Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 00:39:10
|
quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by birthek [ men hensyn til vores mails til EA, så synes jeg det er mærkeligt at du udtaler dig om ting, som du ikke har fuldt indblik i på den angribende måde?
jeg hentyder til den mail claus sendte omkring lag på sit gfx5200 som var intet mindre end spottende.
well beviser vel min pointe ... som Claus skriver har tingene intet med hinanden at gøre ... i mailsne til support skriver han som utilfreds kunde og som privatperson ...
i vores længere mailkorrespondancer med marketing folkene i dansk EA har mailsne, som Claus skriver, en noget anden tone og er præget af en positiv og udviklende tone ...
uanset,hvordan i henvender jer til EA normalt, så ødelægger det alt , med en sådan uforskammet og totalt ignorantisk tone,som claus udviste i sit "lag-brev"
Jeg går ikke udfra at EAs marketingsafdeling sidder og gennemlæser supportmails?
Vil du ikke uddyde hvordan det ødelægger alt?
For at komme tilbage på sporet omkring udviklingen af DMT, så vil jeg gerne vide, hvordan du vil skaffe dine omtalte programmører. Udover Anders og Claus, der sikkert vil hjælpe fra sidelinien hvis de blev spurgt (har de da gjort før de var i ledelsen), så har jeg haft svært ved at finde andre med de nødvendige evner?
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 00:39:42
|
quote: [i]Originally posted by ole
flot bror Anders er for det første en af de dmt'er der har været her længest og har gjort et stort stykke arbejde for dmt og er en naturlig person i ledesen og claus har altid været venlig og hjulpet, ledelse eller ej.
undskyld men du er jo helt væk.
Ja det udtryk er du glad for at bruge . Vi kan ikke destu mindre konstatere at; Disse pragtfulde herrer,ikke ville ha den samme motiviation til at kode for DMT,hvis de ikke sad i ledelsen. |
|
Edited by - BL on 01 Nov 2005 00:23:03 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 00:40:46
|
quote: Originally posted by birthek [ men hensyn til vores mails til EA, så synes jeg det er mærkeligt at du udtaler dig om ting, som du ikke har fuldt indblik i på den angribende måde?
jeg hentyder til den mail claus sendte omkring lag på sit gfx5200 som var intet mindre end spottende.
well beviser vel min pointe ... som Claus skriver har tingene intet med hinanden at gøre ... i mailsne til support skriver han som utilfreds kunde og som privatperson ...
i vores længere mailkorrespondancer med marketing folkene i dansk EA har mailsne, som Claus skriver, en noget anden tone og er præget af en positiv og udviklende tone ...
uanset,hvordan i henvender jer til EA normalt, så ødelægger det alt , med en sådan uforskammet og totalt ignorantisk tone,som claus udviste i sit "lag-brev"
Jeg går ikke udfra at EAs marketingsafdeling sidder og gennemlæser supportmails?
Vil du ikke uddyde hvordan det ødelægger alt?
For at komme tilbage på sporet omkring udviklingen af DMT, så vil jeg gerne vide, hvordan du vil skaffe dine omtalte programmører. Udover Anders og Claus, der sikkert vil hjælpe fra sidelinien hvis de blev spurgt (har de da gjort før de var i ledelsen), så har jeg haft svært ved at finde andre med de nødvendige evner?
hvor mange mennesker tror du der beskæftiger sig med fifa support i danmark? |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 00:41:03
|
selvfølgelig bror med alle de hemmelige goder der er. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 00:43:15
|
[quote][i]
vi behøver ikke andre end claus og anders , de rækker hele vejen , der skal ikke meget til.Og hvis det kræver de sidder i ledelsen , så fint med mig - bare programmørerne ikke er i overtal |
|
Edited by - BL on 31 Oct 2005 00:45:16 |
|
|
Esben Lauritsen
Fast mand på førsteholdet
372 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 09:33:21
|
Efter min mening er DMT gået i den rigtige retning det sidste års tid. Jeg ser ingen grund til at lave om på dette, og derfor er den nuværenede ledelse, efter min mening, selvskrevet til endnu et år på posten!
Vidar> Med al ære og respekt - Du er nordmand!
BL> Endnu engang står jeg uforstående over for mange af de "idéer" du har - Der virker ikke til at være nogen særlig systematik i dem! Samtidig tvivler jeg, ærlig talt på, at det nogensinde ville kunne fungere med en leder, der er så udskældt, som du er/har været? - Dette skal ikke udelukkende menes negativt, men du har nu haft nogle mindre heldige indlæg her på forummet, som jeg er sikker på, at nogle folk husker på (inklusiv mig), når de skal sætte deres stemmer!
|
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
Edited by - Esben Lauritsen on 31 Oct 2005 09:34:00 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 14:53:31
|
quote: Originally posted by Esben Lauritsen
Efter min mening er DMT gået i den rigtige retning det sidste års tid. Jeg ser ingen grund til at lave om på dette, og derfor er den nuværenede ledelse, efter min mening, selvskrevet til endnu et år på posten!
BL> Endnu engang står jeg uforstående over for mange af de "idéer" du har - Der virker ikke til at være nogen særlig systematik i dem! Samtidig tvivler jeg, ærlig talt på, at det nogensinde ville kunne fungere med en leder, der er så udskældt, som du er/har været? - Dette skal ikke udelukkende menes negativt, men du har nu haft nogle mindre heldige indlæg her på forummet, som jeg er sikker på, at nogle folk husker på (inklusiv mig), når de skal sætte deres stemmer!
At du ikke kan se systematikken , er vist en defekt,du er i besidelse af. At dit indlæg ikke er en del af debatten og meget "farvet" ,at du sætter gåseøjne ved mine "ideer" er direkte nedladene.Jeg opforde en admin til at slette din post , pga dens irrelevante indhold.
Esben , ja du har ret , jeg har postet en del , der kunne slettes med rette igennem tiden ,men dette er altså en lille smule alvorligt , hvis du eller kan fornemme det? Så det syntes jeg i endu højere grad understreger irrelevansen i begge dine indlæg.
PS Jeg må endu engang opfordre til at slette irrelevante indlæg i denne tråd! |
|
Edited by - BL on 31 Oct 2005 18:26:15 |
|
|
Esben Lauritsen
372 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 17:03:24
|
quote: Originally posted by Esben Lauritsen
At du ikke kan se systematikken , er vist en defekt,du er i besidelse af. At dit indlæg ikke er en del af debatten og meget "farvet" ,at du sætter gåseøjne ved mine "ideer" er direkte nedladene.Jeg opforde en admin til at slette din post , pga dens irrelevante indhold.
Så kunne mange af de indlæg du har skrevet igennem tiden ryge samme vej! |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 17:04:04
|
Tidligere i topicet udtalte Jesper at debat var sundt, og derfor var man gået væk fra at man kun skulle lave et indlæg, og folk så kunne stille spørgsmål ....
Jeg fristes "4 sidere senere" til at spørge, hvordan syns i selv i klarer
Søren Pind og Klaus Bondam er jo NooBs i forhold til jer, på den ufede måde |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 17:27:56
|
må jeg ikke være Ritt???
anyways ... debatten har da uddybdet nogle holdning og idéer til DMTs udvikling så det er da fint nok ... |
|
|
Asse
475 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 17:49:22
|
....... men er dog kørt af sporet nu |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 17:50:03
|
men kan køres tilbage på sporet? |
|
|
Asse
475 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 18:03:53
|
Absolut |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 20:29:19
|
Bror, Anders N og Vidar, hvordan mener du at nye medlemmer skal skaffes?
Btw, ikke for at bære brænde til et forlængst udbrændt bål, men jeg faldt netop over denne forumpost: http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2113 Et glimrende eksempel på hvordan jeg mener dele af den nuværende ledelse har været alt for konservative i den tid de har siddet. Et initiativ som landsholdet blev fuldstændig skudt ned til at starte med og vi initiativtagere blev svinet til i dagevis "fordi vi kom som nye højrøvede teenagere der ville diktere noget inden om mægtige DMT". Det fremmer ikke ligefrem lysten til at hjælpe til i den danske scene... Landsholdet har så siden vist sig som måske den største kilde til medlemstilgang. Tyg på den alle jer der var imod det, bliver sgu stadig bitter af at læse den slags
Hvordan ser det ud med nye projekter? Jeg mener man bør starte et FAST samarbejde med EA, med XplayN.com vedr. nyhedsskrivning omkring hele fifa scenen og ikke mindst se om man ikke kunne få FIFA med i XplayN Grandprix (En serie danske LAN's der skal kåre Danmarks bedste CS-hold, hvorfor ikke skubbe på for at få FIFA med??).
Savner ærlig talt lidt flere ínitiativer på den front, sry... Men kunne godt tænke mig en scene med 100-200 spillere, LAN med præmier adskillige gange om året osv... Og jo, det er efter min mening som "community ledere" blandt andet også dmt ledernes ansvar... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
Edited by - IstvaN on 31 Oct 2005 20:31:16 |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 31 Oct 2005 : 20:38:55
|
quote: Originally posted by IstvaN
Bror, Anders N og Vidar, hvordan mener du at nye medlemmer skal skaffes?
Btw, ikke for at bære brænde til et forlængst udbrændt bål, men jeg faldt netop over denne forumpost: http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2113 Et glimrende eksempel på hvordan jeg mener dele af den nuværende ledelse har været alt for konservative i den tid de har siddet. Et initiativ som landsholdet blev fuldstændig skudt ned til at starte med og vi initiativtagere blev svinet til i dagevis "fordi vi kom som nye højrøvede teenagere der ville diktere noget inden om mægtige DMT". Det fremmer ikke ligefrem lysten til at hjælpe til i den danske scene... Landsholdet har så siden vist sig som måske den største kilde til medlemstilgang. Tyg på den alle jer der var imod det, bliver sgu stadig bitter af at læse den slags
Hvordan ser det ud med nye projekter? Jeg mener man bør starte et FAST samarbejde med EA, med XplayN.com vedr. nyhedsskrivning omkring hele fifa scenen og ikke mindst se om man ikke kunne få FIFA med i XplayN Grandprix (En serie danske LAN's der skal kåre Danmarks bedste CS-hold, hvorfor ikke skubbe på for at få FIFA med??).
Savner ærlig talt lidt flere ínitiativer på den front, sry... Men kunne godt tænke mig en scene med 100-200 spillere, LAN med præmier adskillige gange om året osv... Og jo, det er efter min mening som "community ledere" blandt andet også dmt ledernes ansvar...
Jeg kan ikke se hvor vi er uenige Jonas! mht dit spørgsmål ,så mener jeg ,at et autentisk system,som det jeg har fremlagt , vil skabe omtale , og være atraktivt nok i sig selv. Nøjagtig som DANMARK i 04 og 05 easo |
|
|
|
Topic |
|
|
|