Hey... Så er det snart Mandag og det betyder at jeg kan se frem til en 24 timers rejse sammen med 5 cs- og dansk wc3-nørd hele vejen til Singapore.
I Singapore skal jeg spille FIFA 2005 (derfor jeg næsten ikke har rørt FIFA 06) mod 60+ spillere fra hele verden. Jeg spiller mine gruppekampe på fredag og de 2 bedste i gruppen går videre til 8.-delsfinalerne.
Group E 18th November 12.00 vs. king_ve (venezuela) 18th November 13.00 vs. FAHIM (bangladesh) 18th November 15.30 vs. [e1]blacky (schweitz) 18th November 16.00 vs. sebatr (italien) 18th November 17.00 vs. Si_Jali_my (malaysia) 18th November 18.00 vs. Mijjy (thailand)
Da dette er lokale tider skal man lige trække 7 timer fra for at få dansk tid.
Min gruppe er enormt heldig da jeg er sluppet for favoritterne fra Rusland, Tyskland, Korea, Kina eller Brasilien. Jeg vil derfor gøre alt for at gå videre fra gruppen, men som vi så i Valby kan alt ske... Jeg kan ikke spå om udfaldet af knockoutkampene (bedst af 3) men jeg er jo lidt IstvaN så man ved aldrig hvad der kan ske (intern joke ;)
Tjek www.worldcybergames.com for løbende opdateringer hvis du vil se hvordan det går dernede. www.XplayN.com vil også have en smule dækning på dansk, men dog mest cs (*host* gylden mulighed for at kontakte dem og lave lidt fifa dækning *host*). For dem der kan tysk eller bare elsker googles sprogværktøjer så kan man med fordel tjekke www.fifa-news.com der har glimrende dækning. Der vil også være en smule optakt at finde på www.gotfrag.com og mine resultater vil også være at finde på min klan-hjemmeside www.team-dignitas.com
Jeg håber I vil følge med jeg skal i hvert fald gøre mit bedste for at hive en god placering hjem til DK selvom det bliver svært mod ovennævnte favoritter... Fx har koreanerne det som job at spille fifa fra kl 9-17 hver dag -_-. Men man kan vel altid overraske
Jonas.... Alt held og lykke herfra... Bare giv dem en ordentlig gang bølle bank... Og husk nu dit motto fra WCG-kval. i Valby.. "Der findes en gud!" Btw.. Ham Russeren er det ikke ham der Jegskalgidigskaljeg Slåforslotnikova?
Lille update. På tirsdag kl 22 på GIGA TV (tysk) vil jeg spille en kamp for sjov mod en af tysklands wcg spillere. Vi valgte sjove taktikker og spillede sjovt og pænt for at promovere FIFA i tyskland i GIGA eSports optaktsprogram til WCG.
Hvis du ikke er tysker kan du også se programmet online på www.giga.de
I am counting on u jonas har været inde og spille 100 kroner på dig hehe . men husk vores væddemål jonas. kommer du i finalen er der en champagne til dig vinder du er der champagne og vooda, men kommer du ikke i finalen skulle du tage noget med hjem til mig på ca 50-55 KG
HUSK du skal have det sjovt :o) det er godt at vinde men frem for alt nyd turen og hav det kanon sjovt....og selfølgelig vinder du ... ;) du er jo fra DK :P