FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Medlemmer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT Medlemmer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:44:03  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Ved godt det har været oppe før, men hvis DMT fx ska ind på scenen og måske bag på selve spille osv, burde vi ikke ændre urlen og måske også navnet?

- hvis vi skal bagpå spil-æsken eller ind i æsken, så er det nok nyttigt, hvis vi hedder noget andet end lige de varemærker, som EA benytter. Derudover tror jeg de er rimeligvis ligeglade med hvad vi hedder. Tilbage er så nye spillere, og der tror jeg rimelig hurtigt at de opfatter, at det handler om Fifa serien fra EA.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  13:48:52  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg synes måske vi ska ændre teksten FIFA2005 til det officielle logo

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  16:08:06  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by birthek

officielt hedder vi jo heller ikke DMT ... vi hedder DMT Fifa4ever ...

- officielt? Hvornår blev det vedtaget? Mens jeg sov i timen, eller hvad?

(måske samtidig med at der blev indført billed-signaturer på forum )

nopes ikke mens du var væk .... før vi blev ledere ... ca. deromkring hvor vi flyttede til siden fifa-forever ... vi havde en længere navnedebat dengang inden det blev besluttet at vi skulle hedde DMT Fifa4ever ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  16:24:57  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hmm, så må jeg have sovet i timen, eller bare været ligeglad.....men det 4 tal inde i teksten er da usmageligt prince/teenage-tøs-sms-agtigt (ved snart ikke hvad der er værst)......nå whatever.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  16:33:26  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

hmm, så må jeg have sovet i timen, eller bare været ligeglad.....men det 4 tal inde i teksten er da usmageligt prince/teenage-tøs-sms-agtigt (ved snart ikke hvad der er værst)......nå whatever.

skal ikke kunne sige om det var med eller uden 4tal ... pointen var dog, som du også skrev, at navnet er mindre vigtigt

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  10:36:57  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så vidt jeg kan se, står der ingen steder DMT Fifa-forever på siden.. Det eneste sted jeg har fundet, er inde på chart.dk..
Logoet, bundlinjen osv står der kun Dansk Modem Turnering..

Er der ikke andre der har nogen mening om en evt. navneforandring ?

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  16:42:54  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Så vidt jeg kan se, står der ingen steder DMT Fifa-forever på siden.. Det eneste sted jeg har fundet, er inde på chart.dk..
Logoet, bundlinjen osv står der kun Dansk Modem Turnering..

Er der ikke andre der har nogen mening om en evt. navneforandring ?

Altså! jeg har knapt været med i et år,og dette er allerede blever debateret op til flere gange på den tid.Jeg tror hverken det kan svare sig eller har nogen synlig effekt at skifte navn på nuværende tidspunkt.Vi skal på en eller anden måde sprede ordet igennem nogle flere og mere autoritere kanaler.Det glæder mig at se Jonas er vågnet lidt op af sin selvforherligende rus ,og set mulighedderne ved et samarbejde med EA, men som han selv sagde til mig for 8mndr siden: så kræver det mere end et par linjers strøtanker at realisere det.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  10:41:56  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen
...Det glæder mig at se Jonas er vågnet lidt op af sin selvforherligende rus ,og set mulighedderne ved et samarbejde med EA...

Bror, er du ikke venlig at læse dine posts igennem, inden du trykker "Post New Reply". Det sker lidt for ofte, at du kommer med usmagelige udsagn som ovenstående, og det hører altså ikke hjemme på forummet.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  13:18:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by Bror Larsen
...Det glæder mig at se Jonas er vågnet lidt op af sin selvforherligende rus ,og set mulighedderne ved et samarbejde med EA...

Bror, er du ikke venlig at læse dine posts igennem, inden du trykker "Post New Reply".

Hvad skulle det dog ændre?

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  15:02:47  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Kan godt se Jonas fine pointe !

Men Jonas, så hjælper det jo ikke ligefrem at du melder dig ud

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  15:12:50  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Men for at være konstruktiv, så kan clan wars i dmt regi, være et godt udgangspunkt, hvis vi samtidig kunne få lavet 2 clan'er af 8 medlemmer og få dem tilmeldt på ESL.

På den måde kommer vi mere ud i verden, og har større chance for at sprede budskabet, så skal man nok også overveje om man skal gøre mere for at få svenskere og nordmænd med ....."flere end vi har"

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  15:33:37  Show Profile  Reply with Quote
1. Det navn skal simpelt hen ændres.. Jeg ved ikke, om det har noget med følelser at gøre at folk bare VIL beholde navnet DMT, som er ældgammelt, eller det er fordi man ikke kan finde passende alternativer. Historien viser at det hjælper at ændre til et mere moderne navn (spørg mig ikke lige om et eksempel)

2. Vi er begyndt at få en smule omtale på www.xplayn.com, og det er her, jeg tror vi skal kapre medlemmerne. Men mere success=opmærksomhed. Det ville hjælpe gevaldigt hvis vi fik en slags Maze indenfor DMT, som tromlede igennem internationalt, men det har vi imidlertid ikke. Men stor ros til Apollo for at dække vores landskampe godt.. Det var i hvert fald en begyndelse.

3. Jeg mener det er utrolig vigtigt, at vi stiller talstærkt op i de lans, der har fifa på programmet. Det er utrolig få lans der har det, og der er ikke mange som deltager i spillet. Godt at få skabt noget awareness for andre som ikke er klar over hvad det er.

4. Er måske også en af dem, der mener selve designet skal ændres. Virker en smule kedeligt, og det skulle gerne fremstå som indbydende og fedt.

Konklusion: Jeg er af den opfattelse, at det egentlig går godt. I den senere tid, har jeg set folk på #fifa-forever, som jeg ikke har set før. Men stadig masser at tage fat på. Og det er ikke kun ledelsen men alle.

Ps. Hvor var din reklame for DMT henne under Politiken Cup, Jonas (tag det ikke som noget angreb)

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  15:40:31  Show Profile  Reply with Quote
Dog en meget stor ros til ledelsen for deres fantastiske arbejde.

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  18:25:01  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Men for at være konstruktiv, så kan clan wars i dmt regi, være et godt udgangspunkt, hvis vi samtidig kunne få lavet 2 clan'er af 8 medlemmer og få dem tilmeldt på ESL.

På den måde kommer vi mere ud i verden, og har større chance for at sprede budskabet, så skal man nok også overveje om man skal gøre mere for at få svenskere og nordmænd med ....."flere end vi har"

hehe og her er vi så kommet til det klassiske problem med manglende talenter til landsholdet ; Nej jeg mener ikke vi skal gøre noget somhelst for at få flere udlændinge i DMT!

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  19:31:58  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

FoF opfylder kravene

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.88.132