulpet mange, så jeg forstår ikke hvorfor du tror det afinstallerer internettet?

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

n/a
deleted

1 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  20:12:32  Show Profile  Reply with Quote
Hey uncle det han mener er at det prg. searchweb2 går ind og blokere nogle filer for dig så du ikke kan komme på nettet....
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  20:48:28  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Mit ydmyge råd:

Hent Spybot (search and destroy).
Installer og OPDATER programmet.
Genstart computeren i safe mode, og kør derefter programmet.
Det er også en god ide at køre dit antivirus.

Hvis det fjerner alt lortet, kan du via programmet aktivere Immunize system, som gør dit system resident mod en masse kendte trojaner, adware osv..

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  21:26:30  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den installer jeg viste før virkede glimrende tidligere... Men med det nye Searchweb2 med uudslettelige ikoner på skrivebordet virker det ikke.. Det installeres nemlig igen af sig selv!

Nææ, det ligger sammen med MSN Messenger Plus!, så uninstall det! Det virker!

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  21:59:34  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
http://www.slyck.com/spyad.php

på dette link er hjælp til forbyggelse og fjernelse af spyware. har selv installeret
ad-aware
spybot - seach and destroy
spywareblaster

endvidere vil jeg anbefale at installere
avast antivirus
home versionen er gratis og den kan hentes på:
http://www.avast.com

ps jeg har også peerguardian installeret og den sørger for at folk ikke komme ind.
det kan hentes her:
http://methlabs.org

pss hvis folk har problemer med filer som ikke kan slettes kan dette lille program hjælpe.
http://shareup.com/Delete_Doctor-download-20238.html

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

Edited by - SpeZ on 18 Jan 2005 22:04:38
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 18 Jan 2005 :  22:19:08  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Spybot, AdAware osv fjerner ikke searchweb2... Men de kan så meget andet :)

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.38.150