FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Ronaldinho er sindsyg!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 Ronaldinho er sindsyg!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

casper_d
Fast mand på førsteholdet

328 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  11:20:57  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det sygeste klip jeg har set ever

http://www.youtube.com/watch.php?v=aRHk8ol0vTw&search=ronaldinho

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  13:48:03  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Er du da sindsyg.......Kongen over alle i Teknik......

Meeeeen ham der den 18 årig Messi er heller ikke tabt bag en vogn han bliver kanon...

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  15:51:07  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Carsten Werge snakkede om den video i aftes.... Han er da styg hvis det var det med 100% overlæg at stikke den på træværket som han gør og så trille tilbage i bås igen... WOW!

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  16:01:39  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Men bedre kvalitet på www.nikefootball.com

Edited by - daugaard on 03 Nov 2005 16:04:30
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  16:40:16  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
tja, det kan jeg da også snildt klare

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  17:17:40  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg tror den er fake ... det er simpelthen for vanvittigt hvis det er rigtgt ... så ... jeg tror på fake alene af den grund...

og så fordi bolden bouncer pænt mærkeligt tilbage fra overliggeren ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  17:26:18  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

jeg tror den er fake ... det er simpelthen for vanvittigt hvis det er rigtgt ... så ... jeg tror på fake alene af den grund...

og så fordi bolden bouncer pænt mærkeligt tilbage fra overliggeren ...

Enig... Og så er det en Nike reklame

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 03 Nov 2005 :  20:08:18  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja, det der kan man sgu ikke gøre. End ikke når man hedder Ronaldinho. At ramme overlæggeren 4-5 gange i træk så præcist er simpelthen umuligt...

Go to Top of Page

Molsing
Klubmester og topscorer

677 Posts

Posted - 04 Nov 2005 :  11:23:04  Show Profile  Send Molsing an ICQ Message  Click to see Molsing's MSN Messenger address  Reply with Quote
hehe, den vildeste fake vidio, totalt tydeligt at se han ikke rammer træværket, og så er bouncen bare en halvtime forsinket, men helt sikker tsjovt lavet og fundet på, han er jo næsten på højde med min datter, hehe

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 04 Nov 2005 :  11:40:40  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
hejsa molle bolle.
du gemmer dig godt nok.

hvordan går det med din sønner.
er de snart klar til at spille for rødovres 1 herre for de er godt nok gået noget ned.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 04 Nov 2005 :  22:59:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Sjovt! i B93,avsluttede vi træningen med den klassiske;
"ham-der-taber-straffe-gir-øl/vand" i omklædningen.

Men var keeperne skredet tidligt ,og ingen gad blive skudt i smadder på kassen.
Ja så var det ,træ-værket der var målet.

Der var altså et par stykker der sjældent skød forbi,
og vi gik snildt en 5-6runder UDEN at brænde!!inden taberen blev fundet.(undertegnede vandt aldrig en eneste af disse "straffe";-)) ,,,
blev dog heldigvis heller ikke fattig af at tabe, lol det gør man til gengæld når man skal betale kontingentet i 93"

Go to Top of Page

Lillebror
Grusbane fejeknægt

8 Posts

Posted - 17 Nov 2005 :  18:30:06  Show Profile  Click to see Lillebror's MSN Messenger address  Reply with Quote
Zlatan Ibrahimovic tror ikke på, at Ronaldinho kan ramme overliggeren med en bold fire gange i træk, og mener derfor, at en Nike-reklame med brasilianeren er manipuleret.

Den svenske landsholdsspiller Zlatan Ibrahimovic tror ikke på Nike-reklamen med Ronaldinho, der rammer overliggeren fire gange med en bold, uden at den rører jorden.

- Det hele er lavet på computer. Jeg tror virkelig ikke på, at han kan i virkeligheden, siger Ibrahimovic ifølge norske Dagladet.

Ronaldinho, der sidste år blev kåret til Verdens Bedste Fodboldspiller, fastslår dog, at der ikke er manipuleret med noget.

- Videoen er ægte. Jeg gør tit sådan noget til træning, siger Ronaldinho.

Nike har siden indrømmet, at dele af videoen er manipuleret.

hehe.. ja.!
Go to Top of Page

Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt

32 Posts

Posted - 17 Nov 2005 :  18:33:54  Show Profile  Reply with Quote
Han har ramt overliggeren 2 gange i træk, der står så en mand med en bold inde i målet og kaster bolden tilbage til ham :)

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  14:16:02  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://www.bt.dk/sport/intfodbold/artikel:aid=402642/

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Lillebror
Grusbane fejeknægt

8 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  14:30:03  Show Profile  Click to see Lillebror's MSN Messenger address  Reply with Quote
Puha en løgner han Ronaldinho.!:P

Så kan han lære det.!
men meget fedt han kunne 2 gange.. (hvis det da er rigtigt.):)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.157.241