FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - DMT-LAN; Fredericia? Januar?
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 DMT-LAN; Fredericia? Januar?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

Yasir
Fast mand på førsteholdet

256 Posts

Posted - 01 Dec 2005 :  15:42:48  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Regner med at komme d. 22/1 hvor jeg bliver kørt fra odense.
tager selv pc med + gamepad. (uhhhhh)

Kan tage 2-3 personer med fra fyn..

Go to Top of Page

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  21:18:17  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Trækker mig.......

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Dec 2005 :  14:21:33  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Hej
Når vi skal til træf i Fredericia 22/1, kører Jesper Gjerstrup og undertegnede Peter Rindholm, fra Købehavn..

Vi har en plads mere i bilen fra København som vi meget gerne vil have besat. Da der vil komme nogle udgifter til benzin og bro, som vil blive billigere jo flere vi er..

I det vi skal have computere med, er det nok for meget at forlange plads til 4, derfor er der kun en ledig plads..

Kom frisk.. Giv Undertegnede besked hvis du vil med, hurtigst muligt..

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Dec 2005 :  14:24:42  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
pladsen er besat

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 12 Dec 2005 :  14:25:46  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Im in !

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 12 Dec 2005 :  16:01:05  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Im in !

Surt... den var optaget

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 13 Dec 2005 :  11:41:16  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Vil bare lige høre om strudal har styr på det... Om lokalet er bestilt til den 20-22 januar osv.?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  17:09:12  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Well... Det ser ud til at der er enighed om d. 22/1 - så medmindre der kommer vilde protester i løbet af de næste 3-4 dage, bliver det omkring denne dato

Strudal har endnu ikke booket lokalet, men det bliver det såsnart vi er enige om datoen!

Derudover skal vi gerne vide hvormange dage, tingene skal forløbe over. Mit umiddelbare forslag er, at vi starter lørdag formiddag, og kører igennem hele lørdag indtil folk ikke gider mere.

Folk, der skal sove i Fredericia kan så blive natten over, og køre hjem søndag.

En projektor ville være for cool, og give et ekstra add til arrangementet, så hvis nogen har en sådan så meld ud her...

Mht. aktiviteter er der naturligvis FIFA 06 på programmet, men derudover er der pr. ikke andre tiltag planlagt.

Alternative idéer til aktiviter kunne være;
- indendørs fodbold (hvis vi kan finde en hal?)
- ol´school FIFA tourneys - FIFA 99, FIFA 2002 whatever derudaf
- 2on2 turneringer

kom med flere forslag ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Strudal

488 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  20:25:03  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja der ligger et stort idræts center 1 km herfr så der skulle være muligheder for inden døres fodbold, og også bowling og hvad der hører til hvis det er.

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  20:28:33  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg synes godt vi kan starte fredag aften hvor vi hygger os lidt med at rode med ledninger osv.

forslag :
1. se Everton få tæsk af Arsenal lørdagen ved 1tiden på fjernsynt

2. en lille Football Manager 2006 turnering

3. Need 4 Speed Most Wanted (hygge spil)
Man kører ræset Circuit, hvor der kan være 4 kørere med i hver runde.

4. Generals eller Warcraft Konkurrence.
Der spilles 2 mod 2 eller 1 mod 1

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  20:30:04  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Strudal

Ja der ligger et stort idræts center 1 km herfr så der skulle være muligheder for inden døres fodbold, og også bowling og hvad der hører til hvis det er.

nice...
indendørs fodbold & bowling stemmer jeg på ;)

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  20:34:55  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
for mig vil det nok være realistisk at komme lørdag formiddag den 21/1. Så game indtil jeg ikke gider mere, og køre hjem engang om søndagen.

Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  20:51:10  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu er jeg en af de upriviligerede der må tage toget så fredagen aften ville være bedst men er der ikke mulighed for det kommer jeg bare lørdagformiddag.

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 18 Dec 2005 :  22:44:06  Show Profile  Reply with Quote
Stemmer på noget FM

Og så self på ARSENAL !

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 19 Dec 2005 :  10:09:20  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er oz frisk på noget fm, men har det desværre ikke lige pt.. ang. Jespers idé med en Projektor er jeg helt enig.. det vil klart gøre det hyggeligere, fordi folk ikke skal stå klistret op af spillerne lissom til WCG National Qual., der var lige lidt plads, og derfor lidt forstyrrende..

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.19.29