FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/9

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  15:20:41  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by AndersOlsen
Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.

- nej, det er op til flertallet i DMT.

som forhåbentligt består af en del fornuftige mennesker,som til hverdag tager ansvaret for sig selv!!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  15:21:46  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
PROBLEMET HER ER IKKE KLIENTEN,MEN DE UNGE MENNESKER SOM IKKE VIL INDORDNE SIG ,FORDI DE SYNS MSN ER SMART OG IKKE KAN FINDE UD AF AT INSTALLERE ICQ!!!!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  15:36:29  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

quote:
Originally posted by Uncle Istvan

quote:
Originally posted by AndersOlsen

Der skal jo bruges to klienter, uanset hvilken vælges!

Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.

Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.

Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde.

Hvad der er bedst for DMT? tjaa hvis man ser på statistikker osv så er gruppen; teenagere de mest ustabile ,når det drejer sig om engagement på længere sigt. Kigger vi på situationen i DMT hører man tit unge "mænd" komme med indslag om MSN og at der er for mange "gamle" osv,Hvorefter de poster .at det var sjovt men nu tager de på efterskole,eller bare blir for "gode" til DMT

Edited by - BL on 10 Jul 2005 18:13:38
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:01:54  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??

Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:10:13  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??

Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget

jeg quoter hele tiden så folk kan forstå hvilke åndsvage post jeg referer til

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  17:23:05  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hold jer til emnet gutter!

Vil helt vildt gerne have ICQ som den eneste klient. Det skiller DMT og (resten af) fritiden ad, hvilket for midt vedkommende ville være dejligt!

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 29 Jul 2005 :  17:01:03  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Husk nu lig at stemme MSN Messenger, for at sikre DMTs ungdom

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 29 Jul 2005 :  22:44:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bliver du ved, knægt!?

ICQ!!

Go to Top of Page

Crapmaster
Grusbane fejeknægt

17 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  01:26:02  Show Profile  Visit Crapmaster's Homepage  Send Crapmaster an ICQ Message  Click to see Crapmaster's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan kun sige at det med at snakke sammen når man spiller fifa er en fed ting, har gjort det i lidt over et år med folk jeg spiller meget med og det er meget sjover en at side helt alene og spille fifa.

Jeg kan nu bedst lige at bruge ( Skype )da lyden er helt i top og så køre jeg alt min Fifa lyd ud igemmen mine højtaler og alt snakken igemmen min BT ( Bluetooth ) heardset. der er nok mange der vil spøre om det ikke vil gå ud over mit spil, om det ikke vil hakke eller sådan noget, men det gør det ikke.
Prøv det....

Manager for Lazio
Palle Binderkrantz
Jeg er ikke bange for at dø - Jeg vil bare ikke være der, når det sker...
Go to Top of Page
/9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.141.198.113