Author |
Topic |
cmeilandt
Fast mand på førsteholdet
359 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:38:04
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Mener ikke det kan beskrives meget enklere end som Tem gør det.
Anders, du har ik svaret på min spørgsmål, om hvad du mener medquote: ...det har ikke de funktioner som jeg ønsker af det mht til DMT.
Og jeg har vel nævnt at du bar blokrer gruppen der oprettes og kaldes DMT, når man vil ha fred for irriterende mennesker der spørger om ladder og kampe hele tiden på MSN? |
|
|
|
cmeilandt
359 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 17:39:09
|
quote: Originally posted by Tem
quote: Originally posted by Morfar dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn
MSN og mail har da ikke noget med hinanden at gøre...
Bruger du hotmail til MSN, så ved du at der popper et lille vindue op og fortæller dig det.. Tror det er det Morfar siger? Hvilket jeg også vil give ham ret i. |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 18:27:23
|
Okay drenge:
1. Jeg bruger en email i DMT regi som hedder dmt@domænenavn.dk - og den fungerer fint. Jeg besvarer når der er henvendelser. Jeg fatter ikke hvorfor folk vil knytte deres MSN til mail...
2. Jeg har en MSN klient installeret, som jeg bruger til arbejde, venner og familie. Derudover har jeg en ICQ klient installeret, som jeg bruger primært til DMT. På den måde kan jeg nemt og bekvemt bestemme hvem jeg vil snakke med.
Du siger, at jeg så kan inddele folk i grupper, og så blokere/aktivere dem alt efter hvad jeg ønsker at lave. Når jeg nu har 14 forskellige grupper, så vil du have jeg skal sidde og cykle rundt og bruge 10 minutter på at bestemme mig for hvad jeg vil, fremfor at starte den klient jeg ønsker at bruge.
En funktion som MSN ikke har, som ICQ har, er status "usynlig", som gør at kun den man skriver til, kan se at man er online, for alle andre er man offline.
Andet der ønskes besvaret? |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 18:27:35
|
quote: Originally posted by cmeilandt
quote: Originally posted by Morfar dem som kun er på icq ser ikke deres emails lige så tit som når de er på msn
Bruger du hotmail til MSN, så ved du at der popper et lille vindue op og fortæller dig det.. Tror det er det Morfar siger? Hvilket jeg også vil give ham ret i.
Ja ok - men man må da under alle omstændigheder forvente, at folk tjekker deres mail ca en gang om dagen.. |
|
Edited by - Tem on 22 Nov 2005 18:28:07 |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 18:35:23
|
når jeg får mails fra dmt kan jeg se det i msn ??
well Anders Olsen går åbenbart mere op i det her end at svare på min mail jeg har sendt ham, om hvornår han kunne game sin kamp i suppen, han har skrevet flere gang på forumet uden at tjekke sim mail, det ville han kunne gøre med msn der bliver man opdateret når man er på om der er kommet nogen mails til en.. |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 18:47:28
|
Kære kloge Morfar,
Kunne det tænkes der ligger noget bag, at jeg ikke har svaret dig. Som f.eks at jeg ikke endnu har overblik over hvornår jeg kan spille. Du har sendt din mail igår kl. 19.37, og så er du fornærmet over jeg endnu ikke har svaret dig??
Nu vil jeg så gerne høre en bekræftning på, om ikke det er sandt, at MSN ikke er i stand til at tjekke andre konti end Hotmail og MSN-konti? |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 19:29:18
|
well det her bliver aldrig en diskusion af om msn skal skrottes fremfor icq ...
for det ville være fuldstændig sygt ...
så fordele/bagdele diskussionen er ligegyldig ...
det centrale er derimod om det er en forhindring for afvikling af kampe, at msn og icq er ligestillede ... og eftersom alle pt. er på msn stort set ... så er det ikke noget reelt problem som jeg ser det...
time will kill icq ... hvis ikke vi gør det inden .... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 19:39:58
|
Har du en e-mail-adresse?
Hvis du har en e-mail-adresse, kan du bruge den til at tilmelde dig til MSN. Hvis du ikke har en e-mail-adresse, kan du få en gratis MSN Hotmail-e-mail-adresse, som du kan bruge til at logge på med.
Ja, brug min e-mail-adresse Nej, tilmeld mig til en gratis MSN Hotmail-e-mail-adresse
Ja, brug min e-mail-adresse ( fx. ofir.dk jubii osv )
håber det var svar nok
ps. du kan få en Patch til at fjerne reklame fra msn osv
AndersOlsen jeg er ikke fornærmet synes bare det var underligt nu når du skriver en del her inde at du ikke viste hvornår du kunne game |
|
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 20:08:32
|
quote: Originally posted by AndersOlsen Nu vil jeg så gerne høre en bekræftning på, om ikke det er sandt, at MSN ikke er i stand til at tjekke andre konti end Hotmail og MSN-konti?
Anders, man kan bruge MSn Plus til at tilknytte en hvilken som helst email-konto til msn...det har jeg gjort med min... |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 20:19:52
|
Tem:
Ja jeg har læst at MSN Plus kan klare dette, men jeg ønsker ikke at installere spyware på min maskine for at kunne gøre netop dette.
Kan godt være jeg er gammel, jeg kan bare ikke se fordelene ved MSN. En standardinstallation af MSN er mangelfuld på en række væsentlige punkter, derfor har jeg dette forbehold mod programmet. |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 20:52:36
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Tem:
Ja jeg har læst at MSN Plus kan klare dette, men jeg ønsker ikke at installere spyware på min maskine for at kunne gøre netop dette.
Kan godt være jeg er gammel, jeg kan bare ikke se fordelene ved MSN. En standardinstallation af MSN er mangelfuld på en række væsentlige punkter, derfor har jeg dette forbehold mod programmet.
Nejnej - bare en oplysning - I'm on your side m8 |
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 22 Nov 2005 : 22:52:47
|
the darkside- :) så længe man får tag i man utd og andre hold så skider jeg i hvilken klient de bruger.
Men om man vil ha træningskampe og ladder kampe . IRC .....
irc.quakenet.org #fifa-forever
sjov kanal |
|
|
|
Topic |
|