Author |
Topic  |
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 20:53:23
|
Den af mine spillere der blev skadet i pågældene kamp , har efterfølgende fået en karantæne,for at blive losset ned????
Hvordan ialverden kan det have sin rigtighed!!!
jeg ignorere naturligvis både fejlkarantæne og den allerede indrømmede fejlkarantæne!!
Dette er nataurligvis en sag for udvalget!!!
|
 |
Edited by - BL on 05 Dec 2005 20:55:35
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 20:57:15
|
sånt sker når man vælger fejl ledelse.... |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 20:59:24
|
1) tror ikke det gavner din sag at fremføre den her ... men debatten om reglerne er altid velkommen  2) ved ikke hvornår reglen er lavet - før min tid - dvs. mere end 5 fifaspil siden. 3) manglende overholdelse af karantæne kan i værste fald medføre at kampen bliver dømt, hvis din modstander insisterer på dette, så det vil jeg fraråde 4) er ikke en sag mellem dig og mig ... men rigtigt at jeg har opdateret kampprogrammet udfra dmts regler som er beskrevet i §12
quote:
§12 Badplayer points
Badplayer point optælles efter hver runde, og karantæner tildeles i kampene i den følgende runde. Hver karantæne tildeles i den rækkefølge de er optjent. Hvis der er 4 kampe per runde, og en spiller får rødt i kamp nr 2, så er der karantæne i kamp nr. 6 og kamp nr 7
Gule og røde kort giver karantæne efter følgende pointsystem:
Et gult kort giver 1 point til spilleren.
Et rødt kort, forstået både i betydningen "to gule kort" og i betydningen "direkte rødt" giver 4 point til spilleren.
Skader giver 2 point til spilleren.
For hver 2 point, spilleren får, gives 1 dags karantæne. Point overføres fra runde til runde
5) som altid er udvalget åbent ... og eftersom jeg har været indblandet i denne sag, er det naturligvis anders eller claus, der vil repræsentere ledelsens 1/3-stemmerne.
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:01:24
|
quote: Originally posted by birthek
1) tror ikke det gavner din sag at fremføre den her ... men debatten om reglerne er altid velkommen  2) ved ikke hvornår reglen er lavet - før min tid - dvs. mere end 5 fifaspil siden. 3) manglende overholdelse af karantæne kan i værste fald medføre at kampen bliver dømt, hvis din modstander insisterer på dette, så det vil jeg fraråde 4) er ikke en sag mellem dig og mig ... men rigtigt at jeg har opdateret kampprogrammet udfra dmts regler som er beskrevet i §12
quote:
§12 Badplayer points
Badplayer point optælles efter hver runde, og karantæner tildeles i kampene i den følgende runde. Hver karantæne tildeles i den rækkefølge de er optjent. Hvis der er 4 kampe per runde, og en spiller får rødt i kamp nr 2, så er der karantæne i kamp nr. 6 og kamp nr 7
Et rødt kort, forstået både i betydningen "to gule kort" og i betydningen "direkte rødt" giver 4 point til spilleren.
For hver 2 point, spilleren får, gives 1 dags karantæne. Point overføres fra runde til runde
5) som altid er udvalget åbent ... og eftersom jeg har været indblandet i denne sag, er det naturligvis anders eller claus, der vil repræsentere ledelsens 1/3-stemmerne.
Jesper for fanden mand! det du siger der har intet med det jeg skriver at gøre??? du læser med albuen mand!!! ta dig dog sammen for helv.... er din hjerne blokeret af snot fodi du er forkølet eller?
Noget andet er - at det er da for åndsvagt du tager den her ud - hvis udvalget giver mig ret er det ,det samme som et mistillidsvotum til dig!!! da det er din misfortolkning af reglerne der åbenbart er problemet her . Og så er du jo tilsyneladende ikke er i stand til at varetage ansvaret for de opgaver der følger med.For er det ikke en dum fejl fra din side , så har du misbrugt dit ansvar i den grad!
Ja det er synd ,kan jeg se- det er blevet for pinligt at indrømme sine fejl nu!!! tsk tsk |
 |
Edited by - BL on 05 Dec 2005 21:16:05 |
 |
|
Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:19:02
|
quote: Originally posted by BL
quote:
§12 Badplayer points
Jesper for fanden mand! det du siger der har intet med det jeg skriver at gøre??? du læser med albuen mand!!! ta dig dog sammen for helv.... er din hjerne blokeret af snot fodi du er forkølet eller?
Noget andet er - at det er da for åndsvagt du tager den her ud - hvis udvalget giver mig ret er det ,det samme som et mistillidsvotum til dig!!! da det er din misfortolkning af reglerne der åbenbart er problemet her . Og så er du jo tilsyneladende ikke er i stand til at varetage ansvaret for de opgaver der følger med.For er det ikke en dum fejl fra din side , så har du misbrugt dit ansvar i den grad!
Ja det er synd ,kan jeg se- det er blevet for pinligt at indrømme sine fejl nu!!! tsk tsk
Er det nu blevet okay at tale sådan herinde?? |
Dominik Kolacz
- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet. - Prügelknabe #1 - Polak af højeste karat! - Vil have flere polakker ind i DMT!
|
 |
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:23:44
|
Bror:
Tag nu og revider dit indlæg og moderer det sprog...!!
|
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:25:37
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Bror:
Tag nu og revider dit indlæg og moderer det sprog...!!
Enten så læser du også med albuen , eller også burde dit indlæg ikke være at finde i mit topic!!! |
 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:27:39
|
spørgsmålet her er vel hvorfor i helvede får man karantæne for at blive skadet ? |
 |
 |
|
caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:29:23
|
jeg kan så sige at meningen med den "karantæne" som blev vedtager for skader for lang tid siden var fordi at skadede spiller mange gange ikke kan vøre med i 1 eller flere kampe i virkeligheden så derfor er den lavet sådan(skade-reglen) |
 |
 |
|
birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:31:13
|
well... sådan er reglerne ... og har de som sagt været i hvert fald i min tid ... og sikkert siden 1800-hvidkål ...
i 2005 var det stort set umuligt at spotte en skade - det er det ikke på samme måde i 06, derfor er det taget med igen ... som beskrevet på forsiden ved sæsonstart ...
skal reglerne laves om er det helt fint ... start endelig en debat om det ... hvis der er overvejende flertal laver vi bare tingene om fremover ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:32:38
|
well... sådan er reglerne ... og har de som sagt været i hvert fald i min tid ... og sikkert siden 1800-hvidkål ...
i 2005 var det stort set umuligt at spotte en skade - det er det ikke på samme måde i 06, derfor er det taget med igen ... som beskrevet på forsiden ved sæsonstart ...
skal reglerne laves om er det helt fint ... start endelig en debat om det ... hvis der er overvejende flertal laver vi bare tingene om fremover ...
Jesper! jeg siger det for 10 gang! Det er MIN! spiller der blev skadet , ikke omvendt!!! ta dig nu sammen menneske!!
jeg står ovenikøbet øverst på skadeslisten lol! |
 |
Edited by - BL on 05 Dec 2005 21:34:03 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:35:46
|
Havde ik benken været så skod så kunne jeg sanktens se poenget. Men damn hvor realistisk at et hold har bare skod spillere på Benken sin.
lidt dobbeltmoral mener jeg . vi får jo ik vide om han brækker sine ben eller arme så hvor længe skal han være ude ? Og skal man så tenke at få kampen mod Inter dømt for da slipper man at hele holdet bliver skadet og må ud med karantæne i næste kamp ? |
 |
 |
|
Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:38:28
|
Vi har et regelsæt, og det skal følges uanset om man er for eller imod reglerne.
Og som Jesper siger... tag dog debatten op i en anden tråd.. |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
 |
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:39:43
|
har i ik ytringsfrihed i danmark ? eller sviningsfrihed ? |
 |
 |
|
Asse
Fast mand på førsteholdet

475 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:42:11
|
Jo selvfølgelig har vi ytringsfrihed...
Men det her er jo ikke en generel debat om emnet.. vi har jo at gøre med en person, der ikke vil indse at reglerne nu en gang er som de er..
Derfor er denne post ret irrelevant.. |
Asbjørn Røyen PSG DMT - Gamer Vinder af Vinterturnering 2003 |
 |
|
BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts |
Posted - 05 Dec 2005 : 21:47:36
|
Jeg kan forstå på flere nu at , det er meningen at enskadet spiller ikke er med næste kamp
jeg har spillet hele 04 / 05 og har gentagende gange været med til at udvælge en spiller fra mit hold der skulle ha straffen for den pågørte skade hos det andet hold
Så jeg er ikke den eneste der har troet det bedste om den regel -
hvordan ialverden kan den tolkes anderledes?
uden udskifting?
Bestemmer Claus så meget?
LOLOLOLOLOLOLL |
 |
Edited by - BL on 05 Dec 2005 21:48:36 |
 |
|
Topic  |
|