Author |
Topic |
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 12 Nov 2005 : 22:26:45
|
well ... mange af os har oplevet lag i kampe i fifa 06 ... og derfor denne tråd, der er et forsøg på at starte en debat om, hvordan vi tackler problemet ...
jeg ved en masse har gjort ting for at forbedre deres gameplay og situationen for deres modstandere ... og det er altsammen fornemt og i den rigtige retning
men skal der tages yderligere skridt eksempelvis i retning af at alle frivilligt skifter opløsning til noget a la 800x600 med low details ... for det gør virkelig en forskel in game ...
eller er dette mega ufedt og er problemet ikke særlig stort?...
med andre ord skal vi fortsættet som nu eller skal vi arbejde i retning af at alle folk spiller med den opløsning
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
superstar
Klubmester og topscorer
736 Posts |
Posted - 12 Nov 2005 : 22:30:15
|
Jeg er med på 800x600 da jeg mener at spillet først kører optimalt med den opløsning... alt andet giver problemer med reaktionstiden på bla. afleveringer,tacklinger og skud.... det er testet og virker... alt andet ville være en katastrofe og måske sidste T ihvertfald for mit vedkommende.... Det skal jo kun være indtil EA får nosset sig sammen til at lave en patch som reparere detb her crap de nu har lavet |
|
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 12 Nov 2005 : 22:34:03
|
800x600 med medium detail funger godt i alle de kampe jeg har spillet
|
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 10:16:43
|
Jeg har så desværre ikke oplevet den helt store forskel, om det så hedder 800 x 600 med low detail, eller om det hedder 1280 x 1024 med full detail.
|
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
The Wizard
Klubmester og topscorer
686 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 10:58:12
|
nej måske ikke for dig men hvad ham du spiller imod.......for det kan hjælpe skal synes jeg have den samme opløsning |
Rennes 1 Division Martin Ø Krisensen icq: 111827195 MSN: 2player@tele2adsl.dk Member since The Year 2000
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 11:39:59
|
syntes arbejdet skal fortsætte samt at sætte faste regler op, om hvornår man må afbryde en kamp pga. lag eks. hvis kampen ikke er afbrudt efter 10- 15 min spilles den færdig. begrundelse: i Fifa 06 har spillerens moral en del at sige, og hvis det ene hold har overtag i moral vil det ændres ved afbrydelse og evt. genoptagelse af kampen. har haft et par stykker som ved halvleg afbrød kampe pga. grafik probs.(som de siger) og når man så genoptager kampen er moralen ændret måske til modstanderens fordel. |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:06:01
|
quote: Originally posted by JBN
syntes arbejdet skal fortsætte samt at sætte faste regler op, om hvornår man må afbryde en kamp pga. lag eks. hvis kampen ikke er afbrudt efter 10- 15 min spilles den færdig. begrundelse: i Fifa 06 har spillerens moral en del at sige, og hvis det ene hold har overtag i moral vil det ændres ved afbrydelse og evt. genoptagelse af kampen. har haft et par stykker som ved halvleg afbrød kampe pga. grafik probs.(som de siger) og når man så genoptager kampen er moralen ændret måske til modstanderens fordel.
Well, det hører vel med til spillets regler. Sådan kan det jo også være i virkeligheden, såh.. Og hvor stor forskel gør moralen? Har ikk selv forsket i det (derfor jeg spørger :)
Jeg mener også at vi ska ha sat den ned på mindst medium, dog synes jeg ikk at have oplevet de store probs ved 1024*800 |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:19:05
|
ja og husk at slukke icq, msn, Mirc og Diverse Downloads. |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:20:52
|
quote: Originally posted by caleb22
ja og husk at slukke icq, msn, Mirc og Diverse Downloads.
Det sku nu gerne køre på rutinen |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:30:30
|
ikke hos alle detsværre |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:51:22
|
hold med lav moral er ikke så løbevillige løber ikke så hurtigt og går ikke så hurtigt til modstanderne.hvormange har ikke oplevet at målmanden står og sover(tjek han moral) hvor han andre gange reagerer og går frem og blokerer.Jeg tror derimod ikke at opløsningen har den store betydning, men det har detail levels, ses tydlig ved målspark. problemet kan løses ved at lave regler for indstilligerne mht. opløsning så vi alle spiller med den samme. tror dog ikke det gør den store forskel om man spiller med 1024 elle 800. kan lige nævnes at der er stor forskel på om man spiller med 1700Mhz eller 2.5 Ghz, har eksperimenteret lidt med laptop vs. stationær. og selvom EA nævner mindste kravet til processor som 1300Mhz. har jeg mødt en på EA-online som mente at spillet fungerede udmærket på hans 1100Mhz.jeg var af en anden mening |
|
|
|
superstar
Klubmester og topscorer
736 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 13:56:34
|
He he jeg tror vist vi er nede i peditesser lige nu... tror ikke på at det kan påvirke en god spiller så meget at han kan tabe pga moral... For hvis han er god og har alt i spil og chancer... taber han ikke på moralen, det nægter jeg sgu at tro på ... så mon ikke skoene klemmer en smule lige nu |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 14:10:50
|
Hvis han er god spiler og har alt spillet er moralen som regel også høj, har oplevet at moralen hos mine spillere var høj førte med 3-0 ved halveg. og bum afbrød den anden, og da vi genoptog kampen kom han med alt, der var jo intet at tabe scorede et hurtigt mål og moralen hos mine spillere faldt og havde svært ved at vinde taklingerne(vandt dog kampen)prøv at holde øje med prikkerne ved siden af måltavlen og tjek hvordan jeres spillere reagere ved forskellig moral. eks. det første mål kan være vanskelig at score men når man har fået hul på posen og spillerne har en god moral går det meget nemmere |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 14:13:06
|
PS. har ingen sko på. |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 14:26:28
|
well tror ikke det bliver aktuelt med en regel for at kampe skal afbrydes indenfor x antal minutter ... simpelthen fordi lag kan opstå pludseligt ... men det er selvfølgelig klart en fordel for begge parter, hvis en spiller afbyrder med det samme istedet for at vente til han er kommet bagud 1-0, og skal spille kampen videre med den stilling ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 13 Nov 2005 : 16:28:57
|
Om det kan hjælpe nogle at man stiller til medium så er jeg positiv til det. Har selv problemer mod nogle spillere ved udspark fra mål , men et lille problem bare. Prøv at spille mod Claus der kager det hele i menuerne når Claus hoster. Men trolig pga hans egen lille mafiapatch.exe og slagtehus.ini filerne. |
|
|
|
Topic |
|