FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - irc nicks
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 irc nicks
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jan 2006 :  20:19:50  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
To forslag:

1. der tilføjes et felt til profilen på sitet, så man kan taste sit irc nick ind selv. Dermed kan det f.eks. også vises sammen med navnet i ladderens indsend resultat side.

2. DMT kræver at man altid har det samme nick, når man er i vores irc chan, #fifa-forever

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jan 2006 :  20:32:08  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
For lige at uddybe lidt vedrørende forslag 2, så hedder jeg f.eks, GoodPeace i vores IRC chan, og det har jeg heddet altid. Man kunne så evt tillade at jeg brugte
LCN|GoodPeace_away
hvis jeg var med i klanen LCN og iøvrigt var away, men ikke tillade at jeg skifter navn til
SuPeRcHaMp_hArLiGeKoEbTeNsCoOtEr
fordi det er pisse lamt og irriterende når man ikke kan se, hvem folk er...

Edited by - GoodPeace on 07 Jan 2006 20:32:43
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 07 Jan 2006 :  20:51:50  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg er med på begge forslag :)

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 07 Jan 2006 :  20:53:34  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
thumbs up til forslag 1.. God idé ingen tvivl

thumbs ned til forslag 2.. Man kan ikke begynde at bestemme hvad folk skal kalde sig på mirc.. Det må være op til folk selv at skrive deres nick ind i feltet i ens profil når det bliver lavet
desuden ved man godt hvem folk er hvis man er regelmæssig bruger.

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 07 Jan 2006 :  21:17:25  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
DMT skal ikke bestemme hvad folk skal hedde, blot at de skal hedde det samme i længere tid - men måske også det, som du mener er skidt?

- man kan sige, at forslag 1 bliver mindre værd uden forslag 2, idet den enkelte så skal opdatere sin profil, hver gang de har lyst til et nyt navn på irc...

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  00:00:31  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du er ved at blive gammel Claus

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  01:02:02  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeps, meget gammel

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  03:32:57  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kender jeg godt Claus

Det ku enda være herre meget iorden , hvis folk hed sit respektive klubnavn på dmt chat #fifa-forever

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  08:50:08  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er i princippet folks eget problem, for problemet er også tilstede på msn.... når folk kalder sig Godt Nytår eller Belinda jeg elsker dig ...... har jeg en kamp mod en af de 2 pågældende, og vi begge 2 er online, så bliver kampen ikke spillet, fordi jeg aner ihvertfald ikke hva' det er for en idiot som kalder sig Godt Nytår...

Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv....

Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  10:20:39  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Det er i princippet folks eget problem, for problemet er også tilstede på msn.... når folk kalder sig Godt Nytår eller Belinda jeg elsker dig ...... har jeg en kamp mod en af de 2 pågældende, og vi begge 2 er online, så bliver kampen ikke spillet, fordi jeg aner ihvertfald ikke hva' det er for en idiot som kalder sig Godt Nytår...

Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv....

Du kunne vel dele folk op på MSN, så de var under DMT, Venner osv osv? Du har vel ikke 20 mennesker fra DMT som hedder Godt Nytår?

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  10:30:44  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Dsk1980

quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Du kunne vel dele folk op på MSN, så de var under DMT, Venner osv osv? Du har vel ikke 20 mennesker fra DMT som hedder Godt Nytår?

nu er det jo ikke på msn, men derimod på IRC

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  11:27:03  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Som jeg skrev John, så er problemet OGSÅ til stede på msn ....

Og nej jeg har ikke 20 der hedder Godt Nytår, og jo, jeg har selvfølgelig delt folk op i grupper, men når der er måske omkring 60 mennesker på min dmt liste, og når en af dem hedder godt nytår, så er det jo ikke til at se hvilket fjols der er tale om

Go to Top of Page

CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet

355 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  11:54:43  Show Profile  Reply with Quote
Du kan tjekke mail-adressen

Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a
Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK
Go to Top of Page

Morfar
Fast mand på førsteholdet

286 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  13:34:13  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
jeg bestemmer selv hva jeg hedder på irc da jeg også er på andre channels :)

Go to Top of Page

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  14:06:09  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja klart Alex !

Har pt. en på min msn som hedder maleren .... email malerkid@yahoo.com ....

Hva' fanden skal man stille op med det ....

Og Henrik, syns da også selv du skal bestemme hvad du skal hedde ...
Meeen Henrik, kunne du ikke have fundet på en andet navn

Man kunne jo evt. hedde Morfar|Dmt-Millwall
eller Magic_KBC|Dmt-Norwcih

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  14:35:44  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Keyboardcowboy , så bruger du enten Miranda eller Trillian hvor du kan rename kontakterne til det du vil. Eller downloader msn plus i stedet for at brokke sig.

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.129.211.190