FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - FIFA 06 spillefiler til TEST
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA 06 spillefiler til TEST
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Oct 2005 :  20:27:52  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Så er der lavet 2 spillefiler, som folk kan teste, så vi kan få gang i debatten om, hvor og hvad der skal justeres i filen.

v1: lidt ala 2005 T3, dog markant bedre keeper, og lidt bedre stats her og der.
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_1.htm

v2: Top spillere - mere eller mindre gennemsnit af World XI, dvs det bedste hold i Fifa 06.
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_2.htm

v3: som v2, dog lidt bedre keeper, meget lidt svagere angreb/midt skud. NYE SUBS!!
http://www.fifa-online.dk/data/DMTPlayers06T1_3.htm

spillefilerne kan hentes her:
http://www.fifa-online.dk/data/DMTSpillefilTESTv1v2v3.exe

- filen skal pakkes ud her

C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn

eller for dansk WinXP:
C:\Programmer\EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn

- og så er der 4 bat-filer, så man relativt let kan skifte mellem v1, v2, v3 og EA fil. HUSK at lukke fifa mens du skifter fil!
- det er ikke helt lige så simpelt som filvælgeren fra 2005, så spænd lige hjelmen godt fast, inden du går igang

- efter man har lagt filen ind, og man gerne vil se stats på spillerne inde i spillet, så skal man under Team Management vælge Reset Squads.
Uanset om man gør dette, vil det være disse default squads, dvs dem fra spillefilen, der anvendes i online spil.

Husk at det her er DIN chance for at påvirke T1's spillefil!

HAPPY TESTING

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 12 Oct 2005 :  22:51:16  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis der er lag eller slowmotion i online spil, så skift til

800 x 600 x 32 + detail : LOW

Ja, det hjælper - jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes du skal skrive til EA support og spørge dem.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 12 Oct 2005 :  23:14:57  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?t=11577&highlight=

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

d0nN
Grusbane fejeknægt

27 Posts

Posted - 13 Oct 2005 :  07:25:59  Show Profile  Click to see d0nN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Når man installerer spillefilerne, går det så ud over f.eks. Karrieredelen???

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 13 Oct 2005 :  10:26:31  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by d0nN

Når man installerer spillefilerne, går det så ud over f.eks. Karrieredelen???

ja ... hvis du installerer de filer ovenfor vil data på dine spillere blive ens for alle hold ...

dette er fordi det er en test version af spillefil, og den kun er beregnet til at finde ud af hvordan den endelige version skal se ud ...

den endelige version af spillefilen vil give dig mulighed for at vælge imellem den originale version og dmts version før du starter spillet via ikoner på skrivebordet...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 13 Oct 2005 :  21:50:59  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
faktisk kan man med test-udgaven her, relativt nemt skifte tilbage til original spillefilen, inden man starter sit fifa op - brug blot de vedlagte bat-filer, jvf vejledningen.

Mht karrieredelen, så må du lade det komme an på en prøve - i dine "Documents and Settings" mappe i windows, vil der være en fifa 06 mappe, og den kan du jo tage en backup af, inden du smider spillefilen ind.

I fifa 2005, der kunne man sagtens have en karriere kørende, og skifte spillefil frem og tilbage mellem DMT og EA, uden at det ødelagde karrieren - men jeg vil ikke garantere for, hvordan det fungerer med fifa 06.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Oct 2005 :  01:04:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
reminder to self:
http://footballcommunity.ea.com/forum/viewtopic.php?p=238672#238672

- få dem med i final installer :O

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  19:52:01  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
spillefilen=default+et hold over middel (fx juve, inter, barca etc.)

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  20:36:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

spillefilen=default+et hold over middel (fx juve, inter, barca etc.)

Kan du evt uddybe hvad du mener skal ændres fra spillefil v2 ovenfor, for at få det du forestiller dig?

Go to Top of Page

Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts

Posted - 18 Oct 2005 :  21:59:00  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
indlæg, frispark og hjørne skal der ikke pilles ved men det er for nemt at score på langskud

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 19 Oct 2005 :  16:10:05  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
1´eren er for sløv efter min smag, dog kun testet i 2 kampe, men giver de samme forskelle fra original spillet, som vi oplevede med fifa 2005 spillefilen ... lidt sløvere spil ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  09:47:40  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
det jeg mener er at version v2 er taget udfra det bedste hold overhovedet.
Der mener jeg at man burde tage et hold over middel men som ikke er det bedste. For hvis man tager det bedste vil det blive for overdrevet.

Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  10:55:07  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
jeg mener vi skal spille efter bedste stats... for ellers ender det sgu med at vi sidder og krummer tæer og smadrer gamepads... fordi at spillerne bliver for boldlamme på en simpel temning... mener ikke at et dårligt hold er vejen frem... da det også skal være sjovt at spille

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  13:44:42  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by superstar

jeg mener vi skal spille efter bedste stats... for ellers ender det sgu med at vi sidder og krummer tæer og smadrer gamepads... fordi at spillerne bliver for boldlamme på en simpel temning... mener ikke at et dårligt hold er vejen frem... da det også skal være sjovt at spille

prøv fil v2 og kom med din mening om den - måske skal der justeres lidt på den her og der.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  16:02:44  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
heh, bjarne du har ikke forstået hvad jeg har skrevet.

Jeg siger absolut intet om at vi skal spille med dårlige hold.

Jeg mener bare at et hold udelukkende med spillere som har samme kvalitet som Tierry Henry i 2005 er for vildt.

Derfor synes jeg at vi skal bruge spillefil v2 med den justering at man bruger et hold som Inter/man utd/valencia i stedet.

Edited by - SpeZ on 20 Oct 2005 16:03:55
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 20 Oct 2005 :  16:54:38  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

heh, bjarne du har ikke forstået hvad jeg har skrevet.

Jeg siger absolut intet om at vi skal spille med dårlige hold.

Jeg mener bare at et hold udelukkende med spillere som har samme kvalitet som Tierry Henry i 2005 er for vildt.

Derfor synes jeg at vi skal bruge spillefil v2 med den justering at man bruger et hold som Inter/man utd/valencia i stedet.

enig ... angriberne skal justeres en smule ned i forhold til resten af holdet ... de skyder, løber og header for godt/stærkt

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.71.116