Author |
Topic |
IstvaN
Oldboys VIP champ
1316 Posts |
Posted - 17 Jan 2006 : 19:40:05
|
Synes egentlig det er fint nok som DMT gør det vedr. holdvalg - at man bevarer det hold man gerne vil have ligeså længe man er med. Når man så smutter mister man sit hold 100% - tough luck. På den måde er der mere grund til at blive i blive i dmt og vigtigst har man et større overblik over hvem der spiller med hvilket hold.
Omkring spillefilen kan man imo gøre 2 ting. Enten skrotte alt det med at man har et hold og blot spille mano o mano som i ESL. Dvs EA filer etc og man vil se en masse Brazil vs France kampe etc... Eller også kan man have en spillefil som DMT har nu hvor alle hold er lige gode og bevare "klubkulturen". Spillefilen skal dog være et mix af de 3 bedste hold i det originale spil eller lignende og der skal ikke ændres på spillets fysik (tyngdekraft, vindmodstand etc) via en ini. fil osv. |
Jonas Salomonsen .::. DMT Hall of Famer .::. Hep hey - FIFA nyheder på www.eBold.dk Nick: IstvaN - en del af Team Dignitas .::. ESL profil |
|
|
Tem
Klubmester og topscorer
613 Posts |
Posted - 17 Jan 2006 : 21:45:30
|
Jeg synes ESL-style ville blive utrolig kedeligt og ødelægge "klubkulturen, som Jonas siger. Det eneste jeg synes skal ændres er reglerne om pause: Holder man pause mister man sit hold - too bad. |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Jan 2006 : 02:31:42
|
quote: Originally posted by IstvaN
Synes egentlig det er fint nok som DMT gør det vedr. holdvalg - at man bevarer det hold man gerne vil have ligeså længe man er med. Når man så smutter mister man sit hold 100% - tough luck. På den måde er der mere grund til at blive i dmt og vigtigst har man et større overblik over hvem der spiller med hvilket hold.
Omkring spillefilen kan man have en spillefil som DMT har nu hvor alle hold er lige gode og bevare "klubkulturen". Spillefilen skal dog være et mix af de 3 bedste hold i det originale spil eller lignende og der skal ikke ændres på spillets fysik (tyngdekraft, vindmodstand etc) via en ini. fil osv.
Enig! |
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 18 Jan 2006 : 08:39:19
|
Jeg synes det er fint nok som det er... Lad folk vælge hold som for nærværende, og lad reglerne blive om at man beholder sit hold ved en evt pause.
Der kommer rigeligt med udskiftning i holdende, til at vi sagtens kan beholde disse regler, og dermed "tilbyde" gamle DMT'ere en lille fordel, hvis de ønsker at komme tilbage.
Tænk på holdene bliver tilgængelige på lejekontrakter i to sæsoner, allerede på den måde sker der udskiftning. Reelt er der kun tale om tre hold, der ikke har skiftet ejermand indenfor de seneste par sæsoner.
Jeg tror godt vi kan overleve dette!! |
Anders Olsen - Manchester United on "gardening leave" |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 18 Jan 2006 : 17:50:23
|
quote: Originally posted by AndersOlsen
Jeg synes det er fint nok som det er... Lad folk vælge hold som for nærværende, og lad reglerne blive om at man beholder sit hold ved en evt pause.
Der kommer rigeligt med udskiftning i holdende, til at vi sagtens kan beholde disse regler, og dermed "tilbyde" gamle DMT'ere en lille fordel, hvis de ønsker at komme tilbage.
Tænk på holdene bliver tilgængelige på lejekontrakter i to sæsoner, allerede på den måde sker der udskiftning. Reelt er der kun tale om tre hold, der ikke har skiftet ejermand indenfor de seneste par sæsoner.
Jeg tror godt vi kan overleve dette!!
dybt uenig jeg tror vi kan gøre det bedre og at ting nødvendigvis må udvikles , for at forbedre og holde dem i live på længere sigt
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 18 Jan 2006 : 21:35:51
|
quote: dybt uenig jeg tror vi kan gøre det bedre og at ting nødvendigvis må udvikles , for at forbedre og holde dem i live på længere sigt
Og lad mig så høre hvad der skal udvikles og hvad der skal gøres! |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 08:02:06
|
Jeg syns at Jesper's forslag stinker ! Har de fleste af dmt'ere nævnt med holdnavn på icq, så vi skal sku ikke have skiftet alt for meget rundt der !
Vil faktisk foreslå at når man har valgt et hold, så kan man aldrig få et nyt
Når jeg tænker på hvor trætte folk blev af at spille Pohang Steelers VS. Pohang Steelers i en enkelt T, så tror jeg ikke at det forslag der hedder, at vi bare skal spille med org. fil og folk selv må bestemme hvilket hold de spiller med, dur til noget. |
|
|
|
CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet
355 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 11:59:25
|
Hva er det i snakker om med Pohang Steelers? |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
Keyboardcowboy
Oldboys VIP champ
1825 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 14:32:00
|
For et par år siden, var EA lang tid om at udgive Creation Center, det gjorde at vi ikke kunne rette holdene således at de blev ens.
Gode råd var dyre, det blev besluttet at skulle spille T1 med det samme hold, af mærkelige årsager faldt valget på Pohang Steelers !
Så hele DMT spillede 1 T med Pohang Steelers, netop derfor var det kult at Brøndby skulle møde dem her i sidste uge.
|
|
|
|
CliFaxZ
Fast mand på førsteholdet
355 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 18:06:11
|
Hehe. Ok tak |
Valencia CF // Alex Karlsson // // Vinder af 2 div a Hammarby Svensk Mester 2001 // EA Sports Online (PC og PS2): CliFaxZDK |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 18:43:15
|
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Når jeg tænker på hvor trætte folk blev af at spille Pohang Steelers VS. Pohang Steelers i en enkelt T, så tror jeg ikke at det forslag der hedder, at vi bare skal spille med org. fil og folk selv må bestemme hvilket hold de spiller med, dur til noget.
Så vidt jeg kan se er der ikke nogen der foreslået det,JJ
Jonas nævnte det som en mulighed og hvis du læser mit svar på det, har jeg kun refereret til det jeg mener,er et sammenhængende,aktuelt og godt forslag til forandring i DMT
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 19:26:03
|
Bror: Der er intet af hvad du har sagt, der efter min mening er "sammenhængende,aktuelt og godt forslag til forandring i DMT".
Så venligst prøv igen... |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 19:33:49
|
Bror: Der er intet af hvad du har sagt, der efter min mening er "sammenhængende,aktuelt og godt forslag til forandring i DMT".
Så venligst prøv igen...
Jeg kommenterede Jonas fremlagte muligheder til forslag i en tidligere post (hvis du skulle ha overset det)
|
|
|
|
AndersOlsen
Klubmester og topscorer
792 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 19:48:18
|
Så du synes frit valg af hold til hver kamp er sagen? |
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 19 Jan 2006 : 19:54:41
|
Så du synes frit valg af hold til hver kamp er sagen?
Hvis du læser hvad det er jeg har quoted så finder du svaret min ven
Men det gider du sikkert ikke , så jeg kan lige så godt fortælle dig det her
NEJ ! DET MENER JEG IKKE ER SAGEN !
Forvirret? SÅ LÆS DEN QUOTE! lol |
|
|
|
Topic |
|