FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - straffet for at blive sparket ned!!
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 straffet for at blive sparket ned!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  21:52:09  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message
For ligesom at tilpasse sig jargonen i tonen, så vil jeg da lige gøre bror l*** opmærksom på det faktum, at hvis du ser fodbold på det apperat vi kalder tv, ser du nogle gange, at spillere bliver skadet, og dermed ikke kan spille de næste kampe. Eller det er måske aldrig sket oder was???

Uanset om det er fair eller ej, så er reglerne nu engang sådan, at får man en skade, giver det to kampe udenfor. I stedet for at betragte det din spiller har fået som karantæne, kan du kalde det en skade, som tager to kampe at komme over.

Om din modstander så har fået et rødt kort i samme situation, eller om han har sluppet, er vel også ligegyldigt.

Så se at få hældt noget vand i piben, og sæt dig ind i reglerne. Er det for meget at forlange..?

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  21:54:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address
det er kun 1 kamp ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  21:55:52  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AndersOlsen

For ligesom at tilpasse sig jargonen i tonen, så vil jeg da lige gøre bror l*** opmærksom på det faktum, at hvis du ser fodbold på det apperat vi kalder tv, ser du nogle gange, at spillere bliver skadet, og dermed ikke kan spille de næste kampe. Eller det er måske aldrig sket oder was???

Uanset om det er fair eller ej, så er reglerne nu engang sådan, at får man en skade, giver det to kampe udenfor. I stedet for at betragte det din spiller har fået som karantæne, kan du kalde det en skade, som tager to kampe at komme over.

Om din modstander så har fået et rødt kort i samme situation, eller om han har sluppet, er vel også ligegyldigt.

Så se at få hældt noget vand i piben, og sæt dig ind i reglerne. Er det for meget at forlange..?

endu en albue - kan du virkelig selv finde argumenter for en så ubegavet regelsammensætning???

LOLOLOLOOLOLOLOL til hele banden

- havde jeg vidst at Claus bestemte så meget havde jeg sluttet for meget lang tid siden!

Edited by - BL on 05 Dec 2005 21:57:22
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  21:58:11  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address
Det er super realistisk at alle fåer smerte i testiklene og må stå over en kamp ik ? man kan aldri brække en fot og stå over 4 kampe :D

sånt set så er det kun 30 % realistisk. Og fanden hvorfor har jeg en sub på 44 ? mens i andre har en målmand på 88 ? Målmanden kan blive skadet . Yasir og jeg skal prøve den sag. :) Jeg fyrer bare på jer

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  21:58:51  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
HAHAHA og jer der så gerne ville af med mig LOOOOL

Så let kan man gøre det!
hahahaha det ku i da bare ha gjort straks dengang i syntes jeg voldte jer lige i overkanten med besværlighedder hahahaha

Jeg ignorere samtlige karantæner , så ser vi hvad der sker!

Edited by - BL on 05 Dec 2005 22:00:14
Go to Top of Page

AndersOlsen
Klubmester og topscorer

792 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:00:59  Show Profile  Send AndersOlsen an ICQ Message
Det mener du ikke du har gjort gentagne gange i denne tråd`?

Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave"
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:02:03  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by AndersOlsen

Det mener du ikke du har gjort gentagne gange i denne tråd`?

Gjort hvad Anders?

(censureret iht. til dmts regler om respekt for modstandere / Jesper)

Go to Top of Page

Strudal
Fast mand på førsteholdet

488 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:03:58  Show Profile  Send Strudal an ICQ Message  Click to see Strudal's MSN Messenger address
LOL utroligt hvad i finder jer i.... (mere censur ... og tråd herefter lukket ... beklager gutter ... men det går over gevind nu / Jesper)

Thomas Nebel
Brøndby IF
FORZA BRØNDBY
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 05 Dec 2005 :  22:05:03  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address
quote:
Originally posted by Strudal

LOL utroligt hvad i finder jer i fra den idiot.

(og endnu engang censur / Jesper)

Edited by - BL on 05 Dec 2005 22:05:19
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.140.19