Author |
Topic |
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 21:52:07
|
Mocca-Master!! |
|
|
|
MR-LarZEN
Fast mand på førsteholdet
492 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 21:58:42
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Det er i princippet folks eget problem, for problemet er også tilstede på msn.... når folk kalder sig Godt Nytår eller Belinda jeg elsker dig ...... har jeg en kamp mod en af de 2 pågældende, og vi begge 2 er online, så bliver kampen ikke spillet, fordi jeg aner ihvertfald ikke hva' det er for en idiot som kalder sig Godt Nytår...
Og jeg har heller ikke tænkt mig at spørge, fordi der er ca. 20 andre som kalder sig underlige ting .... Magic KBC osv....
Hmm..
Nu hedder jeg bare !M! på MSN.. Jeg tror kollegaer osv. ville synes det var lidt underligt at jeg hed MR-LarZEN som for 7 år siden og så jeg også hed FC PORTO bagefter.. hehehe :D |
Michael Larsen AC Milan 1. Division Bronze T2 2002
- Billede under udarbejdelse =) |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 22:23:28
|
hold nu kæft med det msn-scheisse , rigtige nørder bruger alligevel miranda, gaim eller i teenagerudgaven msn plus, og derfor ser man aldrig ens kontakters tåbelige valg af nick til msn |
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 22:49:01
|
hvis disse 2 forslag kom i gemmen goodpeace ville du nok ikke finde mig der inde :D
i msn er der noget der hedder omdøb kontakt personer der skriver du fx. Blackburn Rovers Vidar Rekdal også hedder han kun det. kan så godt være vidar skriver - er fuld igen :s
men wtf :D ellers brug mail systemet
|
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 23:15:19
|
nu ved jeg ikke om du læste tråden Henrik, men jeg tror at forslag 2 er blevet nedstemt og slukket og lukket - men forslag 1 om et felt i din profil på dmt sitet kan du vel ikke have en flyvende fis imod?? |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 15 Mar 2006 : 23:23:29
|
Bare drop det der med rigtige navne i DMT - brug nicks i stedet :)
Så slipper I også for at passworde halvdelen af siderne... |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 00:20:38
|
tja, det er en traditions-baseret ting - bla for at undgå at der var eksluderede tosser, der kom tilbage under nyt nick - ved ikke om det er et stort problem, men omvendt synes jeg heller ikke det er et problem at bruge rigtige navne.... |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 02:05:51
|
Naja er vel en sag i småtingsafdelingen :) |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
d0nN
Grusbane fejeknægt
27 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 07:28:02
|
Jeg vil meget gerne blive ved med at hede "d0nN" på mIRC... Problemet ligger bare i, at en eller anden SPASSER(!! ) stjæler mit nick fra tid til anden..
Desuden har det efterhånden været lang tid siden jeg har brugt mIRC.. Maybe skulle jeg prøve at bruge det lidt igen.. |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 13:17:24
|
quote: Originally posted by d0nN
Jeg vil meget gerne blive ved med at hede "d0nN" på mIRC... Problemet ligger bare i, at en eller anden SPASSER(!! ) stjæler mit nick fra tid til anden..
Desuden har det efterhånden været lang tid siden jeg har brugt mIRC.. Maybe skulle jeg prøve at bruge det lidt igen..
- kan du ikke reg'e dit nick hos Q på quakenet på irc, så der ikke er andre der kan nuppe det uden dit pw? Jeg kan ikke huske hvordan man gør det, men spørg inde i irc chan'en en dags tid, der er sikkert en der ved det (ellers må du lige google det)
Jonas, det vil være en udemærket ide at benytte nicks flere steder i DMT, og så blot beholde en deltagerliste med fuldt navn. Det fordrer så igen at man bevarer sit nick så lang tid som muligt, men det har de fleste vel også interesse i - nå, det må blive til næste T, at jeg sætter Jesper, ups, Birthek i sving med den opgave
|
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 13:27:30
|
nej man kan ikke reg sit nick på Qnet men hvis vi bruger irc.after-all.org
Her er hvad i skal gøre hvis i vil have jeres nick registreret.
/nickserv register passwordher emailher f.eks /nickserv register Xy2u dr@dr.dk Denne kommando registrere det nuværende nick man har.
/identify dinkodeher f.eks /identify Xy2u Denne kommando identifyer dig til nickserv, så du kan få dit @ eller V.
Disse kommandoer skrives selvfølgelig i Status vinduet i jeres IRC klient, så i er sikre på i ikke kommer til at skrive noget forkert i Kanalen!
mener dog ikke at det virker på Qnet |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 13:35:14
|
Jo, man kan reg'e sit nick hos Q på quakenet - det har jeg da ihvertfald gjort!
der er muligvis en tråd et sted her i forum, som fortæller om hvordan det gøres... |
|
|
|
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 13:54:00
|
Man kan registrere sit "auth" på qnet, altså det navn som L-botten genkender. Men det navn du og jeg umiddelbart ser - altså ens nickname - kan man ikke reservere. Det har man kun når man er online. Ligeså snart man logger af kan en anden stjæle navnet. |
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 13:58:05
|
ok, det er muligt - og ja, det var også auth jeg mente, men hvad ved jeg om det irc skidt :p
Jeg fandt den her:
quote: Originally posted by Apollo in http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1931&whichpage=2
så er #fifa-forever vores igen (endelig )
vi har at alle fra DMT får "op" (dem der bestemmer) ikke som der var i den anden, hvor der gik lang tid før man fik det (48 timers døgn idle?)
det man bare skal gøre er at skrive /msg Q HELLO "ens e-mail" "ens e-mail igen" så får man et password sendt til den e-mail man skriver der.
når i så får det password skal i gå op i File->Options og vælge Connect og perform, husk at enable jeres perform der under skal i skrive: /MSG Q@CServe.quakenet.org AUTH "username" "password" jeres username vil være det nickname i havde da i sagde hej til Q
Når i har gjort det, vil den altid logge jer ind. Og når i så er auth første gang, kan man add jer til vores bot, så i kan sidde og have magt
nå var det alt for svært? så kan i altid lige tage et kig forbi her: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=1&f=51#51 der står der hvordan i siger hej, og resten får I i jeres e-mail. Og resten skal jeg nok sørge for.
Så join da vores nye irc channel #fifa-forever @ quakenet
|
|
|
|
Morfar
286 Posts |
Posted - 16 Mar 2006 : 14:05:42
|
hvis vi flytter ind på en anden server kan du få dit ønske opfyldt :D hr. GoodPeace |
|
|
|
Topic |
|