Author |
Topic |
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 21:53:28
|
Det nye forside layout er helt fint, og det er fedt at der sker lidt mere med flere nyheder fra de forskellige dele af DMT.
Den lille rullende resultat-liste er også en helt god ide - men jeg synes det er ærgeligt, at udførelsen behøves være en java-app, som dermed sløver indlæsningen af forsiden helt unødigt. Kan det ikke laves smartere, somehow?
(eller er det bare hos mig, at forsiden indlæses langsommere end før?)
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:11:56
|
har en load hastighed på ca. 1 sekund...
og hvorvidt det kan laves smartere ... pas .... har gravet en milliard script sider igennem for at finde den her ...
men måske ... så hvis nogen har en anden løsning så kigger vi på det ... |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ
1145 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:14:37
|
Den går helt fint her . |
|
|
|
GoodPeace
Oldboys VIP champ
2638 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:26:18
|
nu skal i lige huske at cleare jeres cache, eller evt genstarte jeres browser, istedet for bare at bladre hen på forsiden, som I lige var inde på 2 sek før i læste denne tråd...
- jeg ved ikke hvordan det kan laves smartere, men er bare irriteret over den som den er nu....(kan måske bare blokke den ud med ad-block i min FF ) |
|
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:28:18
|
den sinker også min loadhastighed |
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:32:43
|
well hvis alternativet er ingen lysavis ... så vinder lysavisen ... så sløv er den altså heller ikke ....
men alternativer ville være fint ... skal være en applikation der kan læse rss og bruges på asp sider ... go nuts |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 22:37:50
|
quote: Originally posted by birthek
well hvis alternativet er ingen lysavis ... så vinder lysavisen ... så sløv er den altså heller ikke ....
men alternativer ville være fint ... skal være en applikation der kan læse rss og bruges på asp sider ... go nuts
Jeg giver dig helt ret.. men den sløver lidt hos mig |
|
|
|
BL
Oldboys VIP champ
1542 Posts |
Posted - 24 Jan 2006 : 23:46:15
|
quote: Originally posted by GoodPeace
Det nye forside layout er helt fint, og det er fedt at der sker lidt mere med flere nyheder fra de forskellige dele af DMT.
Den lille rullende resultat-liste er også en helt god ide - men jeg synes det er ærgeligt, at udførelsen behøves være en java-app, som dermed sløver indlæsningen af forsiden helt unødigt. Kan det ikke laves smartere, somehow?
(eller er det bare hos mig, at forsiden indlæses langsommere end før?)
Enig
ærgeligt nok - men det virker ikke som særlig stabile load tider på det java halløj der |
|
Edited by - BL on 24 Jan 2006 23:46:32 |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 08:54:19
|
quote: Originally posted by birthek
prøv evt. at dl den seneste java update ...
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
ved ik om det hjælper
Jeg har den nyeste som er Java Update version 6.
|
|
|
|
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 15:35:48
|
om det taget 1 eler 2 sekunder er da ligegyldig(for mig) jeg syntes det er fedt med den lysavis det har givet siden meget mere liv den ny forside er bare super i forhold til den vi havde før |
|
|
|
Natteulven
Fast mand på førsteholdet
307 Posts |
Posted - 25 Jan 2006 : 22:13:08
|
Den sløver ikke hos mig.. hmm!! ???
syntes den kører fint... |
|
|