FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - irc nicks
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 irc nicks
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/4

OnyX
Fast mand på førsteholdet

341 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  14:13:14  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Jo, man kan reg'e sit nick hos Q på quakenet - det har jeg da ihvertfald gjort!

der er muligvis en tråd et sted her i forum, som fortæller om hvordan det gøres...

Nej, det kan man ikke mere. Det kunne du engang - men det blev lavet om for et par år siden. Det kan godt være du er registreret som goodpeace, men det er kun din "auth" så du automatisk kan få +o eller +v i forskellige chans fx., det sikrer dig ikke dit nick.

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  16:05:55  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
ehj altså, hvor er I bare kloge på det der irc alle sammen!

Det ville egentlig være meget fikst, hvis vi havde registrerede nicks på en given irc server - så var der lidt mere sikkerhed om hvem hver enkelt bruger var, det ville da være skønno.

Er der andre fordele/ulemper ved at flytte chan fra quakenet til en anden irc server?

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  16:35:21  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

ehj altså, hvor er I bare kloge på det der irc alle sammen!

Det ville egentlig være meget fikst, hvis vi havde registrerede nicks på en given irc server - så var der lidt mere sikkerhed om hvem hver enkelt bruger var, det ville da være skønno.

Er der andre fordele/ulemper ved at flytte chan fra quakenet til en anden irc server?

well... ødelægger en del af fleksibiliteten så den tror jeg ikke du får trumfet igennem ... men irc feltet i deltagerlisten kan passende erstatte icq feltet der snart får det røde kort i databasen

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  17:02:45  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hvis folk bare husker at logge ind "authe", så kan du bare skrive "/whois NICKNAME" og så kan du se hvad han er authed som... Ved samme lejlighed kan man se brugerens rigtige navn hvis han har skrevet det i sit mIRC...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  17:41:02  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Hvis folk bare husker at logge ind "authe", så kan du bare skrive "/whois NICKNAME" og så kan du se hvad han er authed som... Ved samme lejlighed kan man se brugerens rigtige navn hvis han har skrevet det i sit mIRC...

Korrekt. Men hvem gider lave en /whois på 25 personer for at finde den man leder efter? :P Og det er de færreste der bruger deres rigtige navn i deres irc klient.

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

Morfar

286 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  17:47:02  Show Profile  Click to see Morfar's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis man leder efter et hold på irc så er der som regl andre der ved hvem personen er ellers brug mail systemet kan ik se det store problem i det

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  17:56:33  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek
well... ødelægger en del af fleksibiliteten så den tror jeg ikke du får trumfet igennem ... men irc feltet i deltagerlisten kan passende erstatte icq feltet der snart får det røde kort i databasen

- hvad er det for en fleksiblitet - jeg forstår vist ikke hvad du mener?

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  17:58:58  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Morfar

hvis man leder efter et hold på irc så er der som regl andre der ved hvem personen er ellers brug mail systemet kan ik se det store problem i det

Ja, måske andre hvem personen er, eller også gør de ikke. Jeg oplevede ihvertfald i aftes, at INGEN svarede på en forespørgsel - og det er nok hverken første eller sidste gang det sker...

Jaja da, jeg bruger skal også konceptet med en email - men selvom mine tåbelige modstandere ofte ikke svarer på de mails, så vil jeg da helst have spillet kampen, og har ikke noget imod at kigge efter folk på irc - hvis bare jeg vidste hvad deres nick var.

Go to Top of Page

IstvaN
Oldboys VIP champ

1316 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  20:40:34  Show Profile  Visit IstvaN's Homepage  Send IstvaN an ICQ Message  Click to see IstvaN's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ved ikke med jer, men folk har kunnet bruge IRC i årevis og har kunnet finde dem de leder efter uden problemer... Så well... Er vel ikke det store problem...

Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk
Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil
Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Mar 2006 :  21:43:09  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by IstvaN

Ved ikke med jer, men folk har kunnet bruge IRC i årevis og har kunnet finde dem de leder efter uden problemer... Så well... Er vel ikke det store problem...

spiller du overhovedet i dmt? Hvem er du?

Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  08:10:53  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Man skal da fange sine modstandere på Msn-klient eller på e-mail.

Irc = loose :)

Go to Top of Page

Yasir

256 Posts

Posted - 17 Mar 2006 :  09:36:55  Show Profile  Send Yasir an ICQ Message  Click to see Yasir's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvis i har lyst til at møde mig, så hedder jeg AFC|Yasir

Go to Top of Page
/4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.116.19.29