FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - IstvaN @ WCG i Singapore
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Non DMT Topics
 OFF topics
 IstvaN @ WCG i Singapore
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  01:33:35  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hey... Så er det snart Mandag og det betyder at jeg kan se frem til en 24 timers rejse sammen med 5 cs- og dansk wc3-nørd hele vejen til Singapore.

I Singapore skal jeg spille FIFA 2005 (derfor jeg næsten ikke har rørt FIFA 06) mod 60+ spillere fra hele verden. Jeg spiller mine gruppekampe på fredag og de 2 bedste i gruppen går videre til 8.-delsfinalerne.

Group E
18th November 12.00 vs. king_ve (venezuela)
18th November 13.00 vs. FAHIM (bangladesh)
18th November 15.30 vs. [e1]blacky (schweitz)
18th November 16.00 vs. sebatr (italien)
18th November 17.00 vs. Si_Jali_my (malaysia)
18th November 18.00 vs. Mijjy (thailand)

Da dette er lokale tider skal man lige trække 7 timer fra for at få dansk tid.

Min gruppe er enormt heldig da jeg er sluppet for favoritterne fra Rusland, Tyskland, Korea, Kina eller Brasilien. Jeg vil derfor gøre alt for at gå videre fra gruppen, men som vi så i Valby kan alt ske... Jeg kan ikke spå om udfaldet af knockoutkampene (bedst af 3) men jeg er jo lidt IstvaN så man ved aldrig hvad der kan ske (intern joke ;)

Tjek www.worldcybergames.com for løbende opdateringer hvis du vil se hvordan det går dernede. www.XplayN.com vil også have en smule dækning på dansk, men dog mest cs (*host* gylden mulighed for at kontakte dem og lave lidt fifa dækning *host*). For dem der kan tysk eller bare elsker googles sprogværktøjer så kan man med fordel tjekke www.fifa-news.com der har glimrende dækning. Der vil også være en smule optakt at finde på www.gotfrag.com og mine resultater vil også være at finde på min klan-hjemmeside www.team-dignitas.com

Jeg håber I vil følge med jeg skal i hvert fald gøre mit bedste for at hive en god placering hjem til DK selvom det bliver svært mod ovennævnte favoritter... Fx har koreanerne det som job at spille fifa fra kl 9-17 hver dag -_-. Men man kan vel altid overraske

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil

Edited by - IstvaN on 11 Nov 2005 05:22:26

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  06:31:48  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja herfra skal da bare lyde et: IstvaN og Lotto til dig, håber du når lidt længere end 8. delsfinalerne.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  08:35:19  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
gl

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  08:38:31  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jonas.... Alt held og lykke herfra... Bare giv dem en ordentlig gang bølle bank... Og husk nu dit motto fra WCG-kval. i Valby.. "Der findes en gud!" Btw.. Ham Russeren er det ikke ham der Jegskalgidigskaljeg Slåforslotnikova?

Edited by - daugaard on 11 Nov 2005 08:49:56
Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  15:25:52  Show Profile  Reply with Quote
Istvan du skal simpelthen tag den titel :-D

Tror også sagtens du kan det ..

For nu kan alle de der klamme tyskere ikk bruger deres luder lag bug mod os :-P ..

Derfor vinder du Istvan :-D

GL HF

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  18:49:02  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lille update. På tirsdag kl 22 på GIGA TV (tysk) vil jeg spille en kamp for sjov mod en af tysklands wcg spillere. Vi valgte sjove taktikker og spillede sjovt og pænt for at promovere FIFA i tyskland i GIGA eSports optaktsprogram til WCG.

Hvis du ikke er tysker kan du også se programmet online på www.giga.de

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk

Edited by - IstvaN on 11 Nov 2005 18:50:27
Go to Top of Page

TuRk3y
Kegle-bold dreng

141 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  18:50:31  Show Profile  Send TuRk3y an ICQ Message  Click to see TuRk3y's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja held og lykke!

Du kunne jo evt. dele lidt flyers ud for clan FoF?

Vil john i værdsætte hehe

Toke Nielsen
THE TOTTI
Alemannia Aachen 2. Division A
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  18:59:21  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by TuRk3y

Ja held og lykke!

Du kunne jo evt. dele lidt flyers ud for clan FoF?

Vil john i værdsætte hehe

John har desværre meddelt mig at han ikke kunne levere dem til tiden ()

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  19:03:01  Show Profile  Reply with Quote
Ja IstvaN og lotto....

Ser ud som om du har gode chancer...

PS. er stadig bitter

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 11 Nov 2005 :  19:23:41  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Asse dommeren har dømt hehe.

I am counting on u jonas har været inde og spille 100 kroner på dig hehe .
men husk vores væddemål jonas. kommer du i finalen er der en champagne til dig
vinder du er der champagne og vooda, men kommer du ikke i finalen skulle du tage noget med hjem til mig på ca 50-55 KG

Go to Top of Page

Natteulven

307 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  19:53:57  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
HEld og lykke Jonas..

HUSK du skal have det sjovt :o) det er godt at vinde men frem for alt nyd turen og hav det kanon sjovt....og selfølgelig vinder du ... ;) du er jo fra DK :P

Good Luck .........

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  16:19:44  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
j0nas er ude
http://www.worldcybergames.com/tournament/tr_2005_brackets_full.asp?is_itemno=253

Gruppe E

Go to Top of Page

Esben Lauritsen

372 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  18:00:05  Show Profile  Send Esben Lauritsen an ICQ Message  Click to see Esben Lauritsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
De kaldte ham... Ole "Den hurtige"

Esben Lauritsen
Tidl. DMT-leder

Edited by - Esben Lauritsen on 18 Nov 2005 18:00:44
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  18:41:47  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=384103&ExtID=398

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 18 Nov 2005 :  20:51:30  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Esben Lauritsen

De kaldte ham... Ole "Den hurtige"

bla bla bla
OB-agf 3-1

Edited by - caleb22 on 18 Nov 2005 20:51:55
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page