FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Design
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 Design
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  21:25:29  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er det bare mig, eller er designet på de andre sider ikke ved at lidt dødt ?

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  21:49:31  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er bare dig

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  22:00:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvilke sider?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  22:01:46  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Bror Larsen

hvilke sider?

Ja selve www.fifa-forever.dk
uden for forummet

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  22:03:32  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehehehe , det er en smags-sag

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 26 Jul 2005 :  22:42:17  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes nu det er ganske flot. Du skulle have set det for 1½ år siden :D

Well... Du må jo sige præcis hvad du mener hvis du vil sætte Claus på arbejde =)

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  11:19:46  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Uncle Istvan
Well... Du må jo sige præcis hvad du mener hvis du vil sætte Claus på arbejde =)

enig.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  16:46:07  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
for mig at se er der ingen grund til at bruge mere energi på selv at designe sitet her: Det burde EA sørge for ,når de har påtaget sig et ansvar/en rolle at spille, i iscenesættelsen og annonceringen af DMT

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  16:49:03  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

for mig at se er der ingen grund til at bruge mere energi på selv at designe sitet her: Det burde EA sørge for ,når de har påtaget sig et ansvar/en rolle at spille, i iscenesættelsen og annonceringen af DMT

ikke enig ... mener klart at DMT skal forblive så uafhængige af EA som muligt ... iøvrigt tror jeg deres interesse i os er mere end begrænset ..

Denne turnerings kerne er netop, at den ikke dikteres af EA, dem der i sin tid opfandt DMT eller lignende, men derimod af repræsentanter for spillerne valgt til at styre tingene i en periode...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  17:13:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

quote:

ikke enig ... mener klart at DMT skal forblive så uafhængige af EA som muligt ... iøvrigt tror jeg deres interesse i os er mere end begrænset ..

Denne turnerings kerne er netop, at den ikke dikteres af EA, dem der i sin tid opfandt DMT eller lignende, men derimod af repræsentanter for spillerne valgt til at styre tingene i en periode...

Well, det kan jeg sagtens se det fornuftige i,og må give dig ret i den anskuelse.Men jeg ser ingen grund til at begrænse EA`s interesse for DMT.EA har alt mulig grund til at støtte og deltage i udviklingen af DMT som Danmarks vigtigste FIFA/pcfodbold turnering.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 27 Jul 2005 :  18:19:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

Well, det kan jeg sagtens se det fornuftige i,og må give dig ret i den anskuelse.Men jeg ser ingen grund til at begrænse EA`s interesse for DMT.EA har alt mulig grund til at støtte og deltage i udviklingen af DMT som Danmarks vigtigste FIFA/pcfodbold turnering.

enig ... og mener heller ikke vi skal begrænse os den anden vej ... selvfølgelig skal vi søge så meget reklame, omtale, hjælp osv. vi kan få .. lige meget om det er fra EA eller andre steder

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  10:37:50  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:

quote:

quote:

enig ... og mener heller ikke vi skal begrænse os den anden vej ... selvfølgelig skal vi søge så meget reklame, omtale, hjælp osv. vi kan få .. lige meget om det er fra EA eller andre steder

se mig, jeg kan trykke på quote knappen

Det kan godt være at man forestiller sig, at EA har en naturlig interesse i at udvikle et godt community omkring deres spil, for på den måde at bevare folks interesse i spillene. Hvis man ser på et (forholdsvis) lille firma som Blizzard, så har de lagt meget vægt på at skabe communities omkring spillet, og på den måde har deres spil en stor fanskare. Tilsvarende har Rocstar Games med deres Grand Theft Auto serie altid hjulpet community'et med at lave mods/missioner etc, og på den måde er der opstået adskillige fan-sider, og folk køber det ene spil efter andet i serien.

MEN, desværre ser det ikke rigtig ud til at EA overordnet set følger samme strategi, ihvertfald hvis man ser det fra os forbrugeres synspunkt. Jeg ved ikke om der hos EA er en corporate policy om emnet, men jeg ved ikke hvilke af deres udgivne spil, de aktivt har været med til at bygge community op omkring? Det er ihvertfald IKKE lykkedes særligt godt for dem med FIFA serien. Det skal da ikke udelukkes at de forsøger - det kan endda være, at der hos EA DK sidder et par ildsjæle, som synes det vil være en god ide, og at de så bare ikke får resourcerne til at føre det ud i livet.

Nå, vi prøver igen, og ser om de kan hjælpe os denne gang.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  13:22:23  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

se mig, jeg kan trykke på quote knappen

så ser man Claus ikk

Edited by - BL on 28 Jul 2005 13:22:59
Go to Top of Page

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  17:25:08  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Synes da helt sikkert vi ska skrive til dem.. og hvis de siger nej, så ska vi ikke give op.. Vi ska blive ved med at sende mails konstant, indtil de giver efter. Ligesom filmen: The Shawshank Redemption/Verden udenfor (http://www.imdb.com/title/tt0111161/)

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  19:58:05  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

Synes da helt sikkert vi ska skrive til dem.. og hvis de siger nej, så ska vi ikke give op.. Vi ska blive ved med at sende mails konstant, indtil de giver efter. Ligesom filmen: The Shawshank Redemption/Verden udenfor (http://www.imdb.com/title/tt0111161/)

den fil er jo røv gammel !

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 28 Jul 2005 :  20:10:06  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Carsten Meilandt

den fil er jo røv gammel !

hvilket jo på forhånd diskvalificerer den fra noget som helst fornuftigt indhold overhovedet ... næh lad os få noget med Vin Diesel ... det er der sq indhold i

(og ja, jeg nærmer mig langsomt de tredive)

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.24.148