Author |
Topic |
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 09 Jul 2005 : 15:20:41
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by AndersOlsen Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.
- nej, det er op til flertallet i DMT.
som forhåbentligt består af en del fornuftige mennesker,som til hverdag tager ansvaret for sig selv!! |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 09 Jul 2005 : 15:21:46
|
PROBLEMET HER ER IKKE KLIENTEN,MEN DE UNGE MENNESKER SOM IKKE VIL INDORDNE SIG ,FORDI DE SYNS MSN ER SMART OG IKKE KAN FINDE UD AF AT INSTALLERE ICQ!!!! |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 09 Jul 2005 : 15:36:29
|
quote: Originally posted by Bror Larsen
quote: Originally posted by Uncle Istvan
quote: Originally posted by AndersOlsen
Der skal jo bruges to klienter, uanset hvilken vælges!
Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.
Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.
Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde.
Hvad der er bedst for DMT? tjaa hvis man ser på statistikker osv så er gruppen; teenagere de mest ustabile ,når det drejer sig om engagement på længere sigt. Kigger vi på situationen i DMT hører man tit unge "mænd" komme med indslag om MSN og at der er for mange "gamle" osv,Hvorefter de poster .at det var sjovt men nu tager de på efterskole,eller bare blir for "gode" til DMT
|
|
Edited by - BL on 10 Jul 2005 18:13:38 |
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 26 Jul 2005 : 13:01:54
|
Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??
Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 26 Jul 2005 : 13:10:13
|
quote: Originally posted by Carsten Meilandt
Bror, du kommer godt nok med de mest mærkelige kommentare, overhovedet.. Hvorfor "qouter" du hele tiden??
Forresten, husk lig at stemme MSN, så ved du det blir til noget
jeg quoter hele tiden så folk kan forstå hvilke åndsvage post jeg referer til |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 26 Jul 2005 : 17:23:05
|
Hold jer til emnet gutter!
Vil helt vildt gerne have ICQ som den eneste klient. Det skiller DMT og (resten af) fritiden ad, hvilket for midt vedkommende ville være dejligt! |
|
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 29 Jul 2005 : 17:01:03
|
Husk nu lig at stemme MSN Messenger, for at sikre DMTs ungdom |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 29 Jul 2005 : 22:44:42
|
Bliver du ved, knægt!?
ICQ!! |
|
|
|
Crapmaster
Grusbane fejeknægt
17 Posts |
Posted - 30 Jul 2005 : 01:26:02
|
Jeg kan kun sige at det med at snakke sammen når man spiller fifa er en fed ting, har gjort det i lidt over et år med folk jeg spiller meget med og det er meget sjover en at side helt alene og spille fifa.
Jeg kan nu bedst lige at bruge ( Skype )da lyden er helt i top og så køre jeg alt min Fifa lyd ud igemmen mine højtaler og alt snakken igemmen min BT ( Bluetooth ) heardset. der er nok mange der vil spøre om det ikke vil gå ud over mit spil, om det ikke vil hakke eller sådan noget, men det gør det ikke. Prøv det.... |
Manager for Lazio Palle Binderkrantz Jeg er ikke bange for at dø - Jeg vil bare ikke være der, når det sker... |
|
|
Topic |
|