FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Valg til DMTs ledelse: Valgkamp!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Meddelelser fra DMT
 Valg til DMTs ledelse: Valgkamp!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/6

Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts

Posted - 30 Oct 2005 :  23:43:04  Show Profile  Reply with Quote
til et andet spørgsmål:

Hvad har I af egenskaber som de andre, der stiller op ikke har ?

Hvordan vil I få tid til dette noget krævende arbejde ?

Vil nogle af jer prøve at gøre DMT til en præmieturnering ?
Altså v.h.a sponsorer eller måske endda "brugerbetaling" ?

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 Oct 2005 :  23:43:30  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by TuRk3y

Nej men dem der bliver tvangsnedrykket bliver jo placeret i en anden division eller række, fakta er jo at hvis man er inaktiv i en højere division vil man også være det i en lavere.

Derfor vil de andre i den lavere række jo automatisk komme til at lide under at der bliver sendt inaktive spillere til lige netop deres række?

Godt jeg forklare det igen;
ingen konkursramte hold vil kunne spille i en division,efter den pågældene T.
Ved konkurs ryger man ud af divisionerne ,dog mindst 3 divisioner ned ,
ment som ,at hvis det er en 3div spiller der går konkurs,ryger han naturligvis mindst 3 rækker ned (se forskel på rækker og div;-)så man ville havne i serie 2
som det er idag lider alle under inaktive spillere ,
efter en tid med dette system ,vil der kun være de mest konstante tilbage i toppen ,
da man hvis man er inaktiv ,med dette system vil ha langt sværre ved at komme tilbage i divisionerne,
end tilfældet er idag med det nuværende.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 30 Oct 2005 :  23:45:41  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Asse

til et andet spørgsmål:

1: Visioner

2. en større og opgave-fordelt-ledelse

3.Ja

4.nej,ikke bruger betaling i divisions regi,men ikke utænkeligt med cups . Ja til sponsere

Edited by - BL on 30 Oct 2005 23:47:34
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 30 Oct 2005 :  23:52:29  Show Profile  Reply with Quote
Interessante tanker du har Bror

Men hvorfor skal vi have en ledelse på 6 mand med 3, der beskæftiger sig med kodning.. Skal der sidde folk i ledelsen som kun har forstand på kodning efter din mening ?

Forresten, godt at se du vil prøve at ændre DMT radikalt :)
Men uddyb det med at de andre ingen visioner har..
Mener du de er for konservative mht DMTs udvikling eller hvordan skal jeg forstå det?

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:01:35  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote

1,rigtigt godt spørgsmål Asse , det er jo det Vidar forsøger at sige på norsk i sit argument.
NEJ, jeg mener ikke at det hverken er et krav eller en nødvendighed,at kunne kode nogetsonhelst for at sidde i ledelsen, eller for at kunne ha gode ideer og visioner.
Men som tingene ser ud nu , har vi 2 mand i ledelsen ,som ofte giver udtryk for at de ikke ville gidde kode til DMT,hvis de ikke sad i ledelsen .
Og jeg vil ikke se DMT gå i stå pga forældet administration, så hellere bide i æblet , finde et kompromis ,
en løsning hvorpå alle får det som de vil ha det ,
BARE VI FÅR VORES KODE! forstår du ?
det huer mig ikke , men sådan er livet i græsrødderne nogle gange , tro mig , det kender jeg alt til, fra musikkens verden

2 Ja det er gået i stå - som det er nu ,vil DMT altid ligne en lille lokalturnering fra smørumnedre.
"Jeg holder meget af claus" , men det nytter ikke noget at han skriver til EA på den mest "brorlarsen agtige facon" , det er da klart de ikke lige får lyst til at hjælpe eller gi et ordentligt svar

Edited by - BL on 01 Nov 2005 00:21:26
Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:12:10  Show Profile  Reply with Quote
Ja forstår fuldt ud hvad du mener..

Jeg takker for svarene og følger debatten

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:19:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

til et andet spørgsmål:

1. Jeg har nævnt ovenfor hvad jeg kan og vil, jeg vil lade det være op til andre, at vurdere om de andre kandidater kan/vil det samme.

2. Tiden har været der til 6 T'er indtil nu. Hvor der er vilje, er der vej.

3. Jeg har det egentlig bedst med at DMT ikke er alt for præmie-baseret. Hvis der er store præmier inde over, så er der også straks en anden tone i spillet - øget udnyttelse af evt bugs, øget mulighed for forsøg på snyd. DMT har klaret sig i mange år uden store præmier, så jeg tror det er bedst at fortsætte på den måde.
Brugerbetaling er jeg helt og holdent imod.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:21:17  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

til et andet spørgsmål:

Well jeg vil vove den påstand at jeg har vist hvor meget tid jeg lægger i DMT - og det er mere end gennemsnittet ... det gør jeg fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg gerne vil være med til at udvikle communitiet og fordi FIFA er sjovt

Jeg mener ikke DMT skal være en præmieturnering, men er ikke et supervigtigt punkt for mig, og jeg er villig til kompromis ... det samme gælder for såvidt omkring sponsorer, dog vil jeg mene at sidens nuværende design besværliggør mulighed for dette, fordi siderne simpelthen er for smalle i designet ...

Brugerbetaling ... nej tak ... kunne måske sortere useriøse medlemmer fra, men omvendt skræmmer det for mange nye medlemmer væk...

quote:

BL Posted - 31/10/2005 : 00:01:35
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Interessante tanker du har Bror

Men hvorfor skal vi have en ledelse på 6 mand med 3, der beskæftiger sig med kodning.. Skal der sidde folk i ledelsen som kun har forstand på kodning efter din mening ?

Forresten, godt at se du vil prøve at ændre DMT radikalt :)
Men uddyb det med at de andre ingen visioner har..
Mener du de er for konservative mht DMTs udvikling eller hvordan skal jeg forstå det?

1,rigitgt godt spørgsmål Asse , det er jo det Vidar forsøger at sige på norsk i sit argument.
NEJ, jeg mener ikke at det hverken er et krav eller en nødvendighed,at kunne kode nogetsonhelst for at sidde i ledelsen, eller for at kunne ha gode ideer og visioner.
Men som tingene ser ud nu , har vi 2 mand i ledelsen ,som ofte giver udtryk for at de ikke ville gidde kode til DMT,hvis de ikke sad i ledelsen .
Og jeg vil ikke se DMT gå i stå pga forældet administration, så hellere bide i æblet , finde et kompromis ,
en løsning hvorpå alle får det som de vil ha det ,
BARE VI FÅR VORES KODE! forstår du ?
det huer mig ikke , men sådan er livet i græsrødderne nogle gange , tro mig , det kender jeg alt til, fra musikkens verden

2 Ja det er gået i stå - som det er nu ,vil DMT altid ligne en lille lokalturnering fra smørumnedre.
"Jeg holder meget af claus" , men det nytter ikke noget at han skriver til EA på den mest brorlarsen agtige facon , det er da klart de ikke lige får lyst til at hjælpe eller gi et ordentligt svar

Well selvom Anders og tildels Claus laver koderne til siden, så er det ikke noget der lige kastes ud af ærmet ... ingen af dem er uddannede programmører og arbejdet tager tid ... men hatten af for at de gider kaste sig over de dele af siden.

Generelt er det et problem, at vi har for få programmørressourcer til DMT ... turneringen kunne blive bedre her, men vi er ikke dygtigere end det som vi har tid til, og de evner vi nu har ...

Det gør at det tager tid at udvikle DMT især omkring udviklingen af nye automatiske systemer, db-programmering osv., men uden Anders´ og Claus´ kodning var vi i seriøse problemer...

Vi kan kalde det forældet administration ... eller det som det i virkeligheden er ... begrænsede menneskelige ressoucer ... det er den virkelighed vi arbjeder i, og hvis der var flere programmørressoucer i DMT ville vi naturligvis bruge dem ... alt andet ville være usandsynligt dumt ... situationen er bare, at der pt. er primært Anders der kan udvikle kodningen og delvist Claus, der arbejder med spillefil, og den lidt mindre hardcore kodning ... der er ikke flere ...

derfor er løsningen ikke for mig at se en 6-mands ledelse, da det kun vil skabe for meget snak og for lidt handling...

men hensyn til vores mails til EA, så synes jeg det er mærkeligt at du udtaler dig om ting, som du ikke har fuldt indblik i på den angribende måde?

og til påstanden om at DMT er gået i stå, så mener jeg det er forkert. Turneringen skal gøres bedre ja ... men vi udvikler hele tiden nye ting, og jeg mener også at den siddende ledelse har udviklet DMT betydeligt over de sidste 1-2 år...

Ladderen, DMT Tips, Automatisk indsendingssystem, Regulær afvikling af BMT/Cup, Friendlies mod den engelske FIFA-turnering, Kingdom Cup, Sommerturneringer, Nye tiltag omkring sidens historik, Hurtig besvarelse af henvendelser fra DMT´ere og potentielle medlemmer er alle eksempler på, at DMT bevæger sig fremad ...

men som Jonas er inde på ... vi skal have medlemmer med ... og der skal arbejdes bedre på den front

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:25:53  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL
"Jeg holder meget af claus" , men det nytter ikke noget at han skriver til EA på den mest "brorlarsen agtige facon" , det er da klart de ikke lige får lyst til at hjælpe eller gi et ordentligt svar

- den udtalelse må stå helt for BL's egen regning.

- hvis du hentyder til mine mails til EA support, så har de naturligvis intet at gøre med den øvrige korrespondance vi har haft med EA. En ting er deres spil-support, en anden ting er deres spil-ansvarlige, marketing-folk, etc.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:26:49  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek
[
men hensyn til vores mails til EA, så synes jeg det er mærkeligt at du udtaler dig om ting, som du ikke har fuldt indblik i på den angribende måde?

jeg hentyder til den mail claus sendte omkring lag på sit gfx5200 som var intet mindre end spottende.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:28:14  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

jeg hentyder til den mail claus sendte omkring lag på sit gfx5200 som var intet mindre end spottende.

- men den har bare intet at gøre med al den øvrige kontakt vi har haft til EA.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:29:15  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:
[

well beviser vel min pointe ... som Claus skriver har tingene intet med hinanden at gøre ... i mailsne til support skriver han som utilfreds kunde og som privatperson ...

i vores længere mailkorrespondancer med marketing folkene i dansk EA har mailsne, som Claus skriver, en noget anden tone og er præget af en positiv og udviklende tone ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:30:32  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

Well selvom Anders og tildels Claus laver koderne til siden, så er det ikke noget der lige kastes ud af ærmet ... ingen af dem er uddannede programmører og arbejdet tager tid ... men hatten af for at de gider kaste sig over de dele af siden.

Generelt er det et problem, at vi har for få programmørressourcer til DMT ... turneringen kunne blive bedre her, men vi er ikke dygtigere end det som vi har tid til, og de evner vi nu har ...

Det gør at det tager tid at udvikle DMT især omkring udviklingen af nye automatiske systemer, db-programmering osv., men uden Anders´ og Claus´ kodning var vi i seriøse problemer...

Vi kan kalde det forældet administration ... eller det som det i virkeligheden er ... begrænsede menneskelige ressoucer ... det er den virkelighed vi arbjeder i, og hvis der var flere programmørressoucer i DMT ville vi naturligvis bruge dem ... alt andet ville være usandsynligt dumt ... situationen er bare, at der pt. er primært Anders der kan udvikle kodningen og delvist Claus, der arbejder med spillefil, og den lidt mindre hardcore kodning ... der er ikke flere ...

derfor er løsningen ikke for mig at se en 6-mands ledelse, da det kun vil skabe for meget snak og for lidt handling...

og dette var så forklaringen på hvorfor , Anders og Claus ikke ville kode til DMT ,uden at sidde i ledelsen. Hvad det ellers indikere er op til læseren selv at vurdere.

Edited by - BL on 31 Oct 2005 00:30:58
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:32:12  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

quote:
Originally posted by BL

quote:
[

well beviser vel min pointe ... som Claus skriver har tingene intet med hinanden at gøre ... i mailsne til support skriver han som utilfreds kunde og som privatperson ...

i vores længere mailkorrespondancer med marketing folkene i dansk EA har mailsne, som Claus skriver, en noget anden tone og er præget af en positiv og udviklende tone ...

uanset,hvordan i henvender jer til EA normalt, så ødelægger det alt , med en sådan uforskammet og totalt ignorantisk tone,som claus udviste i sit "lag-brev"

Edited by - BL on 31 Oct 2005 00:33:26
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 31 Oct 2005 :  00:37:16  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

quote:

og dette var så forklaringen på hvorfor , Anders og Claus ikke ville kode til DMT ,uden at sidde i ledelsen. Hvad det ellers indikere er op til læseren selv at vurdere.

flot bror Anders er for det første en af de dmt'er der har været her længest og har gjort et stort stykke arbejde for dmt og er en naturlig person i ledesen og claus har altid været venlig og hjulpet, ledelse eller ej.

undskyld men du er jo helt væk.

Go to Top of Page
/6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.151.211