FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - straffet for at blive sparket ned!! DEL 2
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 straffet for at blive sparket ned!! DEL 2
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/3

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:12:06  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
LOL come on guys fire your best shot.

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:17:07  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
skal vi snakke real life???

ingen karantæne til skadet spiller

dommer stopper spillet når en spiller blir liggende,bedømmer skaden ,snakker med linjedommerne og ud-deler et kort med x farve til volds-manden

er det fysiske skade med varigt men ,
bliver der fuldt op med civile søgsmål om erstatningkrav!!

meget simpelt!!

Go to Top of Page

casper_d
Fast mand på førsteholdet

328 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:20:22  Show Profile  Click to see casper_d's MSN Messenger address  Reply with Quote
Måske har du en point bror, men det er jo ikke noget man laver om på midt i en sæson??

Casper Dam - ex-Palermo
Vinder af BMT og Ligacuppen T2 06 + et par kc-titler
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:21:38  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by casper_d

Måske har du en point bror, men det er jo ikke noget man laver om på midt i en sæson??

Måske ikke , men man holder jo heller ikke op midt i en sæson - så det gør jeg heller ikke nødvendigsvis som tidligere nævnt!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:23:58  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Skadet spillere får ikke karantæne i DMT !

Skadet spillere sidder over med en skade !

Se det var ikke så svært !

Snakker vi IRL

Skadet spillere får ikke karantæne IRL

Skadet spillere sidder over med en skade !

Se det var ikke så svært !

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:26:00  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
oh boy en poet

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:26:22  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
i er fulde af crap - hvor stor en skade snakker vi om? -

hvornår ved vi at han ikke er spilleklar til næste kamp?

hvad er datoen i det virtuelle spil? osvosv

ta dig sammen jj

min modstander kan iøvrigt fortælle at jeg ikke skiftede ham ud!

Edited by - BL on 05 Dec 2005 22:27:40
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:27:32  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvordan kan I blande real life ind i et computerspil?!?! Det er et S P I L!

Vil I have real life? Så skal det være rigtige divisioner og ikke med blandede hold.

Kampe EN gang om ugen, måske to.

Tilskueruro, som kan stoppe kampene.

DET ER ET SPIL!

Om der så var en regel om man skulle sætte rensdyr ind istedet for en skadet/karantæneramt spiller, må man følge den.

Vil man have andre regler, må man komme med i bestyrelsen...

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:27:50  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
hold venligst en sober sprogtone, hvis ikke topicet skal lide samme skæbne som det sidste...

derudover ... debattér dog for helvede om skader er godt eller dårligt, om det skal være der eller ej ... uden at svine hinanden til ...

(og det var ikke møntet på dig, Dominik - postede på samme tid som dig)

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:29:18  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dsk1980

Hvordan kan I blande real life ind i et computerspil?!?! Det er et S P I L!

Vil I have real life? Så skal det være rigtige divisioner og ikke med blandede hold.

Kampe EN gang om ugen, måske to.

Tilskueruro, som kan stoppe kampene.

DET ER ET SPIL!

Om der så var en regel om man skulle sætte rensdyr ind istedet for en skadet/karantæneramt spiller, må man følge den.

Vil man have andre regler, må man komme med i bestyrelsen...

nå ja - det er bare mig der har spillet spillet under forkerte forudsætninger- jeg bryder mig ikke om den slags spil ,som det har vist sig at være ,,,,,,

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:30:40  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

hold venligst en sober sprogtone, hvis ikke topicet skal lide samme skæbne som det sidste...

derudover ... debattér dog for helvede om skader er godt eller dårligt, om det skal være der eller ej ... uden at svine hinanden til ...

(og det var ikke møntet på dig, Dominik - postede på samme tid som dig)

klart det er mig - der ikke må sige CRAP og TA DIG SAMMEN JJ lol!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:30:57  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Bror at du ikke vælger at skifte en skadet spiller ud .... tjaah det er din egen vurdering "kan jeg også finde på"

Nej vi kan ikke se om han har knækket neglen på lille tåen, eller om han har mistet det ene ben, ligesom man ikke ser på hvor grov forelsen har været når tumpedommeren giver enten gult eller rødt kort....

Thats the name of the game !

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:31:14  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
nå ja - det er bare mig der har spillet spillet under forkerte forudsætninger- jeg bryder mig ikke om den slags spil ,som det har vist sig at være ,,,,,,

Hvis du ikke kan lide det, er der vel ingen grund til:

1. At deltage.
2. Svine folk til, som har en mening.

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:32:47  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dsk1980

quote:

Hvis du ikke kan lide det, er der vel ingen grund til:

1. At deltage.
2. Svine folk til, som har en mening.

sjovt nok starter det altid med at jeg giver udtryk for min menig , og efterfølgende bliver jeg så svinet til LOL!

Edited by - BL on 05 Dec 2005 23:04:44
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:33:55  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message  Reply with Quote
Fuck dig Jesper, du var 18 sekunder for sent på den... På den tid kunne du sagtens have nået at læse indlæg og skrive dig eget... Det er så typisk dig, hvad sker der for dig mand!!!

LOLOOOOOOOOLLLLLLLLLOOOOOOOLLLLLL

Min mening er at skader er okay, når det er nemt at se som i denne version. Mener at 1 kamp ude pga en skade er fint, da det er mindre end hvad et rødt kort giver.

Godnat og sov godt...

Ironi kan forekomme, bare til oplysning til dem som ikke kan se det.. (Har lært af den gæve JJ, at sådan en information kan være nyttig)

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"

Edited by - AndersOlsen on 05 Dec 2005 22:35:03
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:36:47  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
ja det kan jeg se Bror. Debatten raser igang og plutselig kommer en mand ind og brøler IDIOT. eller lignende

Go to Top of Page
/3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.161.116