Author |
Topic |
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 07 Jan 2006 : 20:19:50
|
To forslag:
1. der tilføjes et felt til profilen på sitet, så man kan taste sit irc nick ind selv. Dermed kan det f.eks. også vises sammen med navnet i ladderens indsend resultat side.
2. DMT kræver at man altid har det samme nick, når man er i vores irc chan, #fifa-forever
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 07 Jan 2006 : 20:32:08
|
For lige at uddybe lidt vedrørende forslag 2, så hedder jeg f.eks, GoodPeace i vores IRC chan, og det har jeg heddet altid. Man kunne så evt tillade at jeg brugte LCN|GoodPeace_away hvis jeg var med i klanen LCN og iøvrigt var away, men ikke tillade at jeg skifter navn til SuPeRcHaMp_hArLiGeKoEbTeNsCoOtEr fordi det er pisse lamt og irriterende når man ikke kan se, hvem folk er... |
|
Edited by - GoodPeace on 07 Jan 2006 20:32:43 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 07 Jan 2006 : 20:51:50
|
jeg er med på begge forslag :) |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 07 Jan 2006 : 20:53:34
|
thumbs up til forslag 1.. God idé ingen tvivl
thumbs ned til forslag 2.. Man kan ikke begynde at bestemme hvad folk skal kalde sig på mirc.. Det må være op til folk selv at skrive deres nick ind i feltet i ens profil når det bliver lavet desuden ved man godt hvem folk er hvis man er regelmæssig bruger. |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 07 Jan 2006 : 21:17:25
|
DMT skal ikke bestemme hvad folk skal hedde, blot at de skal hedde det samme i længere tid - men måske også det, som du mener er skidt?
- man kan sige, at forslag 1 bliver mindre værd uden forslag 2, idet den enkelte så skal opdatere sin profil, hver gang de har lyst til et nyt navn på irc... |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 00:00:31
|
Du er ved at blive gammel Claus |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 01:02:02
|
jeps, meget gammel
|
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 03:32:57
|
Kender jeg godt Claus
Det ku enda være herre meget iorden , hvis folk hed sit respektive klubnavn på dmt chat #fifa-forever
|
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 08:50:08
|
Det er i princippet folks eget problem, for problemet er også tilstede på msn.... når folk kalder sig Godt Nytår eller Belinda jeg elsker dig ...... har jeg en kamp mod en af de 2 pågældende, og vi begge 2 er online, så bliver kampen ikke spillet, fordi jeg aner ihvertfald ikke hva' det er for en idiot som kalder sig Godt Nytår...
Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv.... |
|
|
|
Dsk1980
Kegle-bold dreng
80 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 10:20:39
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Det er i princippet folks eget problem, for problemet er også tilstede på msn.... når folk kalder sig Godt Nytår eller Belinda jeg elsker dig ...... har jeg en kamp mod en af de 2 pågældende, og vi begge 2 er online, så bliver kampen ikke spillet, fordi jeg aner ihvertfald ikke hva' det er for en idiot som kalder sig Godt Nytår...
Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv....
Du kunne vel dele folk op på MSN, så de var under DMT, Venner osv osv? Du har vel ikke 20 mennesker fra DMT som hedder Godt Nytår? |
Dominik Kolacz
- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet. - Prügelknabe #1 - Polak af højeste karat! - Vil have flere polakker ind i DMT!
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 10:30:44
|
quote: Originally posted by Dsk1980
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv....
Du kunne vel dele folk op på MSN, så de var under DMT, Venner osv osv? Du har vel ikke 20 mennesker fra DMT som hedder Godt Nytår?
nu er det jo ikke på msn, men derimod på IRC |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 11:27:03
|
Som jeg skrev John, så er problemet OGSÅ til stede på msn ....
Og nej jeg har ikke 20 der hedder Godt Nytår, og jo, jeg har selvfølgelig delt folk op i grupper, men når der er måske omkring 60 mennesker på min dmt liste, og når en af dem hedder godt nytår, så er det jo ikke til at se hvilket fjols der er tale om |
|
|
|
CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet
355 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 11:54:43
|
Du kan tjekke mail-adressen |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Morfar
Fast mand på førsteholdet
286 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 13:34:13
|
jeg bestemmer selv hva jeg hedder på irc da jeg også er på andre channels :) |
|
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 14:06:09
|
Ja klart Alex !
Har pt. en på min msn som hedder maleren .... email malerkid@yahoo.com ....
Hva' fanden skal man stille op med det ....
Og Henrik, syns da også selv du skal bestemme hvad du skal hedde ... Meeen Henrik, kunne du ikke have fundet på en andet navn
Man kunne jo evt. hedde Morfar|Dmt-Millwall eller Magic_KBC|Dmt-Norwcih
|
|
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 08 Jan 2006 : 14:35:44
|
Keyboardcowboy , så bruger du enten Miranda eller Trillian hvor du kan rename kontakterne til det du vil. Eller downloader msn plus i stedet for at brokke sig. |
|
|
|
Topic |
|