Author |
Topic |
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 22 Jul 2005 : 19:15:46
|
John er vist også lidt for ung |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 22 Jul 2005 : 19:52:39
|
quote: Originally posted by Uncle Istvan
John er vist også lidt for ung
ja det er jeg. |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 24 Jul 2005 : 15:05:42
|
Er der ingen der er interesseret i "jobbet" ? |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 02 Oct 2005 : 00:48:34
|
Ja så blev det aktuelt igen. vi har snakket om at få landshold igen. men for at det bliver en realitet, ska vi jo bruge en "landstræner", som styrer kampe og spillere. og som Jonas skrev i første post:
quote:
Denne sæsons regler til ENC hed at en "Team Manager": Ikke måtte spille og at han skulle være over 18 år gammel.
Den kommende Team Manager bestemmer selv rollefordelingen på holdet, men står selv som hovedansvarlig overfor ENC's ledere. Hvis jeg skal give et tip med på vejen, så bør Team Manageren stå for så meget som muligt, da det kan give unødigt stress til en spiller hvis han skal stå for at samle et hold til kampen, specielt når vi er så få seriøse spillere som vi er i DK. Stress øger chancen for at man taber, så det er selvfølgelig ikke ønskeligt.
|
|
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 02 Oct 2005 : 10:48:58
|
Ville meget gerne give en hånd med, men er desværre ikke 18 |
|
|
|
Asse
Fast mand på førsteholdet
475 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 22:12:53
|
Ok...
Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.
Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..
|
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 22:34:46
|
quote: Originally posted by Asse
Ok...
Nu er næste sæson ved at blive skudt i gang, og vi mangler seriøst en landstræner, der som sagt er over 18 år.
Jeg ser mange gode emner herinde og kunne være nice hvis en af jer kunne have interessere i jobbet..
Surt at du selv vil spille ! |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 22:48:14
|
quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by Asse
Ok...
Surt at du selv vil spille !
Haha, owned Asse, der er vist én der hellere ser dig på bænken |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 22:50:54
|
Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet. |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 22:51:39
|
quote: Originally posted by IstvaN
Anyway... Jeg håber et par stykker har overvejet om de har lyst til at stå spidsen for Danmarks favorithold... Vi skal lige have overstået valgene i DMT så begynder vi for alvor at se på landsholdet.
Jeg har hørt, at hvis du stiller op som spiller, har vi en træner |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 23:12:59
|
Er selvfølgelig klar som spiller... forresten afholder www.clanbase.com også nationscup i FIFA. |
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 23:21:37
|
Hehe, ja clanbase afholder generelt rigtig mange cups for landshold. Ved dog ikke om det er tilfældet for fifa :) |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 23:42:55
|
jeg ville gerne men vil have martin marseille tilbage. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 27 Oct 2005 : 23:49:13
|
kan kun sige, at John du kan blive træner for holdet med de gule bannere ... damn det skriger ...
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Topic |
|