Author |
Topic |
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 03 Aug 2005 : 19:06:46
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Carsten Meilandt Må vi ikke se hvad han har skrevet ???
Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.
Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.
Det lyder skide godt Claus |
|
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 04 Aug 2005 : 00:28:25
|
quote: Originally posted by GoodPeace Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.
Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.
Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 04 Aug 2005 : 09:54:33
|
quote: Originally posted by Carsten Meilandt Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer
tror måske ikke det er verdens bedste idé |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 04 Aug 2005 : 11:23:09
|
quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by Carsten Meilandt Claus, du er jo genial
Må vi så se hvad de svarer
tror måske ikke det er verdens bedste idé
Hvad skulle fare momentet være ....
At de smider et link til dmt på deres side ? At de sponsorer et par spil ? At de kommer med en genial ide ? Eller At de nedlægger DMT fordi de besidder hemmelige kræfter
Den største risiko er at de ikke gider svarer tilbage, for EA skifter fifaansvarlige som vi andre skifter T-shirts, så det er svært at holde en dialog kørende. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 20 Aug 2005 : 21:44:20
|
hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 20 Aug 2005 : 21:54:39
|
mht indlæg i spilæsken, klistermærke på coveret og den slags, så vil det ikke kunne lade sig gøre - FIFA (fodbold-org, ikke spillet) og Sony vil ikke tillade noget materiale på/i den æske.
(hvis man betaler Sony/FIFA for det, så måske...men jeg har ikke råd) |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:01:37
|
se se hvem der linkes til her:
http://www.easports.dk/products.view.asp?id=7170
- så nu skal vi alle sammen bare være gode til at tage imod de nye, hvis de ellers forvilder sig ind på irc
Vi må få Anders til at lave en special velkomst til alle der joiner (Gennem DMTBOT) den ska være mega flink |
|
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:04:03
|
hehehe, sjov alert box der kommer når man klikker på linket - EA skal ikke stå til ansvar for de meninger og holdninger, der luftes på vores site
haha, fedest.. Men det er da en begyndelse.. Ka man ikk få et link i vejledningen et sted?? |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 20 Aug 2005 : 22:28:05
|
læs hvad jeg skriver Carsten - læs det inden du poster |
|
|
|