FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - Spørgsmål om DMT
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Spørgsmål om DMT
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
/2

AaB-ern
Fast mand på førsteholdet

357 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  21:41:32  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej, Jeg overvejer at melde mig ind i DMT, men vil lige høre om der er noget jeg skal vide først. I snakker om meget herinde i forummet som jeg ikke fatter en brik af, så hvad skal jeg vide for at kunne spille med her i DMT?

Strandfelta på EASO

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  21:48:48  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hej Andreas ...

http://www.fifa-online.dk/buffer.asp

http://www.fifa-online.dk/faq.asp er gode steder at starte.

Vigtigste info er vel, at det er gratis, og at du altid kan tilmelde dig vores ladderturnering uden nogen form for forpligtelser.

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 15 Jan 2006 :  22:21:06  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tjaa alt du behøver, er at give udtryk for at du har læst reglerne og forstået dem , men det er dog ikke altid nok kun at kunne give udtryk for det.
Det har jeg lært af egen erfaring , det kan betale sig at læse reglerne og sætte sig ind i dem,men er dog ikke nogen tvang da førstnævnte mulighed jo stadig eksistere og de andre nok skal hjælpe dig til en dybere forståelse af dem ,hvis det skulle kikse[:D

Tøv ej ,meld dig straks ind

dette er vidst rigeligt udtryk for at forum ikke er den bedste præsentation af DMT

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  14:01:50  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Bare rolig, Andreas - du finder ud af det hele lidt efter lidt. Du kan roligt melde dig ind

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  15:32:53  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Jeg vil jo bare ikke melde mig ind og ikke fatte en skid, også ødelægge det for jer andre. Mangler bare svar på to spørgsmål:

Hvad betyder T1 T2 osv.?

Og, hvor spiller i ? I EA online eller hvor?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  15:45:15  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
T1 betyder "Turnering 1" ... der spilles 3 turneringer på FIFA version ....

Vi spiller via direct IP ... ind under game modes/multiplayer/direct ip ...

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  15:50:33  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

T1 betyder "Turnering 1" ... der spilles 3 turneringer på FIFA version ....

Vi spiller via direct IP ... ind under game modes/multiplayer/direct ip ...

Er det ligeså langsomt som EA online? Jeg har prøvet at spille Fifa 06 online, og gør det aldrig igen. Det er det langsommeste det har været nogensinde.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  15:52:55  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well... det er en smule bedre end EA Online ... men der er problemer med lag/hastigheden i den her fifa version ...

prøv evt. at tilmeld dig vores ladderturnering og prøv et par kampe .. det er ganske uforpligtende ... www.fifa-online.dk/tilmeld.asp

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  16:01:46  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

well... det er en smule bedre end EA Online ... men der er problemer med lag/hastigheden i den her fifa version ...

prøv evt. at tilmeld dig vores ladderturnering og prøv et par kampe .. det er ganske uforpligtende ... www.fifa-online.dk/tilmeld.asp

Har meldt mig ind nu, hvornår kan jeg spille?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  17:15:15  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by AaB-ern

quote:

Har meldt mig ind nu, hvornår kan jeg spille?

Det kan du om 5 minutter, når jeg har sendt dig en mail med brugernavn og adgangskode

Go to Top of Page

Tem
Klubmester og topscorer

613 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  18:33:48  Show Profile  Send Tem an ICQ Message  Click to see Tem's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du finder bare en at spille med, ved at føje ham til msn eller hvad du nu har og spørger om I skal spille

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  20:25:43  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
det er en god ide at hoppe ind forbi vores irc chan: #fifa-forever på quakenet, der er det nemt at finde folk at spille med

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  20:48:50  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Skal jeg downloade noget før jeg må spille?

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  21:09:24  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:

En god ide at hente vores DMT spillefil

Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 16 Jan 2006 :  21:20:31  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by zinky

quote:

En god ide at hente vores DMT spillefil

Ok, tak

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page

AaB-ern

357 Posts

Posted - 17 Jan 2006 :  21:55:07  Show Profile  Click to see AaB-ern's MSN Messenger address  Reply with Quote
Tak for hjælpen, har nu fået spillet mine 2 første kampe.

Strandfelta på EASO
Go to Top of Page
/2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.191.171.72