Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 10 Oct 2005 : 14:58:00
|
(denne besked er også fremsendt på mail)
Hej alle
Nu er tiden kommet, hvor vi endnu engang skal skifte FIFA version.
Vi ønsker naturligvis at sparke sæsonen i gang så hurtigt som muligt. Derfor får I mail om tilmelding allerede på nuværende tidspunkt.
Hvis du ønsker at deltage besvar venligst på denne mail - jesperdmt@gmail.com - med navn og hold og bekræftelse på deltagelse.
Hvis du ikke ønsker at deltage, så må du også meget gerne svare med en afkræftelse.
Tilmelding er bindende og deadline for tilmelding er søndag d. 23/10 kl. 20.
Informationer angående holdvalg, playoff osv. vil følge på DMTs forside og forummet.
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 12 Oct 2005 : 16:20:01
|
husk lige den her tøser, hvis I vil spille T1 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Oct 2005 : 13:32:25
|
deadline på søndag!!!
tilmeldte pt.
Jesper / Barca Claus / Inter Martin / Everton Sulo / Lecce Rasmus / Villareal Carsten / Ajax Peter / Bochum Thomas / Stuttgart Stefan / HSV Bo / Liverpool Vidar / Sampdoria Martin / Milan Henrik / Millwall John / Brann Asbjørn / PSG Ole / Lazio Morten / Juventus Torben / Münchengladbach Carsten S. / Wolverhampton Bror / FCK Anders / Real Madrid Kamil / Wisla Krakow Esben / Southampton Anders / Brøndby Johnny / Norwich Casper / Palermo Bjarne / Man. Utd. Tim / Chelsea Martin / Arsenal Morten / Rangers
30 tilmeldt
2 afmeldt
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 18 Oct 2005 : 16:36:40
|
fedt der ikke er flere tilmeldte, så må jeg da automatisk rykke op i superligaen!
|
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 18 Oct 2005 : 23:32:18
|
Er DMT i ferd med at dø |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 18 Oct 2005 : 23:47:35
|
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Er DMT i ferd med at dø
det skulle man næsten tro |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 18 Oct 2005 : 23:57:30
|
quote: Originally posted by zinky
Er DMT i ferd med at dø
det skulle man næsten tro
well der er ca. 30 aktive pt. - de sidste fanger vi i løbet af de næste to-tre dage så no panic
derudover skulle det være mærkeligt om vi ikke kan samle 36 spillere til t1 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 19 Oct 2005 : 01:33:14
|
Er DMT i ferd med at dø
Nej da , bare rolig Vidar . Det er folks høje ambitioner kombineret med et høj aktivitets-krav.Det er derfor jeg mener vi bør holde op med at smide folk ud og give dem karantæne pga spilleaktivitet.På den konto har vi mistet rigtigt mange gode folk og spillere. |
|
|
|
Kamil
Fast mand på førsteholdet
360 Posts |
Posted - 19 Oct 2005 : 09:48:50
|
jeg er også klar, men har ikke fået mail ? |
|
|
|
Apollo
Oldboys VIP champ
1029 Posts |
Posted - 19 Oct 2005 : 15:19:08
|
Kamil tjek din spam mail .. der ligger alt min post som har noget at gøre med tilmelding og godkende kampe. Alt andet ligger i min indbakke. |
Martin "Apollo" Nygaard Tidliger Arsenal Vinder af Liga Cuppen T1, T2 2002 |
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 19 Oct 2005 : 16:42:43
|
Jeg synes folk skal GRUNDIGT overveje før man melder sig til.....så vi ikke får dem der ikke gider at svare både på Mail/icq/MSN...For det er fucking irreterende....Men det bliver vel bedre jo højre man kommer op divisionerne(Det kan jeg da huske ) |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
Edited by - The Wizard on 19 Oct 2005 16:43:17 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 19 Oct 2005 : 22:26:09
|
quote: Originally posted by BL Nej da , bare rolig Vidar . Det er folks høje ambitioner kombineret med et høj aktivitets-krav.Det er derfor jeg mener vi bør holde op med at smide folk ud og give dem karantæne pga spilleaktivitet.På den konto har vi mistet rigtigt mange gode folk og spillere.
- du kommer formentlig med denne lidt underlige holdning, i et forsøg på at provokere, så jeg vil undlade at hidse mig op, men blot stilfærdigt kommentere med en vovet udtalelse: Jeg tror langt de fleste DMT'ere er ovenud tilfredse med at vi ekskluderer folk og giver dem karantæne pga. manglende spilleaktivitet, da det sjældent er gode folk vi mister med den ordning.
Det er den stil, vi har ført i DMT ledelsen længe, og den samme stil som vores forgængere førte. Hvis nogle er utilfredse med den stil, så må de undlade at stemme på mig til det kommende ledervalg. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 15:20:17
|
hop ... vi mangler lige besked fra de sidste.... |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 20 Oct 2005 : 22:36:25
|
quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by BL Nej da , bare rolig Vidar . Det er folks høje ambitioner kombineret med et høj aktivitets-krav.Det er derfor jeg mener vi bør holde op med at smide folk ud og give dem karantæne pga spilleaktivitet.På den konto har vi mistet rigtigt mange gode folk og spillere.
- du kommer formentlig med denne lidt underlige holdning, i et forsøg på at provokere, så jeg vil undlade at hidse mig op, men blot stilfærdigt kommentere med en vovet udtalelse: Jeg tror langt de fleste DMT'ere er ovenud tilfredse med at vi ekskluderer folk og giver dem karantæne pga. manglende spilleaktivitet, da det sjældent er gode folk vi mister med den ordning.
Det er den stil, vi har ført i DMT ledelsen længe, og den samme stil som vores forgængere førte. Hvis nogle er utilfredse med den stil, så må de undlade at stemme på mig til det kommende ledervalg.
Det vil jeg så undlade!! og nej!! Claus!! det var ikke for at provokere , men du føler dig åbenbart voldsomt provokeret af folk med en lidt anden holdning til tingene end du selv har ; så nej ,jeg mener absolut ikke at du er kvalificeret til at sidde i ledelsen |
|
Edited by - BL on 21 Oct 2005 00:37:16 |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 21 Oct 2005 : 11:14:32
|
hehe CATFIGHT |
|
|