FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Revision af reglerne - part II
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Revision af reglerne - part II
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/5

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 28 Dec 2005 :  09:28:48  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Hvis man vælger at slå skader fra, så må man helt logisk også vælge at gule/røde kort ikke skal betyde noget.

Samtidig mener jeg at holdene ikke skal være ens, f.eks. skal Barca være klasser over FCK. Nr. 1 i superligaen vælger først hold, osv. der nedaf, så må folk spille sig til et godt hold.

Samtidig mener jeg at folk der gang på gang misbruger forumet skal smides på porten, hvem gider at spilde tiden på dem anyway !

Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 28 Dec 2005 :  13:25:43  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Hvis man vælger at slå skader fra, så må man helt logisk også vælge at gule/røde kort ikke skal betyde noget.

Samtidig mener jeg at holdene ikke skal være ens, f.eks. skal Barca være klasser over FCK. Nr. 1 i superligaen vælger først hold, osv. der nedaf, så må folk spille sig til et godt hold.

Samtidig mener jeg at folk der gang på gang misbruger forumet skal smides på porten, hvem gider at spilde tiden på dem anyway !

ja du har faktisk fat i noget der... med at dem som er i superligaen har første valg, det synes jeg faktisk vi skal tage op

og jeg håber da ik vi slår skader fra eller gule og røde kort men men, hvem kan bevise at folk slår det fra i multitools?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 28 Dec 2005 :  22:01:00  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Morfar , Multitools bliver ik brugt i T2.

Men en Gamepatch a la Santa Claus tænker jeg Claus

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 28 Dec 2005 :  22:02:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
who knows vidar ...

derudover tror jeg der er en grund til at claus er gået på pension

men der er lang tid til t2 ... vi finder nok en fornuftig løsning på problemerne

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  02:01:49  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

på trods af at ingen har opfordret til at slå skader fra endu(blot skades-pause)vil jeg gerne kommentere dit indlæg alligevel JJ

hvori logikken befinder sig ,kan jeg på ingen måder se,da et frispark blir dømt ved overtrædelse af fodboldreglerne i den pågældene kamp.farven på kortet kan gives ,udfra dommerens vurdering om forsætlighed.Dog er der situationer som målchanser der står takseret til henholdsvis gult og rødt kort.

Hvis vi i det virkelige liv kunne undgå hospital og skader -kun nøjes med at dømme den kriminelle, ville vi da ikke vælge det?

Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  11:59:26  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL
på trods af at ingen har opfordret til at slå skader fra endu(blot skades-pause)vil jeg gerne kommentere dit indlæg alligevel JJ

hvori logikken befinder sig ,kan jeg på ingen måder se,da et frispark blir dømt ved overtrædelse af fodboldreglerne i den pågældene kamp.farven på kortet kan gives ,udfra dommerens vurdering om forsætlighed.Dog er der situationer som målchanser der står takseret til henholdsvis gult og rødt kort.

Hvis vi i det virkelige liv kunne undgå hospital og skader -kun nøjes med at dømme den kriminelle, ville vi da ikke vælge det?

Det ville man jo nok helt klart. Det tror jeg alle er interesserede i. Ingen har vel lyst til at sidde ud med en skade.. Men det kan man bare ikke slå fra irl! Derfor synes jeg også er vi klart skal spille med skader. Det hører fodboldlivet til, at man må irriteres af skader.
Derfor: kort og skader skal selvfølgelig være med i DMT!

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  13:05:16  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Syns ellers det virker logisk nok Larsen

Når man nu fratager mig muligheden for at skade folk, og deraf få en klar fordel, hvorfor skal min modstander så have fordel af at jeg får gule/røde kort, det er da ulogisk, da begge dele er en konsekvens af den samme handling !

Når jeg fælder modstanderen bagfra i et kontraløb, så er det da en kalkuleret og til tider velovervejet handling, "Ærgligt man ikke kan fælde keeperen mere", andre gange afreagere jeg bare
Jeg tager gerne straffen i form af gule og røde kort, dem med de skadede spillere, skal bare holde op med at hyle ligesom de spillere der nu blev skadet.

ps.: Ironi samt sort humor "kan" indgå i ovennævnte !
Teksten er skrevet på dansk "undskyld Vidar" du kan få en oversættelse senere.

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  15:53:26  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det hænger stadig ikke sammen JJ - hvis du saver nogen skal der dømmes frispark og gives kort alt efter situation - om manden du saver blir skadet eller ej,er da fløjtende ligegyldigt!!!!

Edited by - BL on 29 Dec 2005 15:54:04
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  18:09:54  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL

Det hænger stadig ikke sammen JJ - hvis du saver nogen skal der dømmes frispark og gives kort alt efter situation - om manden du saver blir skadet eller ej,er da fløjtende ligegyldigt!!!!

Ehh, det er da det ikke! Hvis han blir skadet, ja så kan han da ikk gå længere.! Hvort svært er det at forstå?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  18:43:53  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well jeg tror vi er dækket ind omkring synspunkt på skadesspørgsmålet nu...

vi smider det ind i afstemningen op til t2 med nogle af de forskellige muligheder...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 29 Dec 2005 :  19:16:56  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by cmeilandt

quote:
Originally posted by BL

Ehh, det er da det ikke! Hvis han blir skadet, ja så kan han da ikk gå længere.! Hvort svært er det at forstå?

LOL Carsten
Nu kan du vidst ikke følge med længere fnise fnise

Ja undskyld ,men nu er vi nået til en diskution omkring karantæne for gule og røde kort

Jeg kan forstå du bliver forvirret af mit argument og vil ud-dybe det

Dommeren er med i spillet for at dømme frispark og lign. ved en parts forseelse af reglerne.
Disse forseelser kan foregå overalt på banen og i nogle tilfælde,
kan et frispark ikke godtgøre forseelsen fks ved en målchanse
Dette prøver man så at begrænse ved at ud-dele gule/røde kort,
og er i første instans ikke betinget af skades-fremkomst på nogen måde.

Helt at fjerne kort og skader fra kampene er både urealistisk,kedeligt
Kortene er del af reglerne ,modsat skader
At fjerne karantæner for kort vil åbne for urimeligt voldeligt spil

Edited by - BL on 29 Dec 2005 19:25:15
Go to Top of Page

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 30 Dec 2005 :  00:42:27  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg ved der er en gammel regel der siger målmanden ikke må gå over midten men den syntes jeg skal sløjfes. målmanden er ikke noget værd i marken og har ikke den fordel som da reglen blev vedtaget for lang tid siden. det er kun op til en selv at man vil risikere et mål imod sig ved at trække ham ud og i virkeligheden må målmanden også løbe med op. for ellers kan man jo ligeså godt sige at man ikke må tyre eller selvmål gælder ikke.
jeg syntes reglen skal afskaffes

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Dec 2005 :  00:45:18  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
dette er indeholdt i forslaget om regelrevision; nu hedder det kun, "at målmanden skal stå på mål" ... måske dette skal præciseres yderligere?

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 30 Dec 2005 :  00:47:04  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
derudover vil jeg foreslår vi indskriver retningslinier for hvordan reglerne kan ændres ...

hvad der kræver afstemning, hvad der kan ændres før sæsonen osv.

for som det har kørt hidtil har vi kun ændret efter afstemninger, og det gør desværre også, at lidt for gamle regler står lidt for længe i systemet...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

cmeilandt

359 Posts

Posted - 30 Dec 2005 :  03:15:40  Show Profile  Send cmeilandt an ICQ Message  Click to see cmeilandt's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by BL
... Kortene er del af reglerne, modsat skader ...

Kortene og dermed reglerne er en del af SPILLET, det samme er skader.!
It's just THE GAME.! Finito

Edited by - cmeilandt on 30 Dec 2005 03:16:26
Go to Top of Page
/5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.44.46