FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - irc nicks
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 irc nicks
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ

1825 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  15:02:23  Show Profile  Visit Keyboardcowboy's Homepage  Send Keyboardcowboy an ICQ Message  Click to see Keyboardcowboy's MSN Messenger address  Reply with Quote

Hhmmmmmm !

Og det er ikke nemmere at du heddere FOF|Vidar|DMT-Real Madrid, end at vi alle samme skal installere Miranda-Trillian oder MSN Plus ....

Hvor svært er det lige

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 08 Jan 2006 :  17:10:40  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Lad mig lige præcisere at mit oprindelige forslag blot gik ud på at man skal fastholde sit navn på irc. Jeg er ligeglad om folk hedder morfar/goodpeace/magicKBC/snothamrendedummøgunge eller hvad de synes er sjovt, bare det er det samme altid.

- så det er vel fint nok, for dem, der hænger ud i andre kanaler - eller hvad, Henrik?

- ellers kan du jo bare skaffe dig en ordentlig irc klient, så du kan hedde noget forskelligt i dine forskellige kanaler...

(msn standard = lose, miranda = win )

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  09:27:02  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Stadig er det heller ikke det store lige at downloade MSN plus, så man kan ændre folks navne, og så ellers være ligeglad med, hvad de normalt kalder sig. Så har folk også den resterende del af deres fritid intakt.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  10:29:59  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
der er bare det problem at IRC nicks helst ikke må overskride 14 bogstaver/tegn

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  11:13:37  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja måske det JJ . Men det eneste du trenger og si i irc er :

Er Real madrid her nu ?
Er Inter her nu ?
Er FCK her nu ?

Er Barcelona her nu ? og de fleste kender du så slut og brokke sig. for 2 gang. Der er kun 11 stk du trenger og holde styr på .
Du spørger bare efter holdet du skal møde . Skid i om han heder Kneppe-Ole , Kinky-Ole eller Kode-Ole

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  15:25:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

Ja måske det JJ . Men det eneste du trenger og si i irc er :

Er Real madrid her nu ?
Er Inter her nu ?
Er FCK her nu ?

Er Barcelona her nu ? og de fleste kender du så slut og brokke sig. for 2 gang. Der er kun 11 stk du trenger og holde styr på .
Du spørger bare efter holdet du skal møde . Skid i om han heder Kneppe-Ole , Kinky-Ole eller Kode-Ole

Hvis JJ spørger efter Inter på IRC, så ser jeg det formentlig ikke, da jeg ikke nødvendigvis overvåger den konstant. Hvis han derimod spørger efter GoodPeace, så vil min IRC klient blinke og fortælle mig at jeg skal kigge i chan'en, og så vil jeg se det.

Derudover så er det jo ikke nødvendigvis kun de 11 hold man er i div med, som man gerne vil kunne genkende i IRC. Hvis man spiller en ladderkamp med XXX|wanker_joe, så er det jo rart nok at kunne finde wanker_joe i ladder-deltagerlisten, når man skal indsende resultatet.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  15:57:32  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace
Hvis JJ spørger efter Inter på IRC, så ser jeg det formentlig ikke, da jeg ikke nødvendigvis overvåger den konstant. Hvis han derimod spørger efter GoodPeace, så vil min IRC klient blinke og fortælle mig at jeg skal kigge i chan'en, og så vil jeg se det.

Derudover så er det jo ikke nødvendigvis kun de 11 hold man er i div med, som man gerne vil kunne genkende i IRC. Hvis man spiller en ladderkamp med XXX|wanker_joe, så er det jo rart nok at kunne finde wanker_joe i ladder-deltagerlisten, når man skal indsende resultatet.

I dette tilfælde kan du så sætte Inter ind i din highlight liste

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  18:40:52  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Jeg er ligeglad om folk hedder morfar/goodpeace/magicKBC/snothamrendedummøgunge eller hvad de synes er sjovt, bare det er det samme altid.

hæhæhæhæhæ

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  20:52:59  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er da bare så enkelt som og spørge hvad ham du skal spille mod hedder :D

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  20:53:30  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well vi skal nok få tilføjet det irc felt ... skulle være rimeligt hurtigt klaret ... men mener ikke vi kan tvinge folk til at vælge nicks ... hverken det ene eller andet sted ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 09 Jan 2006 :  21:03:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
nå nå, det ser ud til at det er rimelig vigtigt for folk at hedde noget nyt spasset hver anden uge, så fred være med det.
Men vi kan da vel i det mindste henstille til at man enten beholder sit nick, eller selv opdaterer sin profil.

Go to Top of Page

SpeZ
Klubmester og topscorer

584 Posts

Posted - 10 Jan 2006 :  15:09:31  Show Profile  Send SpeZ an ICQ Message  Reply with Quote
tak jesper

Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006
Vinder af Superligaen T1 - 2007
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Mar 2006 :  21:14:30  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

well vi skal nok få tilføjet det irc felt ... skulle være rimeligt hurtigt klaret ... men mener ikke vi kan tvinge folk til at vælge nicks ... hverken det ene eller andet sted ...

du er simpelthen så doven - nu er det jo over 2 måneder siden du skrev at det felt nok skulle komme - men hvor er det henne? Ja jeg spørger bare...

(ironisk syg humor kan være anvendt i ovenstående, så læs det med et gran havsalt)

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 15 Mar 2006 :  21:15:39  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
- og husk lige at henstil til at folk:

A: hedder det samme så længe som muligt
B: sørger for at opdatere deres profil hvis de skifter irc nick

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Mar 2006 :  21:20:26  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
... will do ...

og til andre ... "You don´t understand the power of the darkside. I MUST follow my Master!" ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.222.184.207