FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Mere Liv
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Mere Liv
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  17:04:42  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hejsa

Nu har jeg fulgt med et stykke tid og syntes der til tider er meget lidt liv på dmt siden.

Det hjælper en del med den nye forside som jeg er sikker på kommer til at give meget mere liv, MEN hvad med om alle os menige medlemmer af dmt og hjælper lidt til, her tænker jeg på om man ikke kunne få skrevet nogle flere referater af kampe, flere historier om de forskellige hold, om hvordan træneren har det efter kampe osv. evt hvad der rør sig i klubben(set ud fra et fiktivt synspunkt) har spillerne det godt er der uro i truppen, sådanne ting.. ting som er blevet forsøgt her på forummet, men som ville give MEGET mere liv hvis det kom noget mere frem i lyset på enten en speciel side eller på forsiden måske!?

Der skal ikke meget til at give noget mere liv på siden.. lad os da gøre DMT attraktiv og morsomt da..

Der var også engang en masse interwievs , det syntes jeg også mangler, der mangler en Avis, jeg savner den vi havde den var god... self. kræver det en til at skrive den MEN det er jo noget som kan findes .

Så folkens .. ER I FRISKE ....
Giv jeres mening til kende...

caleb22
Bold-bestyrelsen

2799 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  17:25:38  Show Profile  Visit caleb22's Homepage  Send caleb22 an ICQ Message  Click to see caleb22's MSN Messenger address  Reply with Quote
God ide Ole.
vil give dig helt ret, men det kræve også noget hjælp og det er der ikke mange der vil, men måske med den nye forside kan det hjælpe til og ja avisen var en god ting.

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  17:25:57  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Natteulven

Hejsa

Nu har jeg fulgt med et stykke tid og syntes der til tider er meget lidt liv på dmt siden.

Det hjælper en del med den nye forside som jeg er sikker på kommer til at give meget mere liv, MEN hvad med om alle os menige medlemmer af dmt og hjælper lidt til, her tænker jeg på om man ikke kunne få skrevet nogle flere referater af kampe, flere historier om de forskellige hold, om hvordan træneren har det efter kampe osv. evt hvad der rør sig i klubben(set ud fra et fiktivt synspunkt) har spillerne det godt er der uro i truppen, sådanne ting.. ting som er blevet forsøgt her på forummet, men som ville give MEGET mere liv hvis det kom noget mere frem i lyset på enten en speciel side eller på forsiden måske!?

Der skal ikke meget til at give noget mere liv på siden.. lad os da gøre DMT attraktiv og morsomt da..

Der var også engang en masse interwievs , det syntes jeg også mangler, der mangler en Avis, jeg savner den vi havde den var god... self. kræver det en til at skrive den MEN det er jo noget som kan findes .

Jeg er frisk på at blive stillet spørgsmål i et interview

Go to Top of Page

OnyX

341 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  17:41:58  Show Profile  Send OnyX an ICQ Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Natteulven

Hejsa

Jeg er frisk på at blive stillet spørgsmål i et interview

Attention whore!! ...

Stefan
HSV forever!

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  18:00:49  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Her er jeg fuldstændigt enig , og har selv gjort de samme observationer
Hvad er det vi læser om i BTsport fks?

Ja det er jo den slags Liverpool lige har postet om , det ku godt ha været under divisions-nyhedder eller noget

Denne slags "rollespil" var hvad jeg forsøgte at lægge op til ,da jeg i sin tid overtog FREM og gav den hele armen som Ole Mørks "skygge",som med fast hånd førte FREM i 1DIV(efter et par T lol)med netop Ole Mørk som flaskesamler/ristedreng/hoogahul-graver og tildækker.

Med den stil ville man fks kunne skælde Norwich Træner ud for at ha fyret for store hoogaer af på sine spillere inden en kamp ,som resulterede i store euforiserende røgskyer der påvirkede mine spillere i en grad ,så de stenede rundt på banen samtlige 90minutter(lag lol)

Go to Top of Page

Natteulven

307 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  18:19:51  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Ja netop Bror..

Det er den slags ting vi skal have frem *Gg* og mon ikke folk kunne være mere med nu når vi så hurtigere vil være i stand til at få det op på siden.! ?

Hvis der f.eks. blev lavet en nyhedsspalte som hed nyheder fra holdene eller noget hehe.

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  18:54:14  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
tjah var meningen med den der hedder divisioner...men kan godt være der skal rokeres lidt mere rundt på kasserne på forsiden ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Dsk1980
Kegle-bold dreng

80 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  18:59:29  Show Profile  Click to see Dsk1980's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg laver gerne interviews(selvfølgelig kontroversielle i ny og næ) og det avisfis, hvis I stemmer på mig til ledervalget...

Ej, jeg er frisk på at skrive, hvis I kan lide min måde at skrive på.

Dominik Kolacz

- Den uden tvivl dårligste spiller til FIFA overhovedet.
- Prügelknabe #1
- Polak af højeste karat!
- Vil have flere polakker ind i DMT!
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  19:22:45  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

tjah var meningen med den der hedder divisioner...men kan godt være der skal rokeres lidt mere rundt på kasserne på forsiden ...

var det jeg mente i en tidligere post , den er egentligt fint placeret , tror bare ikke Ole havde set den ,eller tænkt den kunne indeholde "avis" funktionen
den burde vel egentlig være "åben" for posts af indloggede divisions-medlemmer med mulighed for upload af passende image/foto til "artiklen"

når der så kommer gang i den , og folk/rubrikken bliver stadigt mere underholdene,kan vi overveje en mere aktuel plads på sitet

Edited by - BL on 12 Jan 2006 19:30:08
Go to Top of Page

Tv3-Luna

302 Posts

Posted - 12 Jan 2006 :  23:01:21  Show Profile  Reply with Quote
Jeg skal nok lave de fiktive billeder til avisen. hvis der er flere spiller der skal giftes feks.

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  22:50:47  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det vil helt klart være godt med flere indlæg fra de enkelte DMT'ere, men jeg tror det er bedst, hvis vi laver en lille journalistisk redaktion, som filterer og finpudser indlæggende, og som desuden sørger for det opsøgende arbejde, hvis der ikke er nogle indlæg.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.135.209.231