FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Patch esl - måske DMT???
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Patch esl - måske DMT???
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  10:29:05  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hej
der er kommet et nyt patch
http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/ br /

What is Fifa Multi Tool?
The "FIFA 06 Multitool" is an launcher utility for EA Sports Fifa 06 which offers some new abilities and changes, which all take effects for Singleplayer, LAN, Direct-IP and Matchmaker and override the settings in the gameprofile.

Patched Mode:
Select "Worldclass" or "Legend" difficulty.
"Player Auto Switching" minimized.
Injuries disabled. (can be turned on via menu)
Introvideo disabled.

General Options:
Select game language. Fifa wont ask you again for language selection.
Option to use an optimized controller detection file.
Patched files for higher framerate selectable.
Functions for backup and restore of every changes.
Reset ability to get back to original gamestate.

Output:
Checksum of the used patchfiles.
Display of the selected difficulty.
Start/End time of Fifa 06.

Altså man har bla mulighed for at rette "sværhedsgraden" i multiplayer spil. Men det står jo altsammen beskrevet ovenfor.

Jeg kan lige nævne at denne patch bliver et krav på esl ladderen om 1-2 uger, det har jeg fra pålideligekilder.
Spøgsmålet er om vi også skal indføre den her??

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007

cmeilandt
Fast mand på førsteholdet

359 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  10:38:21  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er klar på det da!
Synes det er irriterende at spillet selv vælgere spillere, altså "Player Auto Switching" minimized.

Og endnu en ting der virkeli går mig på: Hvorfor ska jeg hver gang vælge hvilket sporg jeg vil ha? Altså, første gang burde jo være nok.. Så hvis manblev fri for det, ville det være perfekt?

Hvad med karrieremode?.. vil man kunne spille normalt der eller hva ?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  10:52:57  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
den første version Claus og jeg testede virkede ikke...(vil jeg vove at påstå) ...

derudover er det et problem i forhold til at T1 er startet, og det er i mine øjne dårlig stil at ændre tingene midt i en T.

...omvendt er problemerne ved at spille alm. multiplayer som vi gør jo ret rydelige;
- lag
- boye habekost-målmanden

er ikke sikker på at switching problemet eksisterer i multiplayer, hvis den er sat til laveste setting.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:07:57  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

den første version Claus og jeg testede virkede ikke...(vil jeg vove at påstå) ...

derudover er det et problem i forhold til at T1 er startet, og det er i mine øjne dårlig stil at ændre tingene midt i en T.

...omvendt er problemerne ved at spille alm. multiplayer som vi gør jo ret rydelige;
- lag
- boye habekost-målmanden

er ikke sikker på at switching problemet eksisterer i multiplayer, hvis den er sat til laveste setting.

Synes da selv at spillerne skifter ? Eller er det bar mig den er gal med ?

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:12:48  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg er enig med Carsten

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:12:58  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
du kan jo rette det inde i options under controller ...

synes ikke jeg har haft problemet siden ... men kan være det bare er mig ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:15:37  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

du kan jo rette det inde i options under controller ...

synes ikke jeg har haft problemet siden ... men kan være det bare er mig ...

Det ved jeg nok .. I singleplayer er der ingen problemer, men i Online er det som om at Auto Switch blir ændret tilbage til "normal" igen

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:35:51  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
altså nu har den patch altså lige fucked hele mit fifa op, og hvis jeg fjerner filerne så mangler det danske sprog. det er til grin!

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  11:43:17  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by SpeZ

altså nu har den patch altså lige fucked hele mit fifa op, og hvis jeg fjerner filerne så mangler det danske sprog. det er til grin!

Så den virker ikke?

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  13:54:31  Show Profile  Reply with Quote
Jeg synes at patchen er en meget interessant idé...

Har DMT ikke en grundlov der siger at hvis noget skal ændres midt i en T skal der minimum være et flertal på 3/4 ?

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  14:26:08  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
nej asse ...

derudover vil jeg foreslå at vi lige slår koldt vand i blodet indtil vi har fundet ud af, om patchen rent faktisk virker eller ej ...

men test løs ... bare I kan finde ud af at afinstallere den korrekt før I spiller DMT

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  16:10:31  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Old news, men ok ^^

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  16:18:43  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

nej asse ...

derudover vil jeg foreslå at vi lige slår koldt vand i blodet indtil vi har fundet ud af, om patchen rent faktisk virker eller ej ...

men test løs ... bare I kan finde ud af at afinstallere den korrekt før I spiller DMT

typisk lederholdning nå man selv vinder i alle kampe

Go to Top of Page

Asse

475 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  16:20:51  Show Profile  Reply with Quote
Go Ole !

Agree

Asbjørn Røyen
PSG
DMT - Gamer
Vinder af Vinterturnering 2003
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Nov 2005 :  17:36:46  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 13 Nov 2005 :  13:35:05  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe jonas
vi kan ikke allesammen være så updateret som dig

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000