FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Debat: Kontaktform MSN/ICQ mv.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/9

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  23:03:37  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kan man overhovedet få MSN Plus til 7.0???

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 07 Jul 2005 :  23:42:37  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

Kan man overhovedet få MSN Plus til 7.0???

JA MAN, følg moden, Tim
www.msgplus.net

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 08 Jul 2005 :  01:29:42  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Havde jeg jo netop prøvet, men den siger, at forbindelsen blev afbrudt...

Edited by - Tem on 08 Jul 2005 01:30:22
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 08 Jul 2005 :  02:55:22  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Watch out for virus -.-

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Jul 2005 :  23:18:28  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Kunne man ikke enten afslutte afstemningen omkring dette et par dage før deadline for tilmelding til T3? Alternativt udskyde tilmelding til T3 et par dage.

For mig kunne det have betydning for min deltagelse, alt efter hvilken klient der bliver valgt. Jeg ønsker ikke at tilmelde mig turneringen, hvis jeg så skal springe fra igen, og modtage karantæne.

Har ingen problemer med at forstå Anders i denne situation.Jeg kan på baggrund af forskellige oplevelser ,se hvad konsekvensen blir og er ,ved det tilfælde at msn vinder.Derfor vil jeg stærkt opfordre alle DMT`re der til dagligt tager ansvaret for sig selv ,om at tage sig sammen og stemme på det eneste rigtige; I C Q ! ........

Edited by - BL on 08 Jul 2005 23:18:59
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Jul 2005 :  23:34:06  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

quote:

Der skal jo bruges to klienter, uanset hvilken vælges!

Enten har du MSN + ICQ installeret, alternativt skal nogle tvinges til at have MSN + MSN installeret.

Ja, men det er et fåtal... Man bliver sgu nødt til at se på hvor mange der får gavn af en ændring og hvor mange det kommer til at genere. Og det lyder altså som småting. Man bliver nødt til at kigge ud over sin egen næsetip og se hvad der er bedst for DMT's fremtid.

Personligt er jeg ligeglad - jeg vil stadig bruge både mails, msn, icq og irc uanset hvad der sker. Men jeg udtaler mig for hvad der er bedst for DMT i det her tilfælde.

Hvad der er bedst for DMT? tjaa hvis man ser på statistikker osv så er gruppen; teenagere de mest ustabile ,når det drejer sig om engagement på længere sigt. Kigger vi på situationen i DMT hører man tit unge "mænd" komme med indslag om MSN og at der er for mange "gamle" osv,Hvorefter de poster .at det var sjovt men nu tager de på efterskole,eller bare blir for "gode" til DMT

Edited by - BL on 08 Jul 2005 23:41:39
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Jul 2005 :  23:40:33  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

quote:

Forslag:
Selvom flertallet primært bruger MSN, vil jeg foreslå udelukkende at bruge ICQ, da den protokol er så meget bedre, til det vi bruger den til. Lad ICQ være et krav for at spille med i DMT.

Hvad er det vi bruger ICQ til som MSN ikke kan ?

Ikke noget somhelst og har intet med sagen at gøre.Sagen er at vi er flere der foretrækker at have en speciel klient til DMT,så man kan vise flaget og derigennem signalere at man er klar til kamp eller kommunikation,og ellers ikke bekymre sig om hvilket messenger loginn ,eller at en seriøs kontakt/chefen/kæresten/kollegaen osv skulle få nys om ,hvad du egentlig render rundt og spilder din tid med...

Edited by - BL on 08 Jul 2005 23:40:55
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  05:58:58  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Igen har man altså 2 muligheder at sikre sit meget følsomme privatliv på i så fald det bliver msn:

Bloker DMT'ere man ikke vil have beskeder fra. Fjern blokering når du skal spille med dem. Det er et klik med højremuseknap efterfulgt af et elegant venstreklik. Ik så svært.

Den anden mulighed er at køre med 2 msn accounts.

Og yderligere kan mails og irc afhjælpe. MSN plus kan gøre det endnu nemmere og et program som Miranda kan endda også hjælpe til.

Helt ærligt. Hvor er det store problem? Problemet er sgu ikke så stort at man vil stoppe i DMT ene og alene af den grund.

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  10:39:41  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Er og har altid været stor tilhænger af icq, men bruger også msn endda en god gammeldaws mail i ny og næ, og nu også irc, de alle 4 er anvendelige på hver deres måde. Men hvis vi skal vælge 1 eller 2 til at være DMT's officielle kanaler, så må det blive ..............

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  11:29:29  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
For mit vedkommende, har jeg en klient til DMT... Og det er ICQ.

Min MSN er forbeholdt privat, arbejde osv. og sådan vil jeg gerne lade det være. Jeg gider ikke sidde og blokere/af-blokere folk fra min MSN når jeg skal spille kampe. Det er sgu da megabesværligt at skulle sidde og vælge hvem der må skrive til en, og hvem der ikke må.

Det bør ikke være så svært for nye medlemmer at downloade ICQ og bruge den som klient i DMT-regi.

Så endnu engang vil jeg høre ledelsen om det ikke er muligt at flytte deadline, enten for afstemning eller tilmelding??

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  11:55:25  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Har svært ved at se det helt store problem Anders !

Det er lige så svært for nye medlemer at downloade og bruge icq, som det er for dig at bruge mail og irc "dmt chatten"

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  11:58:53  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Ikke at det skulle være svært

Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  12:45:37  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Det er ikke svært for mig at bruge hverken mail eller irc.. Det med mail, det ved du godt selv ...

Og det skal ikke opfattes som en trussel, men bliver det vedtaget at klienten (bemærk ental) som skal bruges er MSN, vil jeg tro at resultatet bliver at nogle etablerede og stabile spillere dropper DMT. At man så får en del nye medlemmer, er givetvis sandt. Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.

Lige i denne sag tror jeg det er enten/eller - både/og er utopi..

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  13:06:22  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis lysten til fifa ikke er større, end at flertallets demokratiske valg af IM klient er afgørende for om man vil være med eller ej, så falder man vel fra før eller siden alligevel?

Anders, hvis du dropper ud nu pga at flertallet vælger msn som tvungen IM protokol, så er det vel ligemeget om du får karantæne, idet der nok ikke vil blive ændret på tvangs-brugen af msn de næste 3 T'er alligevel, og så vil du jo ikke gide være med alligevel. (Det kan selvfølgelig ikke udelukkes, at der kommer afstemning igen, men det vil sgu være noget molbo-agtigt, og jeg vil formentlig debattere imod det - uanset udfaldet af indeværende afstemning)

Uanset udfaldet af afstemningen, så vil vi alle stadig skulle opfordre andre til den simple opgave det er at tilmelde sig en ny protokol, og skaffe sig en klient, der kan bruge den. Ender vi med status quo, skal vi opfordre de nye til at bruge ICQ + IRC, og de gamle til at bruge MSN+IRC. Ender vi med hhv IRC, MSN, ICQ så skal vi tvinge/opfordre folk til den protokol.

Det er såmænd ikke mere synd for nogle specifikke end det er for andre, og det er så simpelt, at det er flertallet, der bestemmer.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Jul 2005 :  13:07:15  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Så er det op til ledelsen at vurdere hvad de foretrækker.

- nej, det er op til flertallet i DMT.

Go to Top of Page
/9 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.129.216.248