FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Medlemmer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT Medlemmer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 03 Aug 2005 :  19:06:46  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by Carsten Meilandt
Må vi ikke se hvad han har skrevet ???

Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.

Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.

Det lyder skide godt Claus

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 04 Aug 2005 :  00:28:25  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.

Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.

Claus, du er jo genial

Må vi så se hvad de svarer

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 04 Aug 2005 :  09:54:33  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Claus, du er jo genial

tror måske ikke det er verdens bedste idé

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 04 Aug 2005 :  11:23:09  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Claus, du er jo genial

tror måske ikke det er verdens bedste idé

Hvad skulle fare momentet være ....

At de smider et link til dmt på deres side ?
At de sponsorer et par spil ?
At de kommer med en genial ide ?
Eller
At de nedlægger DMT fordi de besidder hemmelige kræfter

Den største risiko er at de ikke gider svarer tilbage, for EA skifter fifaansvarlige som vi andre skifter T-shirts, så det er svært at holde en dialog kørende.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  21:42:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
se se hvem der linkes til her:

http://www.easports.dk/products.view.asp?id=7170

- så nu skal vi alle sammen bare være gode til at tage imod de nye, hvis de ellers forvilder sig ind på irc

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  21:44:20  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  21:54:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
mht indlæg i spilæsken, klistermærke på coveret og den slags, så vil det ikke kunne lade sig gøre - FIFA (fodbold-org, ikke spillet) og Sony vil ikke tillade noget materiale på/i den æske.

(hvis man betaler Sony/FIFA for det, så måske...men jeg har ikke råd)

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  22:01:37  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

se se hvem der linkes til her:

http://www.easports.dk/products.view.asp?id=7170

- så nu skal vi alle sammen bare være gode til at tage imod de nye, hvis de ellers forvilder sig ind på irc

Vi må få Anders til at lave en special velkomst til alle der joiner (Gennem DMTBOT) den ska være mega flink

Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  22:04:03  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site

haha, fedest.. Men det er da en begyndelse.. Ka man ikk få et link i vejledningen et sted??

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 20 Aug 2005 :  22:28:05  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
læs hvad jeg skriver Carsten - læs det inden du poster

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.12.233