Author |
Topic |
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 20:27:27
|
Tiden løbet fra ICQ!
Jeg synes efterhånden at der er en klar tendens. Folk bruger MSN som deres foretrukne klient. Derfor er på tide at vi kræver MSN som DMT kontakt program nr 1.
Her den sidste tid, har jeg observeret lidt, og det er ikke til at tage fejl af og det er nok taget i betragtning af at der er kommet så mange nye dmt'ere. Der er næsten ikke nogen brugere på icq, hvor normalt det altid er muligt at finde folk på msn'en.
Det med navnene på msn kan der tages højde for, for man kan hente et plugin, msn+ som giver mulighed for at redigere i navnene.
Samtidigt er interessen for DMT's mIRC kanal stadig stigende, og der er også en del som hænger ud der.
Derfor synes jeg at det er på tide at have endnu en afstemning om dette ømtålelige emne. Så vidt jeg kan se er den eneste som ikke har msn er Anders Olsen.
Mit bud er at have msn med kontakt program nr 1, og så skal man have en mulighed for at kontakte hinanden på mIRC og ICQ hvis man har lyst.
|
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 21:27:08
|
Jeg må indrømme at; efter at ha stiftet nærmere bekendskab med irc , vil jeg foretrække dette som DMT mødested og mail som kontakt program
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 21:27:09
|
Ganske rigtigt, jeg bruger ikke MSN til DMT, da jeg ikke kan skille folk fra hinanden. Det fungerer ikke med hverken det ene eller andet program.
Miranda, MSN Plus you name it, det har ikke de funktioner som jeg ønsker af det mht til DMT.
Skifter man til MSN på nuværende tidspunkt, kan man allerede nu godt stryge resten af Man Utd's kampe.
Jeg mener at rækkefølgen må være; Mail - MSN/ICQ - IRC. Lad det blive ved det. Det fungerer jo fint i øjeblikket. |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 21:33:42
|
ja okay, mail er selvfølgelig øverste über allez. Skrev jeg ikke på, da jeg mente at det var en selvfølge. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 22:21:04
|
Du er 100% ret. Tiden ER løbet fra ICQ!
Drop ICQ herinde fra. Hvad kan MSN som ICQ IKKE kan? Det forstår jeg virkelig ikke. Det er da ingen sag at ligge MSN+ ind og programmet installerer ikke spyware osv. - Det er nemt at dele folk op i division med MSNs grupperingsfunktion - Omdøb navnene vha. MSN+ - Du kan blokrer alle DMT'ere vha MSN+ (for privatlivsfred, whatever) - Det er nemt, ligetil og over 99 % af alle DMT'ere har og bruger programmet
MSN!!! |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 22:31:59
|
hvad er icq ?? |
|
|
|
caleb22
Bold-bestyrelsen
2799 Posts |
Posted - 21 Nov 2005 : 23:19:53
|
ja det er rigtigt hvad spez siger. icq prøver at blære sig med deres medlemstal, men klart nå de ikke sletter dem der ikke har brugt icq længe og ikke bruger den mere eller oprettet en ny konto. tror om 60-80 % af deres medlemmer enten er inaktive eller bruges som reklame spam. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 02:57:38
|
quote: Originally posted by cmeilandt
Du er 100% ret. Tiden ER løbet fra ICQ!
Drop ICQ herinde fra. Hvad kan MSN som ICQ IKKE kan? Det forstår jeg virkelig ikke. Det er da ingen sag at ligge MSN+ ind og programmet installerer ikke spyware osv. - Det er nemt at dele folk op i division med MSNs grupperingsfunktion - Omdøb navnene vha. MSN+ - Du kan blokrer alle DMT'ere vha MSN+ (for privatlivsfred, whatever) - Det er nemt, ligetil og over 99 % af alle DMT'ere har og bruger programmet
MSN!!!
kæmpe lol
Hvad kan MSN som ICQ IKKE kan?lol Det forstår jeg virkelig ikke. Det er da ingen sag at ligge icq ind - Det er nemt at dele folk op i division med ICQs grupperingsfunktion - Omdøb navnene vha. ICQ - Du kan blokrer alle DMT'ere vha ICQ (for privatlivsfred, whatever) - Det er nemt, ligetil og over 99 % af alle DMT'ere kan og bruge programmet
ICQ!
LOL! |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 07:10:40
|
Drop ICQ herinde fra. Hvad kan MSN som ICQ IKKE kan? Det forstår jeg virkelig ikke. Det er da ingen sag at ligge MSN+ ind og programmet installerer ikke spyware osv.
Jeg ville også gerne vide hvad MSN kan, som ICQ ikke kan.... Bare af sådan ren interesse...
Derudover installerer MSN Plus Spyware hvis man ikke aktivt fjerner markeringen!! |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 10:13:34
|
Så er det bra du ved det . Anders Olsen kan du ik bare oprette en msn til DMT brug . fx. msnopirøven@hotmail.com der du legger ind superligaen sine hold ?
Så logger du bare på den når du er fifa klar :D
Men jeg kan jo sanktens aftale kamp mod dig så kan også de andre :) |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 10:29:49
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Drop ICQ herinde fra. Hvad kan MSN som ICQ IKKE kan? Det forstår jeg virkelig ikke. Det er da ingen sag at ligge MSN+ ind og programmet installerer ikke spyware osv.
Jeg ville også gerne vide hvad MSN kan, som ICQ ikke kan.... Bare af sådan ren interesse...
Derudover installerer MSN Plus Spyware hvis man ikke aktivt fjerner markeringen!!
Selvfølgelig er det en smagssag, hvad man synes bedst om. Det er klart. Men jeg synes bar at når vi tænker på at ALLE undtagen dig (correct me, if I'm wrong) bruger MSN, hvorfor så ikk droppe ICQ. Du siger selv at MSN ikke kan det, hvad du ønsker til DMT-brug. Forklar mig lige hvad disse funktioner er? Jeg udtrykte mig ikke klart nok før, ang. de punkter jeg mener MSN gør det perfekt i forbindelse med DMT-brug ? |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 16:17:21
|
Jeg vil helst dele DMT og og privat op - derfor synes jeg bedst om, kun at bruge ICQ til DMT - så kan man lukke op for det, når man vil spille, og lukke det ned, når man ikke gider mere. Det er da det ultranemmeste og mest praktiske (for mig i hvert fald). |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:18:48
|
Mener ikke det kan beskrives meget enklere end som Tem gør det. |
|
|
EsbenN
Grusbane fejeknægt
16 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:19:48
|
Må give alle dem ret der allerede har skrevet at tiden løber fra ICQ! Hvis folk idag vil i kontakt med nogen spørge de ikke: "Har du ICQ" NEJ! De spørger: "Har du msn?" Det er klart at det vil ikke ændre sig... MSN bliver mere og mere udbredt af alle aldersgrupper... Derfor syntes jeg da det er klart at det skal være MSN som foretrukne "mødested" Ikke mindst er det en god, hurtig og stabil chat men også MEGET nem at bruge... +Det ligger som stadart i windows! Derfor syntes jeg klar MSN er vejen frem!!
Dog skal det siges at jeg syntes IRC burde være stedet man søgte hen først... Men det er jo en helt anden snak! |
Esben Nørgaard Vitesse 2. Division B
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:25:03
|
quote: Originally posted by Tem
Jeg vil helst dele DMT og og privat op - derfor synes jeg bedst om, kun at bruge ICQ til DMT - så kan man lukke op for det, når man vil spille, og lukke det ned, når man ikke gider mere. Det er da det ultranemmeste og mest praktiske (for mig i hvert fald).
kan godt se du vil dele det op, men dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn, og hvis de gør hvorfor er de så altid 100 år om at svare?? sådan ser jeg på det..
|
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:35:46
|
quote: Originally posted by Morfar dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn
MSN og mail har da ikke noget med hinanden at gøre... |
|
|
|
Topic |
|