Author |
Topic |
|
casper_d
Fast mand på førsteholdet
328 Posts |
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 13:48:03
|
Er du da sindsyg.......Kongen over alle i Teknik......
Meeeeen ham der den 18 årig Messi er heller ikke tabt bag en vogn han bliver kanon... |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 15:51:07
|
Carsten Werge snakkede om den video i aftes.... Han er da styg hvis det var det med 100% overlæg at stikke den på træværket som han gør og så trille tilbage i bås igen... WOW! |
|
|
|
daugaard
Bold-bestyrelsen
1312 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 16:01:39
|
Men bedre kvalitet på www.nikefootball.com |
|
Edited by - daugaard on 03 Nov 2005 16:04:30 |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 16:40:16
|
tja, det kan jeg da også snildt klare |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 17:17:40
|
jeg tror den er fake ... det er simpelthen for vanvittigt hvis det er rigtgt ... så ... jeg tror på fake alene af den grund...
og så fordi bolden bouncer pænt mærkeligt tilbage fra overliggeren ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 17:26:18
|
quote: Originally posted by birthek
jeg tror den er fake ... det er simpelthen for vanvittigt hvis det er rigtgt ... så ... jeg tror på fake alene af den grund...
og så fordi bolden bouncer pænt mærkeligt tilbage fra overliggeren ...
Enig... Og så er det en Nike reklame |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 03 Nov 2005 : 20:08:18
|
Ja, det der kan man sgu ikke gøre. End ikke når man hedder Ronaldinho. At ramme overlæggeren 4-5 gange i træk så præcist er simpelthen umuligt... |
|
|
|
Molsing
Klubmester og topscorer
677 Posts |
Posted - 04 Nov 2005 : 11:23:04
|
hehe, den vildeste fake vidio, totalt tydeligt at se han ikke rammer træværket, og så er bouncen bare en halvtime forsinket, men helt sikker tsjovt lavet og fundet på, han er jo næsten på højde med min datter, hehe |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 04 Nov 2005 : 11:40:40
|
hejsa molle bolle. du gemmer dig godt nok.
hvordan går det med din sønner. er de snart klar til at spille for rødovres 1 herre for de er godt nok gået noget ned. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 04 Nov 2005 : 22:59:38
|
Sjovt! i B93,avsluttede vi træningen med den klassiske; "ham-der-taber-straffe-gir-øl/vand" i omklædningen.
Men var keeperne skredet tidligt ,og ingen gad blive skudt i smadder på kassen. Ja så var det ,træ-værket der var målet.
Der var altså et par stykker der sjældent skød forbi, og vi gik snildt en 5-6runder UDEN at brænde!!inden taberen blev fundet.(undertegnede vandt aldrig en eneste af disse "straffe";-)) ,,, blev dog heldigvis heller ikke fattig af at tabe, lol det gør man til gengæld når man skal betale kontingentet i 93" |
|
|
|
Lillebror
Grusbane fejeknægt
8 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 18:30:06
|
Zlatan Ibrahimovic tror ikke på, at Ronaldinho kan ramme overliggeren med en bold fire gange i træk, og mener derfor, at en Nike-reklame med brasilianeren er manipuleret.
Den svenske landsholdsspiller Zlatan Ibrahimovic tror ikke på Nike-reklamen med Ronaldinho, der rammer overliggeren fire gange med en bold, uden at den rører jorden.
- Det hele er lavet på computer. Jeg tror virkelig ikke på, at han kan i virkeligheden, siger Ibrahimovic ifølge norske Dagladet.
Ronaldinho, der sidste år blev kåret til Verdens Bedste Fodboldspiller, fastslår dog, at der ikke er manipuleret med noget.
- Videoen er ægte. Jeg gør tit sådan noget til træning, siger Ronaldinho.
Nike har siden indrømmet, at dele af videoen er manipuleret.
hehe.. ja.! |
|
|
Niclas Madsen
Grusbane fejeknægt
32 Posts |
Posted - 17 Nov 2005 : 18:33:54
|
Han har ramt overliggeren 2 gange i træk, der står så en mand med en bold inde i målet og kaster bolden tilbage til ham :) |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
|
Lillebror
Grusbane fejeknægt
8 Posts |
Posted - 18 Nov 2005 : 14:30:03
|
Puha en løgner han Ronaldinho.!:P
Så kan han lære det.! men meget fedt han kunne 2 gange.. (hvis det da er rigtigt.):) |
|
|
|
Topic |
|