Author |
Topic |
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:10:44
|
Det kræver i princippet kun 2 menneske besatte hold virtuelle hold kan ikke kontakte modstanderen , og vil derfor altid spille uavgjort mod et andet virtuelt hold , og mod et besat hold der kontakter modstander,vil de altid tabe. på den måde er man nød til aktivt at gøre noget for at komme ud af "inaktive" rækker. |
|
Edited by - BL on 01 Nov 2005 00:20:14 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:12:06
|
Undskyld jeg sådan bryder ind
Efter min mening er det et fåtal der ryger ud og kun en brøkdel af dem der vil være eller er værd at have i DMT. Ellers kan de jo komme med igen senere.
Anyway, det var ikke det jeg ville sige. Jeg har et spørgsmål til de Herrer som jeg selv føler er ret vigtigt. Den nuværende ledelse har hjulpet til at skabe en god turnering med masser af spændende tiltag. MEN, en ting mangler som vist også er blevet nævnt. Nye medlemmer. Hvordan skal de skaffes? For mig at se er det ekstremt vigtigt med en offensiv ledelse der vil hverve medlemmer til DMT for at gøre turneringen større. Så, igen, hvordan skaffes nye medlemmer bedst? |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:13:58
|
Ok som jeg forstår systemet
Superliga (12 spillere) 1. div (12 spillere) 2. div (12 spillere) osv. til serie 3 eller sådan noget....
Ved overskridelse af %-del dømte kampe er der tvangsnedrykning 3 serier ned? ... dette sker midt i en sæson?
dermed vil superliga eksempelvis pludselig have 11 spillere, men 12 hold - dvs. et spøgelseshold?
holdet er nedrykket til 3. division ... hvor de formodede mindst aktive spillere befinder sig ... hermed kan spilleren der formodentlig ikke er særlig motiveret, fordi han er tvangsnedrykket maile til de andre deltagere om afvikling af kampe, og evt. vinde oprykning til 2. division - mest sandsynlige scenarie er dog at han ender som et spøgelseshold der ikke spiller - hvorfor skulle han ellers have ladet sig udgå af suppen i første omgang?
er det korrekt forstået?
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
TuRk3y
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:14:56
|
Jamen vil det ikke komme til at virke ufattelig hult? Jeg er jo med i DMT for at spille fifa, for at spille de kampe jeg for tildelt om ugen. Det går jeg også ud fra at alle aktive DMT'ere gør. Det vil da være et enormt irretationsmoment for mig hvis jeg sidder i en division hvor halvdelen af holdende ikke er besat og jeg dermed kun for spillet halvt så mange officielle kampe som muligt? |
Toke Nielsen THE TOTTI Alemannia Aachen 2. Division A |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:16:45
|
quote: Originally posted by IstvaN
Efter min mening er det et fåtal der ryger ud og kun en brøkdel af dem der vil være eller er værd at have i DMT. Ellers kan de jo komme med igen senere.
Anyway, det var ikke det jeg ville sige. Jeg har et spørgsmål til de Herrer som jeg selv føler er ret vigtigt. Den nuværende ledelse har hjulpet til at skabe en god turnering med masser af spændende tiltag. MEN, en ting mangler som vist også er blevet nævnt. Nye medlemmer. Hvordan skal de skaffes? For mig at se er det ekstremt vigtigt med en offensiv ledelse der vil hverve medlemmer til DMT for at gøre turneringen større. Så, igen, hvordan skaffes nye medlemmer bedst?
Prøv med bedste vilje at sætte dig ind i systemet , så vil du opdage at det indeholder svarene på dine spørgsmål og dine forbehold: I princippet er man ude ved en konkurs, og kommer ikke tilbage i laang, medmindre man aktivt,ved start af hver runde,i hver en T , kontakter sine modstandere. |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:17:42
|
quote: Originally posted by BL
Anyway, det var ikke det jeg ville sige. Jeg har et spørgsmål til de Herrer som jeg selv føler er ret vigtigt. Den nuværende ledelse har hjulpet til at skabe en god turnering med masser af spændende tiltag. MEN, en ting mangler som vist også er blevet nævnt. Nye medlemmer. Hvordan skal de skaffes? For mig at se er det ekstremt vigtigt med en offensiv ledelse der vil hverve medlemmer til DMT for at gøre turneringen større. Så, igen, hvordan skaffes nye medlemmer bedst?
Prøv med bedste vilje at sætte dig ind i systemet , så vil du opdage at det indeholder svarene på dine spørgsmål og dine forbehold: I princippet er man ude ved en konkurs, og kommer ikke tilbage i laang, medmindre man aktivt,ved start af hver runde,i hver en T , kontakter sine modstandere.
Svar på spørgsmålet tak. Nye medlemmer. Hvordan skaffes de? |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:21:07
|
Ja det er et stort problem ... Vi har i forbindelse med udgivelsen af FIFA 06 snakket en del med EA - ellere rettere Claus har primært ... bl.a. forsøgte vi at få fliers i spillene, men dette var ikke muligt.
Vi har fået et link på den officielle danske fifa side, og især Claus arbejder for at brede det glade budskab om DMT ud....
Men enig det kan blive meget bedre - en del skyldes naturligvis at DMT er non-profit og dermed har vi ingen penge at reklamere for ...
Vi skulle gerne ligge på i hvert fald 50 divisionsspillere, gerne flere ... men omvendt skal de efter min mening også være kørt igennem buffersystemet, så det værste ukrudt sorteres fra...
En del tidligere forslag bør realiseres efter min mening ... polls på forsiden og generelt meget mere fokus på community, udarbejdelse af nyheder fra de forskellige hold osv. - det vil jeg gerne forsøge at gøre bedre i en evt. kommende periode som leder....
quote:
TuRk3y Posted - 30/10/2005 : 23:14:56 -------------------------------------------------------------------------------- Jamen vil det ikke komme til at virke ufattelig hult? Jeg er jo med i DMT for at spille fifa, for at spille de kampe jeg for tildelt om ugen. Det går jeg også ud fra at alle aktive DMT'ere gør. Det vil da være et enormt irretationsmoment for mig hvis jeg sidder i en division hvor halvdelen af holdende ikke er besat og jeg dermed kun for spillet halvt så mange officielle kampe som muligt?
Jo jeg er enig med dig Toke. Hvis jeg forstår BLs system korrekt mener jeg det er uholdbart, som tidligere nævnt |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:23:41
|
quote: Originally posted by birthek
Ok som jeg forstår systemet
Superliga (12 spillere) 1. div (12 spillere) 2. div (12 spillere) osv. til serie 3 eller sådan noget....
Ved overskridelse af %-del dømte kampe er der tvangsnedrykning 3 serier ned? ... dette sker midt i en sæson?
dermed vil superliga eksempelvis pludselig have 11 spillere, men 12 hold - dvs. et spøgelseshold?
holdet er nedrykket til 3. division ... hvor de formodede mindst aktive spillere befinder sig ... hermed kan spilleren der formodentlig ikke er særlig motiveret, fordi han er tvangsnedrykket maile til de andre deltagere om afvikling af kampe, og evt. vinde oprykning til 2. division - mest sandsynlige scenarie er dog at han ender som et spøgelseshold der ikke spiller - hvorfor skulle han ellers have ladet sig udgå af suppen i første omgang?
er det korrekt forstået?
Læs hvad jeg så enkelt men måske kompakt ,har skrevet tidligere;Konkurs!=danmarkserie,ud af divisionerne. i dmt = ud af divisionerne ,men mindst 3 rækker ned. med hensyn til dit eksempel, så er det en suppespiller vi snakker om , der kun ville ryge ned i danmarksseriens kvalrække til divisionerne.Og hvad er der i vejen med det? som suppespiller i dmt ,er du altså ikke en "hr hvemsomhelst newbee". Det er en rutineret spiller med mindst 3 sammenhængende succesrige T`r.
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:24:28
|
quote: Originally posted by TuRk3y
Jamen vil det ikke komme til at virke ufattelig hult? Jeg er jo med i DMT for at spille fifa, for at spille de kampe jeg for tildelt om ugen. Det går jeg også ud fra at alle aktive DMT'ere gør. Det vil da være et enormt irretationsmoment for mig hvis jeg sidder i en division hvor halvdelen af holdende ikke er besat og jeg dermed kun for spillet halvt så mange officielle kampe som muligt?
fuldstændig enig! Vi er her for at spille fifa, ikke for at vinde dømte kampe! |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:25:39
|
quote: Originally posted by birthek
Jo jeg er enig med dig Toke. Hvis jeg forstår BLs system korrekt mener jeg det er uholdbart, som tidligere nævnt
Det er jo det jeg siger , du har ikke forstået det korrekt Jesper. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:27:09
|
quote: Originally posted by TuRk3y
Jamen vil det ikke komme til at virke ufattelig hult? Jeg er jo med i DMT for at spille fifa, for at spille de kampe jeg for tildelt om ugen. Det går jeg også ud fra at alle aktive DMT'ere gør. Det vil da være et enormt irretationsmoment for mig hvis jeg sidder i en division hvor halvdelen af holdende ikke er besat og jeg dermed kun for spillet halvt så mange officielle kampe som muligt?
Jamen du er jo ikke i en inaktiv række og alternativet til en halv inaktiv række er enten; at være buffer som nu , eller at være smidt ud ,som nu |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:30:45
|
quote: Originally posted by BL
Prøv med bedste vilje at sætte dig ind i systemet , så vil du opdage at det indeholder svarene på dine spørgsmål og dine forbehold: I princippet er man ude ved en konkurs, og kommer ikke tilbage i laang, medmindre man aktivt,ved start af hver runde,i hver en T , kontakter sine modstandere.
Svar på spørgsmålet tak. Nye medlemmer. Hvordan skaffes de?
Læs og forstå mine indlæg TAK!
så læs det igen
Det er i sig selv et meget atraktivt system ,især for newbees , i og med ,at man har muligheden for at være med i den "store autoritere landsdækkende dbu autentiske" DMT fifaxx Turnering |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:32:44
|
quote: Originally posted by IstvaN Anyway, det var ikke det jeg ville sige. Jeg har et spørgsmål til de Herrer som jeg selv føler er ret vigtigt. Den nuværende ledelse har hjulpet til at skabe en god turnering med masser af spændende tiltag. MEN, en ting mangler som vist også er blevet nævnt. Nye medlemmer. Hvordan skal de skaffes? For mig at se er det ekstremt vigtigt med en offensiv ledelse der vil hverve medlemmer til DMT for at gøre turneringen større. Så, igen, hvordan skaffes nye medlemmer bedst?
Som nævnt ovenfor forsøger jeg igen og igen at komme i kontakt med forskellige medier; aviser, blade, tv, websites, etc. Det er næsten altid som at løbe panden mod en mur, men jeg prøver gerne igen igen fremover.
Jeg har også haft lidt kontakt med EA, hvor vi bl.a. fik gen-opfrisket linket på deres fifa 06 hjemmeside (tak til JJ for ideen i sin tid!). Vi vil forsøge at holde kontakten med dem, og evt være med til events de afholder, for at sprede DMT budskabet!
Derudover har vi set med WCG, at omtale i det øvrige gamer-community kan give en del nye medlemmer. Det er nok en retning vi skal arbejde en del hen imod - f.eks. ved et øget samarbejde med xplayn.com - men også andre gamer-sites kan komme på tale. Måske kan vi gang i en form for nyheds-posting på deres sider.
- når så de nye medlemmer er kommet til første kontakt med DMT, så er det vigtigt at vi får hjulpet dem igang - og at vi har nogle tilbud om spændende kampe klar til dem. Ladderen er glimrende, evt deltagelse i UEFA cup er en mulighed, vikar systemet er motiverende, osv osv.
|
|
|
|
TuRk3y
Kegle-bold dreng
141 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:33:20
|
Nej men dem der bliver tvangsnedrykket bliver jo placeret i en anden division eller række, fakta er jo at hvis man er inaktiv i en højere division vil man også være det i en lavere.
Derfor vil de andre i den lavere række jo automatisk komme til at lide under at der bliver sendt inaktive spillere til lige netop deres række? |
Toke Nielsen THE TOTTI Alemannia Aachen 2. Division A |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 30 Oct 2005 : 23:35:39
|
Jeg forstår simpelthen ikke hvad du helt præcist mener, BL, så lad mig prøve nogle opklarende spørgsmål;
1) Spillere ryger 3 rækker ned ved overskridelse af 25% dømte kampe, men spillerens hold bliver liggende i divisionen, hvilket giver et "spøgelseshold" i den pågældende division?
2) Alle der har tilmeldt sig i DMT kommer i division eller serie, der fyldes op fra bunden løbende?
3) Hvordan forsvinder man ud af systemet? Kun ved aktiv tilkendegivelse om at man vil slettes som bruger i DMT? |
|
|
Topic |
|