FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Sorry
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Sorry
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

The Wizard
Klubmester og topscorer

686 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  21:17:03  Show Profile  Send The Wizard an ICQ Message  Click to see The Wizard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Må desværre trække mig DMT da jeg ikke kan tåle synet mere af dette spil, brækker mig i lår tykke stråler hver gang jeg spiller(taber/vinder) Er så træt af der altid er forsinkelse på spillerne du hamre løs på pad'ed men ingen ting sker, så inden jeg smadre min 19" fladskærm/pad/mus /tastatur/ væggen (spørg PSG) må jeg heller holde...

Så ses venner det har været hygligt at være med( siden 2000) håber i bære DMT vidre i god ånd.

I'am out

Rennes
1 Division
Martin Ø Krisensen
MSN: 2player@tele2adsl.dk
Member since The Year 2000

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  21:32:02  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Trist at høre Martin, men jeg kan så afgjort forstå din beslutning...

Hav det godt og pas på dig selv..

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  21:47:03  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
syndt at høre det foldgast.
håber du kommer tilbage på et tidspunkt.
Det har været at slå dig mener møde dig til træfne

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  22:07:15  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeps ... dårlige nyheder ... håber du finder lysten igen en gang ud i fremtiden, Martin ... og ellers tak for nu, hav det godt fremover og tak for alle vores kampe gennem tiden ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

superstar
Klubmester og topscorer

736 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  22:22:08  Show Profile  Send superstar an ICQ Message  Reply with Quote
Ingen kommentar.... sidder med den samme følelse og har tænkt de samme tanker som Martin.... og det kan gå hen og blive definitivt hvis ikke EA forbedre deres billige lort !!!!!!!!!!!
Vi ses min ven "udenfor banen"
Præcis Vidar LORTE SPIL

Edited by - superstar on 02 Dec 2005 23:20:40
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 02 Dec 2005 :  23:09:43  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LORTE SPIL

Go to Top of Page

Morten
Grusbane fejeknægt

15 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  08:00:18  Show Profile  Click to see Morten's MSN Messenger address  Reply with Quote
Trist at høre.. vi har taget en del kampe sammen.

Men jeg kan kun tilskrive mig dine synspunkter omkring 06.

Det er et lortespil.

Men mon ikke vi kan fange hinanden engang imellem og tage en match?

/Chefen

Go to Top of Page

Carsten
Stribemaskinefører

222 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  12:25:41  Show Profile  Send Carsten an ICQ Message  Click to see Carsten's MSN Messenger address  Reply with Quote
Trist at høre Martin, men jeg må give dig ret. Når en angriber har scoret 3 gange ved at tackle sig gennem 2-3 forsvarsspillere, som ikke kan losse lortet væk p.g.a. forsinkelsen, så bliver man sg frustreret.
EA! Kapis...Det er en OM'er...(inden jeg var kommet i gang med spillet, var der en, der fortalte mig, at spillet var mere realistisk. Min kommentar til dette: ha ha ha)

Carsten Søndergaard
Newcastle Superligaen
icq 285663773
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  13:49:04  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote

Synes det er meget trist at du stopper... Jeg synes også spillerne kan have langsomme reaktioner, men har fundet ud af at meget af det skyldes at man holder sprintknappen inde for meget af gammel vane...

Der er i hvert fald folk her i verden der kan overkomme disse problemer, så meget ærgerligt at du giver op så tidligt, da jeg er overbevist om at det i høj grad er et tilvænningsspørgsmål

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  13:52:37  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
hehe Martin, du har et for stort temperament...

Det samme gælder dig Bjarne

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  13:53:47  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
enig med istv4n - Jeg tabte 10-0 mod Asse i et fløjhelvede men slutter ik fordi. Bare næsten :)

Det med reaktionstid har meget med den sprint knapp ja. Da løber man hurtigt ind i modstander og mister bolden.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  13:56:14  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
Bortset fra det, har jeg læst et sted, kan ikke lige huske hvor.. Det var i hvert fald en anmeldelse af fifa, kontra PES. Der stod at fifa var forældet og 2006'eren var meget ringe, de skrev at det var et "mellemspil" som skulle trække tiden ud, inden fifa 2007, hvor der eftersigende skulle komme et meget lækkert spil, bl.a. med en ny grafikmotor. Det var det som der i hvert fald stod. Så det kan være at vi ser samme tendes som med fifa 1997. Det stank jo også vildt, kontra 1998.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  14:03:37  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL fifa 97 med den indedørs bane hvor skærmen ikke kunne følge med

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 03 Dec 2005 :  23:08:24  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja synd at hører... du spiller(ede) kanon..
håber du vender tilbage

Go to Top of Page

daugaard
Bold-bestyrelsen

1312 Posts

Posted - 04 Dec 2005 :  01:03:53  Show Profile  Visit daugaard's Homepage  Send daugaard an ICQ Message  Click to see daugaard's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg kan sagtens forstå dig Martin men øv at du smutter. Håber du vil vende tilbage til fifa07 i håbet om bedre spil!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 04 Dec 2005 :  01:14:32  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
19" skærme er blevet meget billige

Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.21.35.68