Author |
Topic  |
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 23 Jan 2006 : 21:58:41
|
quote: Originally posted by Kamil
hvad finder vi ud af ?
kan du ikke skaffe nogle billige kval trøjer fra nogle polakker? sådan noget kopi halløj du ved da de selv trykker mærkerne på ,ville det måske være muligt at få dem til at trykke dmt logo på?
vi starter med 100stk - betaler ved levering... og vi vil gi ca 33kr pr trøje med dmt-tryk men så vil vi også ha noget kval - eller i det mindste noget der SER herre kval agtigt ud ;-) LOL så sælger vi dem til 100kr pr stk -når 33 er solgt ryger resten til en dmt leder der varetager resten af regnskabet og mersalg. jeg foreslår så at pengene går til noget fornuftigt ,alla dmt-træfs eller software-investering til sitet,eller en koder der kan det Anders mener han ikke kan magte ,whatever... |
 |
Edited by - BL on 23 Jan 2006 22:06:45 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 14:06:52
|
Altså de trøjer jeg kan skaffe er i landet, de er i meget høj kvalitet, trykket falder af efter ca. 100-150 vaske, men det er ikke hele trykket, det er en lille smule der ryger af, kan tage et billede af min 3½ år gamle trøje og poste her |

|
 |
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 18:13:15
|
quote: Originally posted by zinky
Altså de trøjer jeg kan skaffe er i landet, de er i meget høj kvalitet, trykket falder af efter ca. 100-150 vaske, men det er ikke hele trykket, det er en lille smule der ryger af, kan tage et billede af min 3½ år gamle trøje og poste her
Altså, høj kvali er vel ikk ensbetydende med fede trøjer? Jeg gider ikk ha en, hvis den kommer til at se sådan "Den-ku-jeg-selv-ha-lavet-i-SFO-da-jeg-var-mindre-agtigt" eller ja, GEEK'et.. Forstår i? Og så ska der stå G-star på  |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 18:20:40
|
quote: Originally posted by cmeilandt
Altså de trøjer jeg kan skaffe er i landet, de er i meget høj kvalitet, trykket falder af efter ca. 100-150 vaske, men det er ikke hele trykket, det er en lille smule der ryger af, kan tage et billede af min 3½ år gamle trøje og poste her
Altså, høj kvali er vel ikk ensbetydende med fede trøjer? Jeg gider ikk ha en, hvis den kommer til at se sådan "Den-ku-jeg-selv-ha-lavet-i-SFO-da-jeg-var-mindre-agtigt" eller ja, GEEK'et.. Forstår i? Og så ska der stå G-star på 
Den med G-star: Snak med dem  |

|
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 18:21:34
|
du får en med et kæmpe DMT logo foran og bagpå i gul, pink og guld med nitter og frynser, Carsten, og hvor der står "Jeg spillede med i DMT - Danmarks sejeste FIFA-turnering - i T1 2006" ... det du mener med geek´et???
er meget enig og foreslår at vores allesammens gfx mester, Daugaard, lokkes til at producere et stilfuldt udkast til tryk på en sort t-shirt ... uden guld, pink og nitter ....
så kan vi smide udkastet her på forum, og tage debatten derfra....
p.s. john hvad er målene på det tryk der kan laves på de t-shirts du kan skaffe??? |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 18:22:38
|
quote: Originally posted by birthek
du får en med et kæmpe DMT logo foran og bagpå i gul, pink og guld, med nitter og frynser, Carsten, og hvor der står "Jeg spillede med i DMT - Danmarks sejeste FIFA-turnering - i T1 2006" ... det du mener med geek´et???
er meget enig foreslår at vores allesammens gfx mester, Daugaard, lokkes til at producere et stilfuldt udkast til tryk på en sort t-shirt ... uden guld, pink og nitter ....
så kan vi smide udkastet her på forum, og tage debatten derfra....
Jeg har snakket med Bo, og han kigger på det i weekenden |

|
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 23:01:22
|
p.s. john hvad er målene på det tryk der kan laves på de t-shirts du kan skaffe???
Det skal nok være noget der ligner 1200-1500 pixels, for at være noget værd..
og kan evt. gøres større til folket i XXL, så som dig Jesper  |

|
Edited by - zinky on 24 Jan 2006 23:03:26 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 23:18:53
|
tror jeg klarer mig med en xl, john  |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 23:49:35
|
quote: Originally posted by cmeilandt
Altså, høj kvali er vel ikk ensbetydende med fede trøjer? Jeg gider ikk ha en, hvis den kommer til at se sådan "Den-ku-jeg-selv-ha-lavet-i-SFO-da-jeg-var-mindre-agtigt" eller ja, GEEK'et.. Forstår i? Og så ska der stå G-star på 
Enig , derfor jeg tænkte på nogle polakker - de skal jo helst ha noget der ser fedt ud,for at kunne sælge det hurtigt på gader og markeder  |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 15:41:35
|
Jeg har idag snakket med min "leverandør" og aftalt at jeg får en t-shirt med prøvetryk, i midten af februar. Hvis ellers udkast osv. er klar |

|
Edited by - zinky on 25 Jan 2006 17:16:31 |
 |
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 17:00:13
|
du får en med et kæmpe DMT logo foran og bagpå i gul, pink og guld med nitter og frynser, Carsten, og hvor der står "Jeg spillede med i DMT - Danmarks sejeste FIFA-turnering - i T1 2006" ... det du mener med geek´et???
Uhh, Jesper, du ved liiige hvad der er IN, YEAH.!  |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 19:09:48
|
noget nyt fra leverandør og Bo? |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 19:12:59
|
quote: Originally posted by BL
noget nyt fra leverandør og Bo?
Leverandør venter kun på udkastet, som kommer fra bo søndag eller mandag |

|
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 20:41:37
|
Det er jo lige før vi må ha Bo til at vise os et par hurtige udkast af nogle forskellige ideer her på forum,som vi så kan kommentere... |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 26 Jan 2006 : 20:52:28
|
quote: Originally posted by BL
Det er jo lige før vi må ha Bo til at vise os et par hurtige udkast af nogle forskellige ideer her på forum,som vi så kan kommentere...
Laves i weekenden har han sagt til mig... |

|
 |
|
Topic  |
|