FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Officel DMT T-shirt
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Officel DMT T-shirt
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/12

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Feb 2005 :  00:10:34  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
jeg har lige fået en genial idé.
Jeg synes, når nu vi er begyndt at komme ud og spille fifa, ville det være en god idé hvis vi fik lavet en officel DMT t-shirt, så vi kan få reklameret for os selv. Jeg er klart frisk på at bære en sådan ved lejligheder hvor man skal ud og spille og dermed prøve at vise flaget.
Nu er der jo nogen af os som skal til DM den 19/2 og der er også tunering i forum på lørdag.
Der er vel nogen som kan lave et smart logo, vi kan jo sikkert genbruge noget. Ellers ved jeg at Bo er en haj til sådan noget
Så kunne man få dem lavet og så kunne man købe dem for prisen de er lavet for, helst så billigt som muligt. Muligvis er der også nogen som kender nogen, så det kunnes laves gratis.
Eller hvis der er nogen som simpelthen vil sponsorere sådan nogle t-shirts til os

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

unicus
Kegle-bold dreng

89 Posts

Posted - 10 Feb 2005 :  00:24:26  Show Profile  Visit unicus's Homepage  Reply with Quote
http://www.unicus.org/drakter/

Min CS klan sine drakter

Vil bare føre til at jeg er ulik meg selv på bildene

Winner of 2nd.B T1 2005

Edited by - unicus on 10 Feb 2005 00:57:52
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Feb 2005 :  21:09:19  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
savner et svar fra ledelsen.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Feb 2005 :  21:39:26  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Glimrende forslag, vi tager det med i bunken. Er der nogen, som har kendskab til nogle bilige low-scale "t-shirt m/tryk" producenter, så sig endelig til.

- Måske kan man gøre noget med at bruge en simpel ensfarvet T-shirt, som man køber først, og så derefter laver trykket på den.

Go to Top of Page

Kamil
Fast mand på førsteholdet

360 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  16:50:40  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
Vi kan sgu bare bestille nogle hjem fra Polen

Out Kamil

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  16:52:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
de skulle jo gerne holde til mere end 2 vaske...

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  16:56:00  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

de skulle jo gerne holde til mere end 2 vaske...

lol ja klart men i polen får vi dem sgu bruderet til 0træpenge lol

Go to Top of Page

Kamil

360 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  17:38:57  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehe de plejer som regel holde til lidt mere :)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Feb 2005 :  22:30:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
I første omgang har vi besluttet at finde ud af, om der er tilslutning til dette. Med andre ord, er der nogen der er interesseret i at købe en T-shirt med DMT tryk? - skriv i dette topic såfremt, så vi kan vurdere...

Hvis dette er aktuelt fortsat, vil vi sætte en eller anden grafikkyndig igang med at lave et udkast...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Jac Li
Klubmester og topscorer

948 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  00:05:42  Show Profile  Reply with Quote
kommer an på pris og kvalitet.....

med de forbehold så ja, er interesseret

Jacob Linnebjerg - ferierende træner i fiorentina
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  01:06:23  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jow

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  01:38:12  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
skulle måske lige tilføje at vi regner med prisleje 80-100 kr ... vil jeg umiddelbart tro ... men kvaliteten er så højst polsk vil jeg tro

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  13:01:38  Show Profile  Reply with Quote
Hehe..

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

Kamil

360 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  13:34:31  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan da hurtigt fixe nogle t-shirts fra Polen :) hehe

får faktisk besøg her i slutning af marts :) HAHA

Go to Top of Page

Kamil

360 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  13:35:59  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
og jah, jeg er int. i t-shirten

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 14 Feb 2005 :  13:38:46  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
PS Tryk plejer at være gode til at være sponsor, samt jeg kender sønnen til ham der ejer det
Ellers kender jeg nogen andre der fået lavet nogen rigtig flotte t-shirts med sindsyg meget farve på, til 100-150 kr

Og er da klar på at købe nogen

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002

Edited by - Apollo on 14 Feb 2005 13:39:27
Go to Top of Page
/12 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page