Author |
Topic  |
JBNJUNIOR
Fast mand på førsteholdet

329 Posts |
Posted - 17 Feb 2006 : 20:50:43
|
HEHE     |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 17 Feb 2006 : 20:59:22
|
quote: Originally posted by BL
de reklamer i bolden bør skiftes ud med "fifa"
grundfarve i logoet bør være ensfarvet
de farvede ringe passer ikke efter min mening,væk med dem,så bolden blir tydeligere og måske der blev plads til teksten inde i logoet.
så kunne man overveje farven på bogstaverne

Jeg går da gerne på tegnebrættet igen, med mindre Bo meget gerne vil  |

|
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 17 Feb 2006 : 22:30:29
|
de reklamer i bolden bør skiftes ud med "fifa"
grundfarve i logoet bør være ensfarvet
de farvede ringe passer ikke efter min mening,væk med dem,så bolden blir tydeligere og måske der blev plads til teksten inde i logoet.
så kunne man overveje farven på bogstaverne

Udfra disse ord og bogstaver har jeg stablet endnu et udkast på benene:
 |

|
Edited by - zinky on 17 Feb 2006 22:35:01 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 17 Feb 2006 : 23:00:00
|
well jeg har leget lidt ... dette er bare i retning af hvad jeg tænkte ... men kan laves i en milliard variationer ... videreudvikles osv.
 |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 17 Feb 2006 : 23:02:19
|
Det er da nogle fine ideer du har jesper, men den går ikke rigtig som et tryk.. der er for mange "rester", tror du ved hvad jeg mener |

|
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 18 Feb 2006 : 22:59:24
|
lol john "danish modem turnering" hehehehe
og så har du erstattet bolden med en reklame for EA????

sorry , men syns intet af det foreslåede er videre kønt...
foreslår vi skifter formen på toppen af logoet til en bjælke med teksten "Dansk Modem Turnering" ,rykker DMT lidt længere ned og lader bolden fylde det meste af det nederste...
farver: holdt i "claus foretrukne"
 |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 18 Feb 2006 : 23:06:24
|
lol john "danish modem turnering" hehehehe
og så har du erstattet bolden med en reklame for EA????

sorry , men syns intet af det foreslåede er videre kønt...
foreslår vi skifter formen på toppen af logoet til en bjælke med teksten "Dansk Modem Turnering" ,rykker DMT lidt længere ned og lader bolden fylde det meste af det nederste...
farver: holdt i "claus foretrukne"

Det med Ea kan forklares.. Vi spiller deres spil i denne tid.. vi har deres logo nederst på vores sider.. kunne være jeg skulle skrive "dansk modem turnering"  Det med Bolden, så skal det være en meget neutral bold. "holdt i 'claus foretrukne'" det siger mig ingen ting :S |

|
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 18 Feb 2006 : 23:46:02
|
Uanset , vil jeg personligt ikke være med til at trykke et multikapitalt selskabs navn på en T-shirt uden at få noget for det.
Det er claus der har fastholdt vores farvenuancer på sitet de er måske ikke så spændene på et site,men ikke desto mindre er de yderst anvendelige på tøj,da det er udemærket stil. |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 00:02:32
|
Enig... og enig i at have vores "logo" som bryst mærke. og så noget i stil med Jespers forslag på ryggen...
|
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 00:13:59
|
jeg tror egentlig jeg vil foretrække urlen som eneste pryd på ryggen... |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 00:43:35
|
Når og hvis vi engang kommer på plads med t-shirts - vil jeg foreslå vi begynder en lignende "debat" om "champ-trøjer"
alla det vi kender fra cykelsporten
 |
 |
 |
|
JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 00:52:01
|
og så ikke noget med FIFA 06, inden debatten er slut er der jo nemt gået 8-9 måneder, og så hedder det FIFA 07, alternativ tryk på indersiden, så kan vi vende den når den er beskidt, og smide den ud når FIFA 06 er død. kan ikke udlukke at dette indlæg indeholder en anelse ironi
 |
 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 01:03:18
|
quote: Originally posted by JBN
og så ikke noget med FIFA 06, inden debatten er slut er der jo nemt gået 8-9 måneder, og så hedder det FIFA 07, alternativ tryk på indersiden, så kan vi vende den når den er beskidt, og smide den ud når FIFA 06 er død. kan ikke udlukke at dette indlæg indeholder en anelse ironi

Uanset ironi,er jeg fuldstændigt enig ,gik udfra at det var overflødigt at nævne. Jeg mener der bør stå fifa i bolden som er stor nok til at man kan se det;-) |
 |
 |
|
daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 11:01:34
|
Det er også fint nok. Men hvilken bold skal der så være... Der er jo mange at vælge imellem. Nu satte jeg jo blot ADIDAS Teamgeist på da det er den officielle WM bold i år. Men vi kan da også smide en WM bold på fra 1970. Hvid med sorte lapper.  |
 |
 |
|
zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts |
Posted - 19 Feb 2006 : 13:48:53
|
quote: Originally posted by daugaard
Det er også fint nok. Men hvilken bold skal der så være... Der er jo mange at vælge imellem. Nu satte jeg jo blot ADIDAS Teamgeist på da det er den officielle WM bold i år. Men vi kan da også smide en WM bold på fra 1970. Hvid med sorte lapper. 
Eller måske bare en bold med kun Fifa mærke ? |

|
 |
|
Topic  |
|