FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Næste sæsons landstræner
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 Næste sæsons landstræner
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  19:15:46  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
John er vist også lidt for ung

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 22 Jul 2005 :  19:52:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

John er vist også lidt for ung

ja det er jeg.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Jul 2005 :  15:05:42  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er der ingen der er interesseret i "jobbet" ?

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 02 Oct 2005 :  00:31:44  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 02 Oct 2005 :  00:48:34  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja så blev det aktuelt igen. vi har snakket om at få landshold igen.
men for at det bliver en realitet, ska vi jo bruge en "landstræner", som styrer kampe og spillere.
og som Jonas skrev i første post:

quote:

Denne sæsons regler til ENC hed at en "Team Manager": Ikke måtte spille og at han skulle være over 18 år gammel.

Den kommende Team Manager bestemmer selv rollefordelingen på holdet, men står selv som hovedansvarlig overfor ENC's ledere. Hvis jeg skal give et tip med på vejen, så bør Team Manageren stå for så meget som muligt, da det kan give unødigt stress til en spiller hvis han skal stå for at samle et hold til kampen, specielt når vi er så få seriøse spillere som vi er i DK. Stress øger chancen for at man taber, så det er selvfølgelig ikke ønskeligt.

Go to Top of Page

Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt

32 Posts

Posted - 02 Oct 2005 :  10:48:58  Show Profile  Reply with Quote
Ville meget gerne give en hånd med, men er desværre ikke 18

Go to Top of Page

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  22:12:53  Show Profile  Reply with Quote
Ok...

Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.

Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  22:34:46  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

Ok...

Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.

Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..

Surt at du selv vil spille !

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  22:48:14  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Asse

Ok...

Surt at du selv vil spille !

Haha, owned Asse, der er vist én der hellere ser dig på bænken

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  22:50:54  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  22:51:39  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet.

Jeg har hørt, at hvis du stiller op som spiller, har vi en træner

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  23:12:59  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er selvfølgelig klar som spiller... forresten afholder www.clanbase.com også nationscup i FIFA.

Go to Top of Page

Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt

32 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  23:21:37  Show Profile  Reply with Quote
Hehe, ja clanbase afholder generelt rigtig mange cups for landshold. Ved dog ikke om det er tilfældet for fifa :)

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  23:42:55  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg ville gerne men vil have martin marseille tilbage.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 27 Oct 2005 :  23:49:13  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
kan kun sige, at John du kan blive træner for holdet med de gule bannere ... damn det skriger ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.219.150.195