FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Medlemmer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT Medlemmer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  05:26:03  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes det er tid til at evaluere hvordan man får DMT til at vokse bedst muligt. Sådan som jeg ser det er selve turneringen klar til flere medlemmer, så det eneste der mangler er flere spillere. Vi er på et kritisk lavt niveau. 3 divisioner er absolut minimum for hvad man kan kalde en "scene" imo. Landsholdet kan knap nok stille hold og vi har endnu ikke en eneste ren dansk klan der kan være aktive! Og værst af alt kan vi ikke komme til at mødes til LAN fordi vi er for få til konkurrencer. Det er for ringe. For der er MANGE der har købt fifa, men som bare ikke har fundet den danske scene. Hverken ESL eller DMT.

Den sidende ledelse har gjort et SUPER godt stykke arbejde for at forbedre DMT. Turneringen er nu rustet til et meget stort antal medlemmer, men de er der bare ikke! DMT har ikke formået at markedsføre sig selv og det skal der laves om på.

Landsholdet, IRC, ESL og det kommende WCG er 4 ting der vil hjælpe på at bringe dansk fifa i fokus. Vær ikke bange for andre turneringer, det er sgu ligemeget hvor om folk spiller her der eller allevegne. Den danske scene mangler bare medlemmer - medlemmer der vil høre hjemme her på dette forum i denne skide gode turnering.

Well.. Hvordan får vi så mere fokus på dansk online fifa på PC og flere medlemmer? Uanset hvordan, så kommer FIFA 06 meget snart og vi skal virkelig være klar ALLE sammen på at fange nye medlemmer hvis vi skal vokse og overleve.

Jeg har nogle idéer, jeg synes vi skal diskutere alle mulige måder hvorpå vi kan få flere spillere.

1: Ring til EA og få et samarbejde. Dette skal gøres af ledelsen. Få meget gerne lagt en reklame for DMT ned i hver eneste solgte spilboks til pc i den nye udgave af fifa. Dette vil være SÅ GODT!

2: Rend ind på EASO og spil når spillet kommer ud. Hver gang du møder en fra skandinavien så fortæl om ESL eller DMT og give dem et link til websiden. Hjælp folk igang en ad gangen.

3: Snak med kammerater og alle du møder når du spiller fifa til konkurrencer IRL. Bliver du interviewet eller andet så husk at nævne DMT osv...

Dette er bare strøtanker. Specielt den første er MEGET vigtig, håber den bliver båret ud i livet. Kan kun være i alles interesse.

Kom med input - dette er vigtigt!

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  06:10:03  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
go ide istvan ;)
jeg har faktisk også prøvet at får et par medlemmer fra clanbase (www.clanbase.com) ind her.
Har set et par medlemmer som kom fra dk der også spillede på clanbase fifa 1on1 ladder, så jeg kontaktede dem med det samme

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  09:38:06  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er lidt skræmmende at jeg faktisk gik derhjemme og tænkte på 1'eren i aftes, nu hvor jeg ikke har internet, og du så natten efter poster den på forum. Nå, men det er jo heller ikke en ny ide, og den er nok for vores begges vedkommende fostret af det lave medlemstal i DMT.

Vi har forsøgt før, uden videre succes, men det kan meget vel tænkes, at det er på tide at prøve igen - og det skal nok være nu her inden længe, da de nok snart går igang med at trykke materiale til æskerne.

Jeg tænkte desuden på om vi måske kunne finde andre sites, som EA kunne henvise til - selvom det kan virke som konkurrence mod os, så vil det jo bare øge fifa scenen i dk, og dermed formentlig gavne DMT. Måske kunne man smide lidt links til ESL, landsholdet, etc med i en samlet "pakke", som EA så kan kalde fan-site liste el. lign.

Nå, men lad os nu passe på med at være for optimistiske - det er jo EA, og selvom vores ide for os virker oplagt og yderst sympatisk, så sidder der en stor beskidt aktie-styret pengemaskine bagved EA i USA, og de tænker kun på een ting, og det er IKKE os. Jeg har selv arbejdet i amerikansk virksomhed, så jeg ved hvad EA DK er oppe imod.

De øvrige kan jeg kun tilslutte mig - især omtale på easo er noget vi alle sammen forholdsvis let kan hjælpe med til.

Ellers er der:

4. Løbende omtale på andre sites, spil-communities, forum, etc. Herunder har omtalerne på boomtown (var det ikke der?) da givet lidt nye medlemmer, mener jeg..

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  11:33:22  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ved godt det har været oppe før, men hvis DMT fx ska ind på scenen og måske bag på selve spille osv, burde vi ikke ændre urlen og måske også navnet?

Det virker rimelig forældet at det hedder Dansk Modem Turenring og selve urlen ville virke bedre, hvis den havde noget noget med turneringens navn at gøre, ikke??

Når de store firmaer virkelig ska igennem ændrer de jo tit logo, slogan, design, navn?, osv...

Tror bestewmt det vil gavne dmts fremtid. Hvad mener i??

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  11:40:40  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Ved godt det har været oppe før, men hvis DMT fx ska ind på scenen og måske bag på selve spille osv, burde vi ikke ændre urlen og måske også navnet?

Det virker rimelig forældet at det hedder Dansk Modem Turenring og selve urlen ville virke bedre, hvis den havde noget noget med turneringens navn at gøre, ikke??

Når de store firmaer virkelig ska igennem ændrer de jo tit logo, slogan, design, navn?, osv...

Tror bestewmt det vil gavne dmts fremtid. Hvad mener i??

Det er da en idé, men jeg tror ikke vi kan nå det til fifa2006 bliver udgivet, blandt andet, fordi vi så ska holde en generalforsamling, med 14 dages varsel.

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:08:26  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvor ska vi holde den henne??

IRC ??

Med 14 dages varsel??

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:35:10  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Hvor ska vi holde den henne??

IRC ??

Med 14 dages varsel??

14 dages varsel står i grundloven
og tror ikke IRC er godkendt til generalforsamlingssted

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:40:14  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
tror generelt vi er meget enige, og pt. bliver 3 divisioner et problem i sig selv med den tilmelding vi har fået til t3...

efter min bedste overbevisning skyldes dette;

1) Vi har været for dårlige til at markedsføre os selv
2) konsollerne vinder frem på bekostning af pc
3) Fifa 2005 er ikke et særligt tiltalende spil for folk, der ikke gamer det rigtig meget - det er simpelthen kun sjovt hvis man vinder ... det er ikke sjovt i sig selv, fordi det er så fastlåst (der er 3 målscoringsmetoder eller sådan noget)

Vi skal afgjort have taget os af pkt. 1 bedre - mht. navneændringen så ved jeg sq ikke om det betyder det store - jeg tror det ikke ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:47:30  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Navneændring, altså, hvis nye folk ska til og de aldrig har hørt om DMT før, ja så tænker de: Dansk Modem Turnering!?

Altså, hvis vi virkelig skal frem og samarbejde med EA fx, så tror jeg de vil forlange et mere updated nummer eller hvad ??

Jeg kender ikk EA, så jeg ved ikke noget om, hvor villige de er osv ?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:57:32  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Navneændring, altså, hvis nye folk ska til og de aldrig har hørt om DMT før, ja så tænker de: Dansk Modem Turnering!?

Altså, hvis vi virkelig skal frem og samarbejde med EA fx, så tror jeg de vil forlange et mere updated nummer eller hvad ??

officielt hedder vi jo heller ikke DMT ... vi hedder DMT Fifa4ever ... på vores forside står et kæmpestort Fifa 2005, og man kan kun se Dansk Modem Turnering ude til højre under logoet ... så jeg tror hurtigt folk fanger at det er en fifa turnering...???

i forhold til EA så er de nok ligeglade i den retning ... umiddelbart virker det (og har virket) på os som om EA i DK er interesseret i at få noget community værk op at køre, men at de har begrænsede muligheder for at realisere dette (som Claus skriver - bundlinien tæller først)...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  12:57:57  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Updated nummer ?

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:04:24  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky
Updated nummer ?

LOL, sorry, sidder lig pt på TDC Nummeroplysningen og har ikke andet i hovdet end numre

Hehe, nå, men det sku vist ha stået "updated navn"

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:08:58  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek
officielt hedder vi jo heller ikke DMT ... vi hedder DMT Fifa4ever ... på vores forside står et kæmpestort Fifa 2005, og man kan kun se Dansk Modem Turnering ude til højre under logoet ... så jeg tror hurtigt folk fanger at det er en fifa turnering...???

i forhold til EA så er de nok ligeglade i den retning ... umiddelbart virker det (og har virket) på os som om EA i DK er interesseret i at få noget community værk op at køre, men at de har begrænsede muligheder for at realisere dette (som Claus skriver - bundlinien tæller først)...

Tjae, nytænkning og nyskabning trækker vel nye medlemmer til ?
Hvis drømmen om at gøre DMT danmarkskendt/verdenskendt ska blive virkelighed, så er det vel sådan noget der ska til??

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:11:25  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Tjae, nytænkning og nyskabning trækker vel nye medlemmer til ?
Hvis drømmen om at gøre DMT danmarkskendt/verdenskendt ska blive virkelighed, så er det vel sådan noget der ska til??

verdenskendt
det kræver da en sprog opdatering

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:37:34  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

officielt hedder vi jo heller ikke DMT ... vi hedder DMT Fifa4ever ...

- officielt? Hvornår blev det vedtaget? Mens jeg sov i timen, eller hvad?

(måske samtidig med at der blev indført billed-signaturer på forum )

Go to Top of Page

CliFaxZ

355 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:39:31  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

1: Ring til EA og få et samarbejde. Dette skal gøres af ledelsen. Få meget gerne lagt en reklame for DMT ned i hver eneste solgte spilboks til pc i den nye udgave af fifa. Dette vil være SÅ GODT!

Drøm videre

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.145.41