Author |
Topic |
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 24 Dec 2005 : 21:44:37
|
Jeg tænke på om vi skulle finde på de aktiviter der skal ske..
Der er foreslået:
- Bowling
- Indoor bold (irl)
- FM
- Need For Speed Most Wanted
- Old school (2on2) Fifa turnering
|
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 24 Dec 2005 : 23:51:49
|
Så har Ole aka. Bayern og jeg fået en plads eller 2 for meget i bilen, og vi ville lige hører om der var nogle der ville med ?? Du bor et sted mellem KBH og Præstø.. og så self Fredericia.. helst på Sjælland, da vi lejer en bil, og deler udgifterne.. 1 mand mere, så vil det koste 400 pro næse.. 2 mand mere vil det koste ca. 300.. Omkostningerne dækker lejning af bil, benzin og bro.. |
|
|
|
Vidar
Grusbane fejeknægt
4 Posts |
Posted - 29 Dec 2005 : 15:59:06
|
Hehe det er jo en tur til spania det. |
Vidar R DMTr |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 29 Dec 2005 : 16:28:21
|
quote: Originally posted by zinky
Så har Ole aka. Bayern og jeg fået en plads eller 2 for meget i bilen, og vi ville lige hører om der var nogle der ville med ?? Du bor et sted mellem KBH og Præstø.. og så self Fredericia.. helst på Sjælland, da vi lejer en bil, og deler udgifterne.. 1 mand mere, så vil det koste 400 pro næse.. 2 mand mere vil det koste ca. 300.. Omkostningerne dækker lejning af bil, benzin og bro..
DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.
Se på den lyse side af det,i slipper for duften af min fnise-urt |
|
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 29 Dec 2005 : 18:14:20
|
quote: Originally posted by BL DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.
A' hva' for noget? Hva ska du på DR ? |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 29 Dec 2005 : 19:28:42
|
quote: Originally posted by cmeilandt
quote: Originally posted by BL DAMN! Det lyder hyggeligt,den tur ville jeg gerne med på,men har desværre en live-session i DanmarksRadio.
A' hva' for noget? Hva ska du på DR ?
LOL Jantelov? tsk tsk brug din fantasi , eller noget.... |
|
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 30 Dec 2005 : 03:11:58
|
quote: Originally posted by BL LOL Jantelov? tsk tsk brug din fantasi , eller noget....
Nopes, spurgte nu mest af personlig interesse? Det er da ik alle og enhver der arbejder hos DR eller hva er det du skal ? |
|
|
|
Topic |
|