Author |
Topic |
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 05 Oct 2005 : 00:17:28
|
Hey...
Den seneste tid har jeg rendt og puslet med en hjemmeside der skal få den internationale scene til at vokse. Vi kalder den "FIFA Central" og den kommer til at ligge her: www.fifacentral.com Siden er faktisk klar, vi mangler blot at få bemandet et par poster. Så hvis du har lyst til at dække den danske eller måske lidt af den internationale scene er du velkommen til at kontakte os på IRC Quakenet #fifacentral
Jeg håber I alle vil tage imod denne side, da der imo er stort behov for en sådan. Så jeg håber I bakker op og følger med på siden når den bliver releaset i løbet af en uges tid. Tak :)
|
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 09 Oct 2005 : 14:54:50
|
Hva så, hvornår sker der noget med siden |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 09 Oct 2005 : 16:24:01
|
Den skal nok komme... præcis hvornår er svært at sige |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 22 Oct 2005 : 17:29:31
|
Jae |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 28 Oct 2005 : 17:49:01
|
Well.. På grund af diverse problemer er FIFA Central lagt på is...
I stedet har jeg fundet et andet og måske bedre project at investere nogle kræfter i tilgode for hele FIFA Scenen.
Det handler om verdens nok største eSport website www.gotfrag.com der har over 700.000 besøgende hver måned. Der vil de næste par uger blive skrevet news jævnligt og hvis der er nok feedback til hver nyhedshistorie i form af kommentarer vil gotfrag.com åbne en FIFA sektion ligesom de har det i sc, wc3, bf2 og andre spil. Der vil i sådan en sektion være nyheder, dækning, interviews, dybdegående artikler, forum og meget mere - til gavn for os alle!
Så vær venlig at ofre 2 minutter på at skrive en kommentar til nyhederne på gotfrag.com! De første 2 nyheder omhandlende 1on1 og 5on5 ladders på GGL.com og et par videoer fra den bedste tyske FIFA række (EPS) er allerede oppe!
http://www.gotfrag.com/portal/story/30003/
&
http://www.gotfrag.com/portal/story/30002/
Skriv en kommentar! På forhånd tak :) |
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 29 Oct 2005 : 15:07:33
|
Hvad får vi ud af de dækker den tyske scene?
Det er jo et svensk site, så vidt jeg er orienteret? |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 29 Oct 2005 : 16:49:20
|
Nej det er ikke et svensk site.. tror du forveksler det med fragbite.se...
Hvad vi får ud af at de dækker den tyske scene... Jamen.. for det første er det kun den ene ud af de to nyheder der har med tyskland at gøre, så synes måske du er lige lovlig hurtigt ude med dommene... Men dækning af den tyske scene skal der nok komme da det er klart den største i Europa... |
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 29 Oct 2005 : 17:55:02
|
Har ingen interesse i den internationale fifa scene, så.. Du skal nok ikke regne med nogen kommentarer på gotfrag fra min side. :> |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 29 Oct 2005 : 18:06:23
|
Nej men det er der forhåbentlig andre der har :) |
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 11:59:14
|
Tja lad os da håbe det ^^ |
|
|
|
|