FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum - java ting på forsiden..
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Forslag til DMT
 java ting på forsiden..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  21:53:28  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det nye forside layout er helt fint, og det er fedt at der sker lidt mere med flere nyheder fra de forskellige dele af DMT.

Den lille rullende resultat-liste er også en helt god ide - men jeg synes det er ærgeligt, at udførelsen behøves være en java-app, som dermed sløver indlæsningen af forsiden helt unødigt. Kan det ikke laves smartere, somehow?

(eller er det bare hos mig, at forsiden indlæses langsommere end før?)

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:11:56  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
har en load hastighed på ca. 1 sekund...

og hvorvidt det kan laves smartere ... pas .... har gravet en milliard script sider igennem for at finde den her ...

men måske ... så hvis nogen har en anden løsning så kigger vi på det ...

Jesper G
FC Champlona
...climbing down the ladder
Go to Top of Page

Vidar Rekdal
Oldboys VIP champ

1145 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:14:37  Show Profile  Send Vidar Rekdal an ICQ Message  Click to see Vidar Rekdal's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den går helt fint her .

Go to Top of Page

GoodPeace
Oldboys VIP champ

2638 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:26:18  Show Profile  Send GoodPeace an ICQ Message  Click to see GoodPeace's MSN Messenger address  Reply with Quote
nu skal i lige huske at cleare jeres cache, eller evt genstarte jeres browser, istedet for bare at bladre hen på forsiden, som I lige var inde på 2 sek før i læste denne tråd...

- jeg ved ikke hvordan det kan laves smartere, men er bare irriteret over den som den er nu....(kan måske bare blokke den ud med ad-block i min FF )

Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:28:18  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
den sinker også min loadhastighed

Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:32:43  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
well hvis alternativet er ingen lysavis ... så vinder lysavisen ... så sløv er den altså heller ikke ....

men alternativer ville være fint ... skal være en applikation der kan læse rss og bruges på asp sider ... go nuts

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

birthek
Bold-bestyrelsen

4125 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:37:46  Show Profile  Send birthek an ICQ Message  Click to see birthek's MSN Messenger address  Reply with Quote
prøv evt. at dl den seneste java update ...

http://www.java.com/en/download/manual.jsp

ved ik om det hjælper

Jesper G
FC Champlona
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  22:37:50  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

well hvis alternativet er ingen lysavis ... så vinder lysavisen ... så sløv er den altså heller ikke ....

men alternativer ville være fint ... skal være en applikation der kan læse rss og bruges på asp sider ... go nuts

Jeg giver dig helt ret.. men den sløver lidt hos mig

Go to Top of Page

BL
Oldboys VIP champ

1542 Posts

Posted - 24 Jan 2006 :  23:46:15  Show Profile  Send BL an ICQ Message  Click to see BL's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by GoodPeace

Det nye forside layout er helt fint, og det er fedt at der sker lidt mere med flere nyheder fra de forskellige dele af DMT.

Den lille rullende resultat-liste er også en helt god ide - men jeg synes det er ærgeligt, at udførelsen behøves være en java-app, som dermed sløver indlæsningen af forsiden helt unødigt. Kan det ikke laves smartere, somehow?

(eller er det bare hos mig, at forsiden indlæses langsommere end før?)

Enig

ærgeligt nok - men det virker ikke som særlig stabile load tider på det java halløj der

Edited by - BL on 24 Jan 2006 23:46:32
Go to Top of Page

zinky
Klubmester og topscorer

898 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  08:54:19  Show Profile  Visit zinky's Homepage  Click to see zinky's MSN Messenger address  Reply with Quote
quote:
Originally posted by birthek

prøv evt. at dl den seneste java update ...

http://www.java.com/en/download/manual.jsp

ved ik om det hjælper

Jeg har den nyeste som er Java Update version 6.

Go to Top of Page

JBN
Fast mand på førsteholdet

427 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  15:35:48  Show Profile  Click to see JBN's MSN Messenger address  Reply with Quote
om det taget 1 eler 2 sekunder er da ligegyldig(for mig) jeg syntes det er fedt med den lysavis det har givet siden meget mere liv den ny forside er bare super i forhold til den vi havde før

Go to Top of Page

Natteulven
Fast mand på førsteholdet

307 Posts

Posted - 25 Jan 2006 :  22:13:08  Show Profile  Visit Natteulven's Homepage  Send Natteulven an ICQ Message  Click to see Natteulven's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den sløver ikke hos mig.. hmm!! ???

syntes den kører fint...

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.21.46.13