Author |
Topic |
JBN
Fast mand på førsteholdet
427 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 10:37:41
|
KOM friskt DMT'er KOM TIL TRÆF i Vejle der er plads til alle ung gammel osv(er selv en gammel skaldet knark på 39 år) en enestående mulighed for at spille uden lag, og se hvordan girafferne ser ud, og måske lære et par tricks eller to (håber der kommer nogen der kan lære fra sig) det kunne desværre ikke lade sig gøre at holde træffet i Fredericia, og da mange havde fundet tid i kalenderen i weekenden i uge 3 er det lykkes at få lokaler i Vejle(Enggade 9 "fælleshuset" 7100 Vejle) så der bliver holdt træf alligevel. OG VI VIL GERNE SE SÅ MANGE SOM MULIGT så har du tiden og lysten så mød op.
vi har lokalerne fra fredag eftermiddag til søndag middag, og regner med at det bliver lørdag det store slag skal slås.
meld venligst tilbage i dette topic hvem der kommer og hvornår i kommer, og hvormange der kommer i bil(så jeg kan få bestilt parkerings billeter(gratis)) vil også gerne hjælpe med vejbeskrivelse og afhentning i nærområdet
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 10:40:04
|
vi kommer selvfølgelig 2 Jonas og Jan Nielsen |
|
|
|
Esben Lauritsen
372 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 11:10:34
|
Jeps, jeg kommer! |
Esben Lauritsen Tidl. DMT-leder
|
|
|
OnyX
341 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 16:06:02
|
Hep, jeg kommer også og ønsker en p-billet :) Regner stærkt med at ebbe og jeg kommer fredag aften ved en 19-20 stykker. |
Stefan HSV forever!
|
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 16:13:23
|
På Jan N Jonas N Esben L Stefan M Jesper G Peter R Yasir R Casper D Martin S Asbjørn R Rune K
Måske´er Toke N Christian H
|
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
Viborg
Kegle-bold dreng
104 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 16:39:27
|
Ja da jeg bor i viborg kommer jeg self. Også med computer.. Dog skal det siges jeg skal arbejde den weekend. så vil være der sådan halvt. men jeg kommer ;) |
*********************** Rune Kristensen Former DMT player T1 2003: 3.Plads 2.Div *********************** |
|
|
Viborg
Kegle-bold dreng
104 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 16:48:28
|
så retter vi lige.. Da jeg bor i VEJLE, kommer jeg self. også. og skal måske arbejde, men det finder jeg ud af.. skal også bruge en til at hente min comp, da jeg er på krykker :D |
*********************** Rune Kristensen Former DMT player T1 2003: 3.Plads 2.Div *********************** |
|
|
zinky
Klubmester og topscorer
898 Posts |
Posted - 13 Jan 2006 : 18:02:29
|
quote: Originally posted by Viborg
så retter vi lige.. Da jeg bor i VEJLE, kommer jeg self. også. og skal måske arbejde, men det finder jeg ud af.. skal også bruge en til at hente min comp, da jeg er på krykker :D
Flot med Vejle Viborg forskellen :D |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 14 Jan 2006 : 12:54:10
|
op |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 14 Jan 2006 : 14:17:53
|
Jeg kommer.
Det skal lige pointeres at Jesper og jeg har en ledig plads i bilen fra København som vi gerne vil have besat. Vi kører lørdag morgen/formiddag.
Hvis der er nogle som er interesseret skal de skrive til mig personligt! |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Stonie
Kegle-bold dreng
109 Posts |
Posted - 14 Jan 2006 : 17:40:47
|
Regner med at Asse og jeg kommer med tog, så hvis nogen kunne hente os på banegården ville det være perfekt.
Dog bliver det muligvis med bil + Tótti, vi skal lige høre når han kommmer hje mfra skiferie. |
Martin Steen Tottenham Hotspurs DMT siden T3 2005 Ingen titler - udover at jeg vandt 2. div i T1 2006 (?) tror jeg nok. |
|
|
birthek
Bold-bestyrelsen
4125 Posts |
Posted - 14 Jan 2006 : 18:07:53
|
jeg tæller 9 indtil videre
kom glad flere |
Jesper G FC Champlona ...climbing down the ladder |
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 14 Jan 2006 : 20:31:59
|
der er ingen problemer med afhentnig bare oplys hvornår i kommer og hvor i skal hentes eller ring , bare kontakt mig på mail eller icr så får i tlfnr. |
|
|
|
JBN
427 Posts |
Posted - 15 Jan 2006 : 00:47:46
|
her kommer så lige en vejbeskrivelse: dem der kommer fra syd mod vejle: kør af ved afkørsel 60 på motorvejen E45 drej til venstre i lyskrydset og fortsæt ligeud igennem 5 lyskryds i det 6 drej til højre(følg vejen til højre) herefter kør ligeud igennem 2 lyskryds og enggade er den første vej til højre efter andet lyskryds. og kommer du fra nord kør af ved afkørsel 60 og drej til højre i lyskrydset herefter samme vej som dem fra syd dog kun ligeud i 4 lyskryds og drej i det 5. |
|
|
|
Natteulven
307 Posts |
Posted - 15 Jan 2006 : 09:31:37
|
ok Gutter Nej jeg kommer ikke til træf.... men kommer bare med et forslag...
Der bliver jo nok spillet noget fifa til det træf, så hvorfor ikke få Skrevet et referat af nogen af de kampe f.eks. at de og de hold var samlet til en venskabsturning for at se deres form osv er holdene klar...
Kom frisk start med at skabe mere liv i dmt ... ! |
|
|
|
SpeZ
Klubmester og topscorer
584 Posts |
Posted - 15 Jan 2006 : 10:02:48
|
kan vi regne med at nogle af dem som har skrevet sig på i det andet topic, fx yasir kommer??? |
Vinder af Subcup T2 og T3 - 2006 Vinder af Superligaen T1 - 2007 |
|
|
Topic |
|