FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - T1 2006: Tilmelding
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 T1 2006: Tilmelding
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 10 Oct 2005 :  14:58:00  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
(denne besked er også fremsendt på mail)

Hej alle

Nu er tiden kommet, hvor vi endnu engang skal skifte FIFA version.

Vi ønsker naturligvis at sparke sæsonen i gang så hurtigt som muligt. Derfor får I mail om tilmelding allerede på nuværende tidspunkt.

Hvis du ønsker at deltage besvar venligst på denne mail - jesperdmt@gmail.com - med navn og hold og bekræftelse på deltagelse.

Hvis du ikke ønsker at deltage, så må du også meget gerne svare med en afkræftelse.

Tilmelding er bindende og deadline for tilmelding er søndag d. 23/10 kl. 20.

Informationer angående holdvalg, playoff osv. vil følge på DMTs forside og forummet.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Oct 2005 :  16:20:01  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
husk lige den her tøser, hvis I vil spille T1

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  13:32:25  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
deadline på søndag!!!

tilmeldte pt.

Jesper / Barca
Claus / Inter
Martin / Everton
Sulo / Lecce
Rasmus / Villareal
Carsten / Ajax
Peter / Bochum
Thomas / Stuttgart
Stefan / HSV
Bo / Liverpool
Vidar / Sampdoria
Martin / Milan
Henrik / Millwall
John / Brann
Asbjørn / PSG
Ole / Lazio
Morten / Juventus
Torben / Münchengladbach
Carsten S. / Wolverhampton
Bror / FCK
Anders / Real Madrid
Kamil / Wisla Krakow
Esben / Southampton
Anders / Brøndby
Johnny / Norwich
Casper / Palermo
Bjarne / Man. Utd.
Tim / Chelsea
Martin / Arsenal
Morten / Rangers

30 tilmeldt

2 afmeldt

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  16:36:40  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
fedt der ikke er flere tilmeldte, så må jeg da automatisk rykke op i superligaen!

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  23:32:18  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er DMT i ferd med at dø

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  23:47:35  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Er DMT i ferd med at dø

det skulle man næsten tro

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  23:57:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

Er DMT i ferd med at dø

det skulle man næsten tro

well der er ca. 30 aktive pt. - de sidste fanger vi i løbet af de næste to-tre dage så no panic

derudover skulle det være mærkeligt om vi ikke kan samle 36 spillere til t1

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  01:33:14  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Er DMT i ferd med at dø

Nej da , bare rolig Vidar . Det er folks høje ambitioner kombineret med et høj aktivitets-krav.Det er derfor jeg mener vi bør holde op med at smide folk ud og give dem karantæne pga spilleaktivitet.På den konto har vi mistet rigtigt mange gode folk og spillere.

Go to Top of Page

Kamil
Fast mand på førsteholdet

360 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  09:48:50  Show Profile  Send Kamil an ICQ Message  Click to see Kamil's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg er også klar, men har ikke fået mail ?

Go to Top of Page

Apollo
Oldboys VIP champ

1029 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  15:19:08  Show Profile  Visit Apollo's Homepage  Send Apollo an ICQ Message  Click to see Apollo's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kamil tjek din spam mail .. der ligger alt min post som har noget at gøre med tilmelding og godkende kampe.
Alt andet ligger i min indbakke.

Martin "Apollo" Nygaard
Tidliger Arsenal
Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002
Go to Top of Page

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  16:42:43  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes folk skal GRUNDIGT overveje før man melder sig til.....så vi ikke får dem der ikke gider at svare både på Mail/icq/MSN...For det er fucking irreterende....Men det bliver vel bedre jo højre man kommer op divisionerne(Det kan jeg da huske )

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000

Edited by - The Wizard on 19 Oct 2005 16:43:17
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  22:26:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL
Nej da , bare rolig Vidar . Det er folks høje ambitioner kombineret med et høj aktivitets-krav.Det er derfor jeg mener vi bør holde op med at smide folk ud og give dem karantæne pga spilleaktivitet.På den konto har vi mistet rigtigt mange gode folk og spillere.

- du kommer formentlig med denne lidt underlige holdning, i et forsøg på at provokere, så jeg vil undlade at hidse mig op, men blot stilfærdigt kommentere med en vovet udtalelse: Jeg tror langt de fleste DMT'ere er ovenud tilfredse med at vi ekskluderer folk og giver dem karantæne pga. manglende spilleaktivitet, da det sjældent er gode folk vi mister med den ordning.

Det er den stil, vi har ført i DMT ledelsen længe, og den samme stil som vores forgængere førte. Hvis nogle er utilfredse med den stil, så må de undlade at stemme på mig til det kommende ledervalg.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  15:20:17  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hop ... vi mangler lige besked fra de sidste....

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  22:36:25  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by BL

- du kommer formentlig med denne lidt underlige holdning, i et forsøg på at provokere, så jeg vil undlade at hidse mig op, men blot stilfærdigt kommentere med en vovet udtalelse: Jeg tror langt de fleste DMT'ere er ovenud tilfredse med at vi ekskluderer folk og giver dem karantæne pga. manglende spilleaktivitet, da det sjældent er gode folk vi mister med den ordning.

Det er den stil, vi har ført i DMT ledelsen længe, og den samme stil som vores forgængere førte. Hvis nogle er utilfredse med den stil, så må de undlade at stemme på mig til det kommende ledervalg.

Det vil jeg så undlade!! og nej!! Claus!! det var ikke for at provokere , men du føler dig åbenbart voldsomt provokeret af folk med en lidt anden holdning til tingene end du selv har ; så nej ,jeg mener absolut ikke at du er kvalificeret til at sidde i ledelsen

Edited by - BL on 21 Oct 2005 00:37:16
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 21 Oct 2005 :  11:14:32  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehe CATFIGHT

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 23 Oct 2005 :  18:26:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
husk deadline kl. 24!!!

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000