FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT Medlemmer
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 DMT Medlemmer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  20:05:17  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

1. Det navn skal simpelt hen ændres.. Jeg ved ikke, om det har noget med følelser at gøre at folk bare VIL beholde navnet DMT, som er ældgammelt, eller det er fordi man ikke kan finde passende alternativer. Historien viser at det hjælper at ændre til et mere moderne navn (spørg mig ikke lige om et eksempel)

2. Vi er begyndt at få en smule omtale på www.xplayn.com, og det er her, jeg tror vi skal kapre medlemmerne. Men mere success=opmærksomhed. Det ville hjælpe gevaldigt hvis vi fik en slags Maze indenfor DMT, som tromlede igennem internationalt, men det har vi imidlertid ikke. Men stor ros til Apollo for at dække vores landskampe godt.. Det var i hvert fald en begyndelse.

3. Jeg mener det er utrolig vigtigt, at vi stiller talstærkt op i de lans, der har fifa på programmet. Det er utrolig få lans der har det, og der er ikke mange som deltager i spillet. Godt at få skabt noget awareness for andre som ikke er klar over hvad det er.

4. Er måske også en af dem, der mener selve designet skal ændres. Virker en smule kedeligt, og det skulle gerne fremstå som indbydende og fedt.

Konklusion: Jeg er af den opfattelse, at det egentlig går godt. I den senere tid, har jeg set folk på #fifa-forever, som jeg ikke har set før. Men stadig masser at tage fat på. Og det er ikke kun ledelsen men alle.

Ps. Hvor var din reklame for DMT henne under Politiken Cup, Jonas (tag det ikke som noget angreb)

1000000 % ENIG!!!

Designet kunne godt friske mere op, ja.. Forumet med et helt andet system, ala http://www.invisionboard.com/ man så ka flette siden sammen til et stort community, hvis i forstår?? Hmm, nogen der kender www.trommeslageren.dk ??

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  20:12:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

quote:

1. Det navn skal simpelt hen ændres.. Jeg ved ikke, om det har noget med følelser at gøre at folk bare VIL beholde navnet DMT, som er ældgammelt, eller det er fordi man ikke kan finde passende alternativer. Historien viser at det hjælper at ændre til et mere moderne navn (spørg mig ikke lige om et eksempel)

2. Vi er begyndt at få en smule omtale på www.xplayn.com, og det er her, jeg tror vi skal kapre medlemmerne. Men mere success=opmærksomhed. Det ville hjælpe gevaldigt hvis vi fik en slags Maze indenfor DMT, som tromlede igennem internationalt, men det har vi imidlertid ikke. Men stor ros til Apollo for at dække vores landskampe godt.. Det var i hvert fald en begyndelse.

3. Jeg mener det er utrolig vigtigt, at vi stiller talstærkt op i de lans, der har fifa på programmet. Det er utrolig få lans der har det, og der er ikke mange som deltager i spillet. Godt at få skabt noget awareness for andre som ikke er klar over hvad det er.

4. Er måske også en af dem, der mener selve designet skal ændres. Virker en smule kedeligt, og det skulle gerne fremstå som indbydende og fedt.

Konklusion: Jeg er af den opfattelse, at det egentlig går godt. I den senere tid, har jeg set folk på #fifa-forever, som jeg ikke har set før. Men stadig masser at tage fat på. Og det er ikke kun ledelsen men alle.

Ps. Hvor var din reklame for DMT henne under Politiken Cup, Jonas (tag det ikke som noget angreb)

1000000 % ENIG!!!

Designet kunne godt friske mere op, ja.. Forumet med et helt andet system, ala http://www.invisionboard.com/ man så ka flette siden sammen til et stort community, hvis i forstår?? Hmm, nogen der kender www.trommeslageren.dk ??

vi bliver nødt til at forholde os til hvad der er realistisk også ... hverken Anders, Claus eller jeg er webdesignere. Vores database, der er ret grundlæggende for hele DMTs hjemmeside er lavet i Access.

SÅdanne grundlæggende ændringer som du snakker om Carsten kræver en voldsom tidsmæssig investering, som hverken Anders, Claus eller jeg har mulighed for at lægge i projektet pt.

Derudover mener vi at vores ressourcer bruges bedst andetsteds - eksempelvis ved nogle af de andre tiltag der nævnes i det her topic ...

Hvis der er folk med betydelige webdesigner skills, som har lyst til at kaste sig over et reformprojekt vil vi gerne diskutere det og se på alternativer ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  20:32:45  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg lægger gerne et sidedomæne til hvis det er, at der er en der tager chancen

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:09:39  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

Sidedomæne??

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:21:41  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

Sidedomæne??

så et test domæne da, sådan så der ikke kommer forkerte rettelser op

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:24:02  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Har tidligere foreslået at lave siden i php .......

For dem som er i DMT, tror jeg ikke at det har den helt store betydning hvordan siden ser ud....

For dem som vi prøver at indfange, kan det godt have betydning.

Men som altid kræver det at nogen har tiden, viljen og ikke mindst evnerne.

Så fint nok at folk kommer med det ene fede forslag efter det andet, husk bare lige at spør' jer selv, hvem skal lave det ......

Og forslag hører ivørigt til i forumet .... forslag til DMT

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:27:20  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Ja, men nu startede det som en helt anden diskution

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:35:30  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
(tag det ikke som noget angreb)

Man skal sørme være forsigtig her på forummet efterhånden, hva

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  22:36:56  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Tem

quote:
(tag det ikke som noget angreb)

Man skal sørme være forsigtig her på forummet efterhånden, hva

Thats life

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 30 Jul 2005 :  23:22:29  Show Profile  Reply with Quote
Belært af tidligere erfaringer, var det nok bedst at gøre sådan

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 31 Jul 2005 :  10:00:10  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Ja, men nu startede det som en helt anden diskution

John du vil da ikke påstå at Jonas første post i dette topic ikke er et FORSLAG til hvordan vi kan gøre tingene bedre, og en opfordring til andre om at komme med andre FORSLAG

Hvis du skulle have glemt hvad Jonas skrev, så kommer her et lille uddrag, check specielt den første og sidste linie:

Jeg har nogle idéer, jeg synes vi skal diskutere alle mulige måder hvorpå vi kan få flere spillere.

1: Ring til EA og få et samarbejde. Dette skal gøres af ledelsen. Få meget gerne lagt en reklame for DMT ned i hver eneste solgte spilboks til pc i den nye udgave af fifa. Dette vil være SÅ GODT!

2: Rend ind på EASO og spil når spillet kommer ud. Hver gang du møder en fra skandinavien så fortæl om ESL eller DMT og give dem et link til websiden. Hjælp folk igang en ad gangen.

3: Snak med kammerater og alle du møder når du spiller fifa til konkurrencer IRL. Bliver du interviewet eller andet så husk at nævne DMT osv...

Dette er bare strøtanker. Specielt den første er MEGET vigtig, håber den bliver båret ud i livet. Kan kun være i alles interesse.

Kom med input - dette er vigtigt!

Edited by - Keyboardcowboy on 31 Jul 2005 10:03:02
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 31 Jul 2005 :  13:45:16  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
JJ har ret ... topic flyttet...

Jonas har også ret ... KOM MED INPUT ..., DET ER VIGTIGT!

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Aug 2005 :  14:47:39  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Claus har kontaktet EA (igen) i går ... nu får vi se hvad de svarer...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 03 Aug 2005 :  16:54:50  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

Claus har kontaktet EA (igen) i går ... nu får vi se hvad de svarer...

Må vi ikke se hvad han har skrevet ???

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 03 Aug 2005 :  17:14:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Må vi ikke se hvad han har skrevet ???

Du må gerne se det, men jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt at poste det her på vores 100% offentligt tilgængelige forum.

Kort fortalt har jeg fået fat i navnet på den Fifa ansvarlige hs EA DK, og skrevet direkte til ham. Jeg har fortalt om DMT og landsholdet, og derudover bedt om deres hjælp til vores formentligt fælles mål: udbredelsen af online Fifa i DK.

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.37.129